اخبار خودرو جهان
برای اولین بار در صنعت خودروسازی صورت می گیرد

مرسدس اس کلاس با ایربگ سرنشین عقب می آید

یکشنبه - ۵ مرداد ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
ایربگ سرنشین عقب مرسدس بنز اس کلاس

به گزارش خودرونویس، در این لحظه جزییات بیشتر در خصوص این تکنولوژی و نحوه عملکرد آن در دسترس نیست. ولی بنز قصد دارد در یک برنامه آنلاین دیگر به نام Meet S-Class Digital در تاریخ 29 جولای، این تکنولوژی ایمنی جدید را معرفی کند. مرسدس بنز ادعا کرده که اس کلاس جدید اولین خودروی دنیاست […]

به گزارش خودرونویس، در این لحظه جزییات بیشتر در خصوص این تکنولوژی و نحوه عملکرد آن در دسترس نیست. ولی بنز قصد دارد در یک برنامه آنلاین دیگر به نام Meet S-Class Digital در تاریخ 29 جولای، این تکنولوژی ایمنی جدید را معرفی کند.

مرسدس بنز ادعا کرده که اس کلاس جدید اولین خودروی دنیاست که به کیسه های هوایی به منظور محافظت سرنشینان عقب در تصادف از جلو مجهز شده است. مرسدس بنز در بیانیه خود اظهار کرد که این کیسه های ایمنی هوا برای ردیف عقب، با نصب صندلی کودک در این قسمت هیچ تضادی نباید داشته باشند؛ بدین ترتیب عملکرد آنها نسبت به ایربگ های نصب شده برای ردیف جلو کاملا متفاوت است. ولی این ایربگ برای سرنشین عقب، تنها سیستم ایمنی اضافه شده به مرسدس بنز اس کلاس جدید نخواهد بود.

تصویر جاسوسی مرسدس بنز اس کلاس

تجهیز به سیستم تعلیق هوشمند

مرسدس بنز اس کلاس جدید به سیستم Pre-Safe Impulse Side Function این کمپانی نیز مجهز می شود. این سیستم از سیستم تعلیق E-Active Body کنترل استفاده می کرد و کل سیستم تعلیق و خودرو را درست پیش از برخورد جانبی مرتفع تر از حالت استاندارد می کند تا شدت ضربه وارده و آسیب وارد شده به خودرو و سرنشینان کمتر شود. در کنار این سیستم، مرسدس به وسیله کوسن های بادی تعبیه شده در صندلی های جلو، سرنشینان جلو را هنگام برخورد جانبی به قسمت مرکزی خودرو هل می دهد تا شدت نیروی وارد شده به آنها در تصادف کمتر شود.

این دومین مراسم آنلاین Meet the S-class Digital بوده که قرار است در 29 آگوست به صورت آنلاین برگزار شود. ظاهرا تا پیش از رونمایی این سدان لاکچری، مرسدس یک قسمت دیگر از این سری برنامه های آنلاین را در تاریخ 12 آگوست هم ترتیب دیده که در آن قرار است کابین و جزییاتی از آن را رونمایی کند.

عکس جاسوسی از جلوی مرسدس اس کلاس

در اولین برنامه آنلاین معرفی اس کلاس جدید، مرسدس بنز سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی جدید سدان اس کلاس و همچنین تمامی نمایشگرها و تکنولوژی های به کار رفته در نسل جدید این سدان لاکچری و پریمیوم را معرفی کرد. بنا به گفته مرسدس، نسل جدید اس کلاس می تواند تا پنج نمایشگر درون کابین خود داشته باشد.

عکس جاسوسی از عقب مرسدس بنز اس کلاس

انتشار تصاویر جاسوسی متعدد

در حالی که بیشتر از یک ماه تا رونمایی نسل جدید مرسدس بنز اس کلاس زمان باقی مانده، ولی تصاویر جاسوسی متعدد و عکس های لو رفته زیادی از این خودرو در دسترس هستند که استایل کلی آن را بدون استتار خاصی نمایش می دهند. با استناد به این تصاویر باید اظهار کنیم که استایل بیرونی این خودرو تغییر زیادی نسبت به قبل نکرده است. ولی این بدان معنا نیست که هیچ به روزرسانی در زیر این ظاهر آشنا صورت نگرفته است. مرسدس بنز اس کلاس جدید به سیستم های پیشرفته جدیدی از جمله کیسه ایمنی هوا برای سرنشینان عقب و سیستم های نوآورانه و مبتکرانه بسیار زیادی مجهز خواهد شد و برای پی بردن به همه آنها باید تا رونمایی رسمی این خودرو صبر کرد.

 

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟