ظاهر نیو NIO EC7 کراس اوور برقی کوپه چینی

به گزارش خودرونویس، طراحی نیو Nio EC7 دقیقا همانطور که انتظار می رفت اجرا شده است. کلیت طراحی نمای جلو و عقب نیو EC7 با نیو EL7 یکسان بوده و وجه تمایز این خودرو را می توان شیب سقف در قسمت انتهایی و همچنین اورهنگ بیشتر چرخ های عقب دانست. نیو Nio EC7 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4968، 1974 و 1714 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز 2960 میلی متر است. مهم تر از این ابعاد، ضریب مقاومت هوای این خودرو بوده که 0.23 اعلام شده است. بدین ترتیب نیو EC7 آیرودینامیک ترین اسیووی در کل دنیاست. نصب یک بال فعال در پروفیل عقب کمک زیادی به این اسیووی برقی کوپه استایل برای دست یابی به این آیرودینامیک فوق العاده کرده است.

nio-ec7 ماشین خودرو برقی الکتریکی نیو (2)

مشخصات فنی ماشین نیو Nio EC7

نیو Nio EC7 دارای دو موتور برقی بوده که روی هم رفته قادر به تولید 644 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور هستند. نیو EC7 با اتکا به این موتورهای برقی قدرتمند قادر است طی 3.8 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد. نیو EC7 را می توان با پک باتری 75، 100 و 150 کیلووات ساعتی سفارش داد و بسته به ظرفیت پک باتری نصب شده این خودرو در حالت شارژ کامل قادر به پیمایش مسافتی بین 490 تا 940 کیلومتر البته تحت سیکل تست CLTC چین است.

nio-ec7 ماشین خودرو برقی الکتریکی نیو (2)

امکانات و آپشن های ماشین نیو Nio EC7

نیو Nio EC7 در زمینه آپشن های ایمنی و رفاهی در رده خودروهای برقی پریمیوم قرار می گیرد. این خودرو به صورت استاندارد دارای سانروف پانورامیک با شیشه دو لایه برای جلوگیری از نفوذ صدا و سرما و گرمای بیرونی به داخل کابین است. این سانروف دارای فناوری الکتروکرومیک منعطف نیو Nio بوده که در 5 حالت مختلف تنظیم می شود که در این حالات میزان شفافیت این سانروف برای عبور نور خورشید و روشنایی بیرون به داخل کابین تغییر می کند. به عبارت دیگر این سانروف می تواند کاملا شفاف یا تیره تیره باشد. از جمله دیگر امکانات نیو Nio EC7 می توان به سیستم تهویه مطبوع سه کاناله، سیستم صوتی با 23 بلندگو و همچنین گرمکن صندلی های عقب اشاره کرد.

nio-ec7 ماشین خودرو برقی الکتریکی نیو (2)

قیمت ارزان ترین نسخه ماشین نیو EC7 حدود 70 هزار دلار بوده و قیمت نسخه مجهز به پک باتری 100 کیلووات ساعتی از 79 هزار دلار آغاز می شود.

منبع Motor1
5 از 1 رای