تیونینگ
تیونینگ شده توسط BSTC پرفورمنس

مرسدس AMG GT R 900 اسب بخاری

دوشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
تیونینگ مرسدس AMG GT R

درحالیکه مرسدس در حال توسعه نسل جدید ابرخودرو جذاب AMG GT بوده، کمپانی BSTC پرفورمنس یک نسخه تیونینگ شده مرسدس AMG GT R را با بروزرسانی های ظاهری و فنی رونمایی کرده است. کمپانی تیونر BSTC پرفورمنس موفق شده توان تولیدی این مرسدس بنز AMG GT R تیونینگ شده را به 903 اسب بخار برساند. بدین ترتیب این نسخه تقویت شده حتی از AMG GT بلک سریز پرچمدار هم قدرتمندتر بوده و بسیاری از ابرخودروهای امروزی را به راحتی شکست می دهد.

ظاهر  مرسدس AMG GT R تیونینگ BSTC پرفورمنس

به گزارش خودرونویس، شرکت تیونر BTSC پرفورمنس برای مرسدس AMG GT R چراغ های LED جدید در جلو و عقب نصب کرده. همچنین سپر بازطراحی شده ای در جلو با باله های فیبر کربنی جانبی نصب شده که به مراتب ظاهر AMG GT R را اسپرت تر جلوه می دهد. در ادامه رکاب جانبی اسپرت تر و سپر جدید عقب با کانال عبوری هوا و دیفیوزر فیبر کربنی برای مرسدس بنز AMG GT R نصب کرده.

تیونینگ مرسدس AMG GT R

اما بارزترین قطعه جدید نصب شده در قسمت عقبی، بال بزرگ فیبر کربنی بوده که ظاهر این مرسدس AMG GT R تیونینگ شده را نسبت به مدل فابریک متمایز کرده است. رینگ های آلیاژی 19 اینچی در جلو و 20 اینچی در عقب با دیزاین جدیدی برای این ابرخودرو نصب شده که در اکسل جلو به تایرهای 285/30 و در اکسل عقب به تایرهای 335/25 مجهز شده اند.

تیونینگ مرسدس AMG GT R

مشخصات فنی مرسدس AMG GT R تیونینگ BSTC پرفورمنس

پیشرانه دو توربوشارژ هشت سیلندر 4 لیتری مرسدس AMG GT R نیز توسط BSTC بروزرسانی شده و یک جفت توربوشارژر جدید ساخت کمپانی Weistec، فن های ساخت واگنر، هدر ساخت IPE و کاتالیست 200 سلولی و ورودی کربن ARMA برای این خودرو نصب کرده است. در آخر هم ECU مرسدس بنز AMG GT R ریمپ شده تا تمام این تغییرات با یکدیگر هماهنگ شوند.

تیونینگ مرسدس AMG GT R

نتیجه این تغییرات، افزایش قدرت موتور مرسدس AMG GT R از 585 اسب بخار در نسخه استاندارد به 903 اسب بخار بوده که قدرتمندتر از هر مدل استاندارد کارخانه دیگر AMG GT است. جهت یادآوری بیان می کنیم که قدرتمندترین نسخه این ابرخودرو، تریم AMG GT بلک سریز بوده که قادر به تولید 730 اسب بخار قدرت است. نیروی تولیدی این موتور بسیار قدرتمند توسط یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه اسپید شیفت AMG به چرخ های عقب منتقل می شود که البته برای تحمل قدرت و گشتاور بیشتر این موتور تغییراتی به خود دیده است.

تیونینگ مرسدس AMG GT R

هرچند BSTC اعداد و ارقام مربوط به عملکرد این AMG GT R تیونینگ شده را اعلام نکرده، ولی حدس می زنیم که این خودرو در خط مستقیم نسبت به AMG GT بلک سریز سریع تر باشد، ولی در پیست مقداری کندتر عمل کند. چراکه AMG GT بلک سریز دارای کیت بدنه بسیار تهاجمی تر و آیرودینامیک تر و همچنین شاسی مسابقه محور بوده که آن را ویژه رقابت در پیست ساخته است.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟