تیونینگ
نصب کیت بدنه فیبر کربنی همراه با ارتقا قدت موتور

هنرنمایی Performaster روی مرسدس AMG G63

چهارشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
مرسدس AMG G63 پرفورم مستر

علاقه زیاد تیونرها به اسیووی لوکس و قدرتمند مرسدس بنز AMG G63 باعث شده تا نمونه های شخصی سازی مختلفی از این خودرو در دنیا وجود داشته باشد. به تازگی هم کمپانی PerformMaster یک کیت تقویتی جدید برای مرسدس AMG G63 ارائه داده که نصب آن موجب ارتقا همه جانبه این اسیووی خوش استایل می شود.

به گزارش خودرونویس، این پروژه تیونینگ پرفورم مستر درست پس از پروژه های تیونینگ برابوس، منصوری و Hofele روی G63 معرفی شده و اگر بگوییم که کیت پرفورم مستر برای G63 زیباترین کیت موجود است، اغراق نکرده ایم. البته تمام این موارد سلیقه ای است.

 

کیت پرفورم مستر چیست؟

کمپانی تیونر پرفورم مستر کار خود با AMG G63 را با یک کیت بدنه فیبر کربنی شامل فندرهای اضافی، ضربه گیر جدید در سپر جلو، اسپلیتر و چراغ های LED روشنایی در روز جدید و ضربه گیر عقب و دیفیوزر و کانال های عبور هوا آغاز کرده است. این پکیج پایه پرفورم مستر بوده و در صورت سفارش پکیج مجهزتر، کیت فیبر کربنی روی کاپوت، اسپویلر فیبر کربنی در راستای سقف و یک اسپویلر فیبر کربنی دیگر در پروفیل عقب برای این خودرو نصب می شود.

نمای عقب مرسدس AMG G63 پرفورم مستر

پرفورم مستر از آن دسته تیونرهایی است که ترکیب زیبایی که کمپانی خودروساز در طراحی خودرو ایجاد کرده را تغییر چندانی نمی دهد و تنها چاشنی کار خود را با نصب کیت بدنه جزیی و اعمال تغییراتی خفیف، روی دیزاین خودرو پیاده می کند. برعکس تیونری مانند منصوری یا حتی برابوس همواره به اعمال تغییرات عمده روی خودروی تیون شده معتقد هستند. از این رو استایل خودروی تیون شده توسط منصوری و برابوس تا حد زیادی نسبت به نمونه استاندارد تغییر می کند.

کیت پروفورم مستر مناسب افرادی است که با ظاهر استاندارد مرسدس AMG G63 مشکلی ندارند و تنها دنبال یک شخصی سازی ساده به منظور بهبود جنبه بصری هستند.

 

مشخصات فنی

خوشبختانه پرفورم مستر در کنار شخصی سازی ظاهری، نسبت به ارتقا توان پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر این خودرو هم اقدام کرده است. به لطف نصب ماژول PEC این کمپانی و سیم کشی بوش، این پیشرانه حال قادر به تولید بیشینه قدت 805 اسب بخار و بیشینه گشتاور 1020 نیوتن متر شده است.

نمای جلو مرسدس AMG G63 پرفورم مستر

این افزایش قدرت پیشرانه نتیجه خود را در بهبود شتابگیری این اسیووی لاکچری قدرتمند نشان می دهد. مرسدس بنز G63 تیون شده توسط پرفورم مستر قادر است طی 3.9 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد. این در حالی است که G63 استاندارد برای عبور از مرز 100 کیلومتر بر ساعت 4.5 ثانیه زمان نیاز دارد. نکته مهم و حائز اهمیت در خصوص این کیت تقویتی، ضمانت کامل موتور، گیربکس، توربوشارژها و دیفرانسیل های این اسیووی است. بدین ترتیب خریداران این کیت به راحتی و با خیالی آسوده می توانند از رانندگی با G63 ارتقا یافته خود لذت ببرند.

 

هشت نفر اولی که اقدام به خرید تمام اجزای این کیت تقویتی پرفورم مستر کنند، شانس شرکت در یک رویداد ویژه که پرفورم مستر برای G63 تدارک دیده را پیدا می کنند. در این رویداد ویژه برند مایلندر راننده Safety Car فرمولا 1 نیز حضور دارد. نقطه اوج این رویداد ویژه اینجاست که مشتریان پرفورم مستر این امکان را دارند که یک دور پیست مسابقه را با سوپر اسپرت مرسدس AMG GT4 در حالی طی کنند که برند مایلندر به عنوان کمک راننده در کنار آنها نشسته است.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟