اخبار خودرو ایران
هدیه یلدایی مدیران خودرو به مشتریان

کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو با تخفیف های ویژه

عکاس: متین نصیری
سه شنبه - ۲۹ آذر ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو یلدا (1)

کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای مشتریان خودروهای ام وی ام و فونیکس آغاز شده است. این کمپین به مناسبت شب یلدا و از تاریخ 26 آذرماه تا 15 دی ماه به مدت 17 روز کاری در تمام نمایندگی های مدیران خودرو در سراسر ایران برگزار می شود.

به گزارش خودرونویس، ارائه خدمات پس از فروش مناسب یکی از کلیدهای موفقیت شرکت های خودروسازی در ایران بوده و مدیران خودرو همواره تلاش می کند با ارائه خدماتی در شان مشتریان و همچنین برگزاری کمپین های حمایتی، بهترین سطح از خدمات را به مشتریان خود یعنی مالکین خودروهای ام وی ام و فونیکس ارائه دهد.

کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو یلدا (1)

کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو با هدف شناسایی و پیشگیری از مشکلات پیچیده خودرو و همچنین کاهش هزینه های تعمیرات آتی برگزار می شود و در طول این 17 روز کاری تمامی مشتریان مشتریان اعم از افرادی که خودروی آنها دارای گارانتی یا حتی فاقد گارانتی بوده می توانند به تمامی نمایندگی های مدیران خودرو در سرتاسر ایران مراجعه کنند و از خدمات و تخفیف های ویژه بهره مند شوند. این کمپین به نوعی استقبال از زمستان و بازدید خودرو پیش از فرارسیدن زمستان بوده و شامل مواردی از قبیل:

  1. بازدید رایگان شامل مواردی از جمله عیب یابی با دستگاه، بررسی عملکرد سیستم شارژ، سیستم برف پاک کن و شیشه شور، سیستم بخاری و کولر، بازدید سطح مایع ضد یخ رادیاتور، بازدید روغن موتور و روغن گیربکس و هیدرولیک و …
  2. بیست درصد تخفیف در خرید قطعات مصرفی شامل لنت ترمز، روغن ها، فیلترها و …
  3. تخفیف 80 درصدی برای اجرت تعویض
  4. پذیرایی از مشتریان و مالکین خودروهای ام وی ام و فونیکس در زمان مراجعه به نمایندگی ها

کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو یلدا (1)

همچنین در پایان زمان برگزاری کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو، این شرکت قصد دارد تا بین مشتریانی که در این مدت به نمایندگی های مدیران خودرو برای دریافت خدمات مراجعه کردند قرعه کشی کند و به 20 نفر از آنها جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو یلدا (1)

مدیران خودرو در کمپین زمستانی خدمات پس از فروش 1401، به فکر مشتریانی که خدمات رایگان آنها و گارانتی محصولاتشان به پایان رسیده هم بوده است. مشتریانی که در مراجعه به نمایندگی های مدیران خودرو بیش از یک میلیون و 200 هزار تومان هزینه کرده اند، 300 هزار تومان اعتبار هدیه از مدیران خودرو دریافت می کنند تا 8 ماه فرصت استفاده از آن را دارند.

 

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟