اخبار خودرو جهان
احتمال تولید یک ابرخودروی هیبریدی موتور وسط

شکار یک ب ام و سری 8 مرموز در حال تست

سه شنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
عکس جاسوسی ب ام و سری 8

ب ام و سری 8 کوپه نزدیک به دو سال پیش معرفی شد. از آن زمان تا به امروز، این کمپانی نسخه کانورتیبل، چهار درب گرن کوپه سری 8 و نسخه قدرتمند و عملکردی M8 را معرفی کرده است. فروش سری 8 گران قیمت هنوز برای ب ام و رضایت بخش است؛ بدین ترتیب هنوز خیلی زود است که ب ام و بخواهد به فکر فیس لیفت میان دوره ای سری 8 باشد. اما به تازگی یک سری تصاویر جاسوسی جدید از ب ام و سری 8 کوپه منتشر شده که روی برخی از قسمت های بدنه آن با استیکر به منظور مخفی کاری پوشانده شده است. این سری 8 مرموز ویژگی هایی دارد که باعث تعجب کارشناسان مختلف شده است.

ب ام و چه در سر دارد؟

به گزارش خودرونویس، در نگاه اول هیچ چیز غیر عادی در خصوص این سری 8 شکار شده وجود ندارد. اما با نگاهی دقیق تر و نزدیک تر، می توان به روزرسانی هایی را در این خودرو مشاهده کرد. یکی از این تغییرها، حذف پنجره های جانبی یا همان لچکی های عقب بوده که به جای آنها ورودی های هوا با کاور مشکی رنگ نصب شده است. به نظر شما ب ام و چه چیزی را در صندوق عقب سری 8 قرار داده که می خواد خنک کند؟!

همچنین برای شیشه عقب سری 8 نیز کاوری نصب شده تا مشخص نباشد چه چیزی در زیر آن قرار دارد. اما این کاور تمام شیشه عقب را در بر نگرفته؛ ولی با توجه به زاویه عکس ها و موقعیت عکاس، هیچ دیدی نسبت به چیزی که در زیر شیشه عقب ای نسری 8 مرموز نصب شده، نداریم.

عکس جاسوسی ب ام و سری 8 از کنار

 تغییرات ساده تر سری 8

با نگاه دقیق تر، متوجه تغییرات ساده تری هم در این سری 8 شکار شده نسبت به مدل فعلی می شویم. در پروفیل جلو، جلوپنجره پایینی به همراه ورودی های هوای نصب شده، حذف شده اند. اما همچنان می توان اینترکولر این خودرو را در پشت جلوپنجره مشاهده کرد. سایر قسمت های پروفیل جلوی این خودرو با کاور پوشانده شده، اما این کاورها در حدی نیست که چراغ های جلو این خودرو را مخفی کنند.

در پروفیل عقب تقریبا تمامی قسمت ها از جمله چراغ های عقب با کاور پوشانده شده اند. همانطور که مشخص است، ب ام و در این سری 8 مرموز از چراغ های نسخه تولیدی استفاده نکرده و چراغ هایی عجیب روی این خودرو نصب شده اند که در قسمت های انتهایی برآمدگی هایی دارند. در قسمت پایینی سپر عقب، دیفیوزر جدیدی نصب شده که مشابه آن در مدل های فعلی سری 8 دیده نشده است. همچنین خروجی های اگزوز نصب شده در این مدل به نظر بزرگتر از نمونه های نصب شده در سری 8های فعلی است.

عکس جاسوسی ب ام و سری 8 از عقب

حدس و گمان ها در خصوص این سری 8

قطعات چندانی در عقب این خودرو وجود ندارند که نیاز به خنک شدن آنها وجود داشته باشد؛ مگر اینکه ب ام و در این قسمت موتور سری 8 را نصب کرده باشد! با توجه به نصب ورودی های هوا به جای لچکی های عقب و همچنین نصب کاور روی شیشه عقب، ممکن است که ب ام و در حال تولید یک نسخه موتور وسط از سری 8 باشد. در اوایل ساری جاری خبرهایی مبنی بر لغو شدن پروژه تولید ابرخودروی هیبریدی ب ام و شنیده شده بود که به احتمال زیاد دارای ساختاری موتور وسط بود. در این لحظه نمی توان اظهارات دقیقی در خصوص این سری 8 عجیب داشت و باید منتظر بود تا ب ام و نسبت به اعلام جزییاتی بیشتر در خصوص آن اقدام کند.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟