ویژگی های مرسدس AMG CLA 45 تیونینگ شده توسط فرگاه در ایران

به گزارش خودرونویس، مرسدس AMG CLA45 تیونینگ شده توسط فرگاه در بخش ظاهری دارای کیت بدنه واید بوده که به مراتب عرض این نسخه را نسبت به مدل استاندارد بیشتر نشان می دهد. دلیل نصب کیت بدنه واید و گلگیرهای عریض تر شده و حجم پردازی در بخش آرک چرخ ها، افزایش عرض اکسل های جلو و عقب بوده که به موجب آن فاصله چرخ ها از یکدیگر بیشتر شده اند.

مرسدس AMG CLA 45 تیونینگ فرگاه (4)

مرسدس AMG CLA 45 در نسخه استاندارد هم سریع ترین سدان چهار درب چهار سیلندر دنیاست. این خودرو به یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مجهز بوده که قادر به تولید 370 اسب بخار قدرت و 480 نیوتن متر گشتاور است. اما فرگاه اظهار کرده که به یک بروزرسانی نرم افزاری و اندکی تغییر در سیستم ورودی هوا و اگزوز، می توان حدود 30 اسب بخار قدرت از این پیشرانه پر بازده استخراج کرد و در نتیجه توان مرسدس بنز AMG CLA 45 فرگاه در حدود 400 اسب بخار تخمین زده شده است.

مرسدس AMG CLA 45 تیونینگ فرگاه (4)

لازم به ذکر است که هنوز تخمینی در خصوص شتاب این خودرو توسط فرگاه اعلام نشده، اما نسخه استاندارد مرسدس AMG CLA 45 قادر است طی 4.1 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز روی 250 کیلومتر بر ساعت به صورت الکترونیکی محدود شده است. تصور می کنیم که این نسخه تیونینگ شده قادر باشد در محدود 4 یا حتی زیر 4 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد و محدود کننده سرعت آن نیز حذف شده باشد.

مرسدس AMG CLA 45 تیونینگ فرگاه (4)

مرسدس AMG CLA 45 تیونینگ شده توسط فرگاه به رینگ های جدید و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ مجهز شده که چهره این خودرو را اسپرت تر و جذاب تر جلوه می دهند. این رینگ ها قطری معادل 19 اینچ داشته و در دو مدل مقعر و گود در دسترس هستند. تایر مناسب برای نصب روی این رینگ های سایزی معادل 235/35 دارد. فرگاه همچنین کمک فنرهای اسپرت و جدید H&R را برای این خودرو نصب کرده که به موجب آنها 25 میلی متر ارتفاع این AMG CLA 45 تیونینگ شده کمتر از مدل استاندارد شده است. در آخر نیز فرگاه یک اسپویلر جذاب در قسمت عقب این CLA 45 نصب کرده تا با اولین برخورد متوجه شوید که این نسخه با مدل استاندارد تفاوت زیادی دارد.

ویدیو رندر مرسدس CLA 45 تیونینگ فرگاه

 

 

 

 

 

 

5 از 2 رای