تیونینگ
ویژگی های جذاب همگی در پکیجی کوچک

برابوس آلتیمیت E جدید معرفی شد

دوشنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
برابوس آلتیمیت E

برابوس آلتیمیت E یک محصول تمام جدید نیست. در واقع این خودرو برای اولین بار به صورت یک محصول مفهومی در سال 2017 رونمایی شدو دو سال بعد نسخه تولیدی این خودرو معرفی شد. حدود یک سال پس از آن در نمایشگاه خودروی فرانکفورت برابوس یک نسخه جدید مجهز به پیشرانه الکتریکی از این خودرو را رونمایی کرد که قرار بود تنها 23 دستگاه از آن به تولید برسد. امروز این کمپانی تیونر قصد دارد یک نسخه دیگر از آلتیمیت E را معرفی کند.

مشخصات فنی

به گزارش خودرونویس، این خودروی فیس لیفت در واقع بر پایه خودروی اسمارت EQ فورتو کابریو مدل 2020 توسعه یافته و از یک به روزرسانی عملکردی در زمینه پیشرانه الکتریکی نسبت به سایر مدل ها بهره می برد. به لطف برنامه ریزی مجدد سیستم کنترل گشتاور و قدرت، ماژول های کنترل داینامیک رانندگی در حالات مختلف و همچنین پدال شتاب دهنده، حال این خودروی الکتریکی سوپر مینی قادر به تولید بیشینه قدرت 92 اسب بخار شده است.

نمای جانبی برابوس آلتیمیت E

ذکر این نکته لازم است که این 92 اسب بخار قدرت تنها در حالتی در اختیار راننده قرار داده می شود که خودرو در حالت رانندگی اسپرت پلاس قرار داشته باشد. به جز این مد، سه مد رانندگی دیگر نیز برای برابوس آلتیمیت E جدید در نظر گرفته شده است. با انتخاب مد اسپرت پلاس، تمام 180 نیوتن متر گشتاور تولیدی پیشرانه الکتریکی این خودرو در اختیار راننده قرار داده می شود. در صورت انتخاب این مد رانندگی، برابوس آلتیمیت E جدید قادر است طی 10.9 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد. بیشینه سرعت قابل پیمایش این هاچ بک الکتریکی کامپکت نیز به صورت الکترونیکی روی 130 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

نمای عقب برابوس آلتیمیت E

استایل ظاهری

کمپانی برابوس در کنار ارتقا سطح قدرت و عملکرد آلتیمیت E جدید نسبت به نسخه های پیشین، کیت بدنه وایداستار خود را که ویژه این خودرو طراحی و تولید شده، روی آن نصب کرده است. این کیت بدنه متشکل از طراحی به روزرسانی شده پروفیل جلو، فندرهایی جدید و عریض تر برای هر چهار گلگیر، رینگ های 18 اینچی با تایرهای 235/30 در اکسل عقب، رکاب جدید و چندین قطعه دیگر است که نصب آنها موجب بهبود استایل ظاهری این هاچ بک الکتریکی کامپکت شهری شده است. همچنین سیستم ترمز این خودرو نیز مطابق با قدرت بیشتر و عملکرد بهبود یافته این خودرو به روزرسنی شده است. برابوس به منظور ایجاد سواری جذاب تر و اسپرت برای این خودرو، یک سیستم تعلیق سخت تر نسبت به نمونه استاندارد برای آن نصب کرده است.

کابین برابوس آلتیمیت E

سخن پایانی

کمپانی برابوس این نسخه جدید آلتیمیت E را در قالب مدل تولیدی معرفی کرده و برای آن برچسب قیمتی معادل 58 هزار و 630 دلار را در نظر گرفته است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟