به گزاش خودرونویس، اگر فردی به این نسخه بسنده نکرد، مرسدس یک نسخه قدرتمندتر هم با پسوند S توسعه داده که قدرت تولیدی آن 630 اسب بخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن به 900 نیوتن متر رسانده شده است. این نسخه هم مانند مدل پایه دارای سیستم انتقال قدرتی تمام چرخ محرک است، اما به صورت موقتی می توان آن را برای دریف زدن یا یک رانندگی پر هیجان به حالت عقب محرک نیز تغییر داد.

موتور جای پاور مرسدس GT 63 2

جی پاور وارد می شود

اگر همچنان این آمار و ارقام قدرت AMG GT 63 شما را وسوسه نمی کند، بهترین گزینه مراجعه به تیونری مانند جی پاور است تا این خودرو را درست باب میلتان تیونینگ کند تا بلکه لبخند رضایت روی چهره شما نمایان شود.

یکی از کیت های عرضه شده توسط جی پاور برای این خودرو، GP 800 دو توربوشارژه نام داشته که با نصب آن بیشینه قدرت تولیدی این خودرو به 800 اسب بخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن به 1000 نیوتن متر ارتقا پیدا می کند. این سطح از قدرت و گشتاور کافی به نظر می رسد، این طور نیست؟

موتور جای پاور مرسدس GT 63

قیمت قطعات اضافه شده

 جی پاور برای اینکه بتواند AMG GT 63 را به این سطح از قدرت برساند، آپدیت نرم افزاری GP-800 را با قیمت 4 هزار دلار برای این خودرو نصب کرده است. این تیونر آلمانی در ادامه توربوشارژهایی جدید با ارزشی معادل 7 هزار و 20 دلار، هدرزی جدید به قیمت 6 هزار و 23 دلار، فیلتر هوایی اسپرت با قیمت 267 دلار و یک سیستم اگزوز استیل با قیمت 5 هزار و 450 دلار برای AMG GT 63 نصب کرده است.

کمپانی جی پاور ادعا کرده که این تغییرات اعمال شده موجب بهبود چشمگیر عملکرد GT 63 نسبت به مدل استاندارد، انتقال بهتر گشتاور، پاسخ بهتر پیشرانه و همچنین پایین آمدن استهلاک پیشرانه و مصرف بهینه تر سوخت می شود. با توجه به سابقه 35 ساله این تیونر آلمانی در زمینه شخصی سازی و ارتقا انواع خودرو، به راحتی می توان نسبت به این ادعا اطمینان داشت.

نمای عقب جای پاور مرسدس GT 63

توسعه یک کیت تقویتی ارزان تر

حال اگر کیت 800 اسب بخاری توسعه یافته برای AMG GT 63 برای شما بیش از حد گران است، جی پاور دو کیت تقویتی ارزان قیمت تر هم توسعه داده است. یکی از آن ها کیت GP-750 بوده که با نصب آن روی GT 63 بیشینه قدرت تولیدی این خودرو به مرز 750 اسب بخار می رسد. کیت ارزان تر دیگر، GP-700 نام داشته که با نصب آن بیشینه قدرت تولیدی این کوپه چهار در آلمانی به 700 اسب بخار می رسد. یقینا این دو کیت با توجه به بیشینه قدرت تولیدی کمتر نسبت به کیت GP-800، برچسب قیمتی مقرون به صرفه تر دارند.

5 از 1 رای