اخبار خودرو جهان
هیولای چینی انگلیسی

ام جی 6 XPower رونمایی شد

یکشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
ام جی 6 XPower

ام جی سال گذشته یک مدل اسپرت برای MG6 معرفی کرده بود؛ حال این کمپانی با معرفی نسخه تولید محدود XPower سعی در جذب حداکثری مشتریان به ام جی 6 جدید دارد.

به گزارش خودرونویس، تصاویر رسمی ام جی 6 XPower در شبکه مجازی Weibo که نوعی فیس بوک چینی محسوب می شود، منتشر شده و عنوان اولین خودروی تولید کارخانه ام جی را یدک می کشد که برخی از المان های ظاهری آن با خودروهای مسابقه ای با پرفورمنس بالا مشترک است.

ام جی 6 XPower

استایل ظاهری ام جی 6 XPower

این خودروساز چینی در این لحظه مطلبی را در خصوص مشخصات فنی ام جی 6 XPower منتشر نکرده؛ ولی این خودرو دارای پروفیل جلو تهاجمی و ورودی های هوای بزرگتر و تغییر شکل یافته نسبت به مدل استاندارد ام جی 6 است. در زیر سپر جلو یک اسپلیتر نصب شده و گرافیک جلو پنجره به لطف خطوط عمودی با نسخه استاندارد متفاوت است.

نمای عقب ام جی 6 XPower

کاملا مشخص است که ام جی در این نسخه XPower عرض اکسل های این خودرو را به منظور بهبود پایداری و زیباتر جلوه کردن افزایش داده که برای جانمایی این اکسل های عریض تر مجبور به حجم پردازی آرک چرخ ها و گلگیرها شده است. طراحان این شرکت برای ام جی 6 XPower رکاب های آیرودینامیک، دیفیوزر بزرگ عقب به همراه چهار خروجی اگزوز اسپرت هم نصب کرده اند. از جمله دیگر تغییرات ظاهری این نسخه عملکردی ام جی 6 می توان به تریم مشکی رنگ بدنه، کالیپرهای ترمز سبز رنگ و بال بزرگ نصب شده در پروفیل عقب اشاره کرد.

لوگو ام جی 6 XPower

کابین ام جی 6 XPower

این حس و حال اسپرت درون کابین این خودرو هم دیده می شود و کمربندهای ایمنی سبز رنگ به همراه صندلی های اسپرت با تکیه گاه های جانبی بزرگ با لوگوی XPower برای این نسخه تولید محدود ام جی 6 نصب شده اند. همچنین یک غربیلک فرمان D شکل با تودوزی چرمی و میکروفایبر و پلاک با نوشته لیمیتد ادیشن روی رودری های این خودرو نصب شده اند. دوخت سبز رنگ تودوزی هم ترکیب رنگ زیبایی با تم مشکی کابین ایجاد کرده است. از جمله دیگر جذابیت های کابین می توان به تریم میکروفایبری روی داشبورد و همچنین نمایشگر سیستم مالتی مدیا و سرگرمی اشاره کرد که قادر به نمایش گیج های مربوط به اطلاعات پیشرانه و خودروست.

کابین ام جی 6 XPower

سخن پایانی

در این لحظه هیج اطلاعاتی در خصوص نوع پیشرانه نصب شده روی این ام جی 6 منتشر نشده، ولی ام جی ادعا کرده که ام جی 6 XPower یک هیولا خواهد بود. ولی هیولا از دید خودروسازان چینی یک خودرو به معنای یک خودرو با عملکرد قابل قبول از دید عموم مشتریان است و به هیچ وجه به معنای یک خودروی پرفورمنس بالا مانند محصولات اسپرت آلمانی نیست. در حالی که سوال های بی جواب بسیاری در خصوص این ام جی 6 XPower باقی مانده، این کمپانی اعلام کرده به زودی جزییات بیشتری را در این خصوص منتشر می کند.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟