اخبار خودرو جهان
در نمایشگاه توکیو اتو سالن 2022 به نمایش گذاشته می شود

میتسوبیشی اکلیپس کراس رالی آرت معرفی شد

چهارشنبه - ۲۲ دی ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
میتسوبیشی اکلیپس کراس رالی آرت

تا به امروز تصور می کردیم که رونمایی بزرگ میتسوبیشی برای نمایشگاه توکیو اتو سالن 2022، معرفی کانسپت ویژن رالی آرت در کنار اوتلندر رالی آرت استایل باشد. ولی میتسوبیشی قصد دارد خودروی سومی را هم در توکیو اتو سالن معرفی کتد که آن هم تحت برند رالی آرتی بوده که پس از 10 سال به فکر زنده کردن آن افتاده است. این خودروی سوم هم که کراس اوور بوده، اکلیپس کراس است که در تریم رالی آرت استایل معرفی شده است.

میتسوبیشی اکلیپس کراس رالی آرت

به گزارش خودرونویس، میتسوبیشی اکلیپس کراس رالی آرت نیز مانند سایر خودروهای جدیدی که تحت این برند معرفی شده اند، تنها دارای یک پکیج ظاهری اسپرت بوده و هیچ فرقی در مشخصات فنی با نسخه های دیگر ندارد. پکیج ظاهری رالی آرت برای میتسوبیشی اکلیپس کراس دارای تریم قرمز رنگ و یک طرح گرافیکی در قسمت جانبیست.

میتسوبیشی اکلیپس کراس رالی آرت

میتسوبیشی اکلیپس کراس رالی آرت

میتسوبیشی قصد دارد با عرضه تریم رالی آرت روی محصولات خود روزهای طلایی لنسر Evo را در رالی یادآوری کند. از این رو اکلیپس کراس رالی آرت را مانند لنسرهای Evo به گل پخش کن در پشت چرخ ها مجهز کرده است. برای این منظور که اکلیپس کراس رالی آرت از نسخه استاندارد این کراس اوور بیشتر متمایز شود، میتسوبیشی یک اسپویلر جذاب سقفی برای این خودرو به رنگ مشکی و قرمز نصب کرده است.

میتسوبیشی دلیکا آفرودی

میتسوبیشی دلیکا آفرودی

ون میتسوبیشی دلیکا D5 در توکیو اتو سالن 2022

میتسوبیشی در نمایشگاه اتو سالن توکیو 2022 طی اقدامی عجیب یک نسخه نیمه آفرودی از ون دلیکا D5 را آورده که بر پایه نمونه فیس لیفت مینی ون دلیکا که در سال 2019 معرفی شده بود، توسعه یافته است. این خودرو هم روزهای گذشته میتسوبیشی را که بر پایه همین ون دلیکا، نسخه هایی آفرودی تری تولید می کرد را در ذهن ما زنده می کند. این ون دلیکا D5 آفرودی در نمایشگاه توکیو اتو سالن که با نام Tough X Tough شناخته می شود دارای چهره ای خشن تر و سیستم تعلیق لیفت شده با ارتفاع بیشتر نسبت به مدل استاندارد است.

میتسوبیشی دلیکا آفرودی

میتسوبیشی دلیکا آفرودی

میتسوبیشی دلیکا Tough x Tough 2022 به رینگ های 16 اینچی و تایرهای مناسب همه سطوح مجهز شده و دارای فندرهای پلاستیکی مشکی رنگ بوده که روی بدنه پیچ شده اند. این ون آفرودی میتسوبیشی دارای گارد جلو، گارد سپر عقب و گل پخش کن هایی در پشت چرخ ها بوده که چهره این خودرو را خشن تر از مدل استاندارد کرده و تا حدی به توانایی بالاتر آن در بیراهه نوردی اشاره دارد. از جمله دیگر تغییرات صورت گرفته در این مدل آفرودی ون دلیکا می توان به نصب چادر سقفی با تشک خواب اشاره کرد که یک یک سطح کاملا صاف در راستای سقف برای خوابیدن دو نفر فراهم می کند.

میتسوبیشی K-EV کانسپت X استایل

K-EV کانسپت X استایل

حضور دو Kei Car الکتریکی میتسوبیشی در توکیو اتو سالن

در نمایشگاه توکیو اتو سالن امسال، میتسوبیشی علاوه بر سه خودرو از برند رالی آرت و نسخه آفرودی ون دلیکا، دو Kei Car به نام های K-EV کانسپت X استایل و Minicab-MiEV B-Leisure استایل را رونمایی کرده که هردو دارای پیشرانه الکتریکی هستند. میتسوبیشی K-EV که با همکاری نیسان توسعه یافته، یک خودروی الکتریکی کوچک و مقرون به صرفه بوده که ویژه بازار ژاپن طراحی شده است.  تمام این خودروهای میتسوبیشی در غرفه این خودروساز ژاپنی در نمایشگاه توکیو اتو سالن 2022 که از تاریخ 14 تا 16 ژانویه برگزار می شود، به نمایش گذاشته می شوند.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟