اخبار خودرو جهان
همراه با عرضه یک پکیج ظاهری جدید

مرسدس AMG GT برای مدل 2021 به روزرسانی شد

پنجشنبه - ۳ مهر ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
مرسدس بنز AMG GT مدل 2021

اگر به هر دلیلی تصور می کنید که نسخه پایه مرسدس AMG GT کوپه با دارا بودن 469 اسب بخار باز هم قدرت کمی دارد، خبرهای خوبی برایتان داریم. مرسدس برای مدل 2021 این خودروی جذاب خود، پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ این خودرو را مقداری ارتقا داده و آن را قدرتمندتر کرده است. بدین ترتیب نسخه پایه AMG GT از مدل 2021 به بعد 54 اسب بخار نسبت به گذشته قدرتمندتر شده و بیشینه توان تولیدی آن به 523 اسب بخار رسیده است.

مشخصات فنی

به گزارش خودرونویس، اگر این میزان افزایش قدرت نسخه پایه AMG GT توجه شما را به خود جلب نکرده، باید اظهار کنیم که مرسدس گشتاور تولیدی پیشرانه این خودرو را 40 نیوتن متر افزایش داده و حال بیشینه گشتاور تولیدی نسخه پایه AMG GT مدل 2021 به 670 نیوتن متر ارتقا یافته است. لازم به ذکر است که نسخه متوسط این خودرو که AMG GT C نام دارد، قادر به تولید بیشینه قدرت 550 اسب بخار و بیشینه گشتاور 680 نیوتن متر است. بدین ترتیب فاصله میان مدل پایه و نسخه متوسط AMG GT به دلیل این افزایش قدرت بسیار کاهش یافته است. مرسدس بنز در این لحظه هیچ صحبتی در خصوص نسخه های قدرتمندتر AMG GT C و GT R و احتمال اعمال تغییر در آن ها برای مدل 2021 نکرده است.

نمای عقب مرسدس بنز AMG GT مدل 2021 رودستر

به موجب این افزایش قدرت، مرسدس AMG GT مدل 2021 حال قادر است طی 3.7 ثانیه از حالت سکون به مرز 96 کیلومتر بر ساعت برسد که 0.2 ثانیه نسبت به گذشته سریع تر شده است. بیشینه سرعت قابل پیمایش این خودرو در نسخه کوپه 312 کیلومتر بر ساعت اعلام شده؛ ولی نسخه رودستر AMG GT به دلیل دارا بودن مقداری وزن بیشتر، قادر به حرکت با بیشینه سرعت 310 کیلومتر بر ساعت است. نیروی تولیدی پیشرانه در هر دو مدل رودستر و کوپه AMG GT مدل 2021، توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه به محور عقب منتقل می شود.

نمای عقب مرسدس بنز AMG GT مدل 2021 رودستر

مرسدس ضمن ارتقا توان و گشتاور پیشرانه AMG GT برای مدل 2021، تجهیزات استاندارد این خودرو را نیز به روزرسانی کرده است. این خودرو حال دارای سیستم تعلیق AMG راید کنترل با دمپرهای تطبیقی، دیفرانسیل عقب با محدود کننده لغزش الکترونیکی و ترمزهای عملکردی با دیسک های کامپوزیتی با کالیپرهای قرمز رنگ است. از جمله آخرین تغییرات اعمال شده در این خودرو نصب باتری لیتیوم یونی و اضافه شدن حالت رانندگی Race به حالات پیشین است.

 

استایل ظاهری

یکی از تغییرات صورت گرفته در خصوص استایل ظاهری AMG GT مدل 2021، عرضه یک تریم جدید به نام Stealth ادیشن است. این تریم برای دو نسخه کوپه و رودستر AMG GT قابل سفارش بوده و همانطور که از نام آن پیداست، دارای تم ظاهری تمام مشکی بوده تا چهره AMG GT را خشن و پر ابهت کند. نسخه کوپه مزین به این ترین، به سقف فیبر کربنی مجهز شده و نسخه رودستر آن دارای سقف برزنتی مشکی رنگ است. جدا از رنگ مشکی استاندارد این ترین، مشتریان قادر هستند برای بدنه این خودرو دو رنگ خاکستری متفاوت را سفارش دهند.

نمای جانبی مرسدس بنز AMG GT مدل 2021

نسخه Stealth ادیشن مرسدس AMG GT مدل 2021 دارای پکیج ظاهری نایت AMG بوده که به موجب آن کالیپرهای ترمز مشکی رنگ با تریم کرومی مشکی برای جلوپنجره پانامریکانای AMG و رینگ های 19 اینچی جلو و 20 اینچی عقب با تم مشکی مات به این خودرو اضافه شده اند. درون کابین این نسخه ویژه، به دلیل نصب پکیج داخلی نایت AMG، تم مشکی رنگی مشاهده می شود و یک پلاک نیز در کنسول میانی آن نصب شده تا سرنشین آگاه باشد که این یک AMG GT معمولی نیست.

کابین مرسدس بنز AMG GT مدل 2021

سخن پایانی

مرسدس بنز قصد دارد AMG GT 2021 را در دو نسخه معمولی و Stealth ادیشن از اوایل سال آینده راهی بازار کند و در این لحظه هیچ مطلبی در خصوص قیمت آن بیان نکرده است.

3 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟