تیونینگ
ارتقا قدرت موتور به همراه شخصی سازی ظاهری

مک لارن GT با رنگ و بوی نوویتک

پنجشنبه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
مک لارن GT نوویتک

همواره افرادی هستند که از هر چیزی انتقاد می کنند و توقع ارتقا و بهبود آن را دارند. برای افرادی که اعتقاد دارند مک لارن GT به حد کافی قدرتمند نیست، کمپانی نوویتک راه حل مناسبی را پیدا کرده است. نوویتک با نصب یک پکیج جدید موفق شده قدرت تولیدی پیشرانه مک لارن GT را نسبت به حالت استاندارد افزایش دهد و ویژگی و عملکرد آن را به سایر ابرخودروهای این برند انگلیسی نزدیک کرده است.

به گزارش خودرونویس،بسیاری از مشتریان و تحلیل گران کمپانی سوپر اسپرت سازی مک لارن به دلیل تولید خودروهای مختلف بر پایه یک پلتفرم و ساختار نقد کرده اند. در واقع تمامی محصولات مک لارن کیفیت سواری، عملکرد و استایل ظاهری مشابهی دارند. از این رو مک لارن برای اینکه محصولی متفاوت تولید کرده باشد، مدتی پیش ابرخودروی GT را معرفی کرد که کارایی و راحتی آن در سطح دیگری نسبت به محصولات پیشین این برند انگلیسی قرار دارد.

مک لارن GT به دلیل بهره بردن از پیشرانه قدرتمند، شتاب اولیه خیره کننده، هندلینگ بی نظیر همچنان DNA سایر محصولات این کمپانی را در خود حفظ کرده است. ولی تفاوت GT با سایر مدل های مک لارن این است که تمام ویژگی های مذکور را در یک پکیج لاکچری گرند تورر به مشتری عرضه می کند.

نمای عقب مک لارن GT نوویتک

 

مشخصات فنی

کمپانی نوویتک چندین کیت مختلف را برای این سوپر اسپرت گرند توور عرضه کرده که مجهزترین کیت آن قادر است بیشینه قدرت تولیدی پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ مک لارن GT را به 697 اسب بخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن را به 714 اسب بخار برساند. با یک محاسبه ساده مشخص می شود که نوویتک موفق شده 85 اسب بخار قدرت و 84 نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به مدل استاندارد از مک لارن GT استخراج کند.

 

آمار و ارقام عملکرد

به لطف نصب کیت تقویتی نوویتک روی مک لارن GT، این سوپر اسپرت تیون شده لاکچری حال قادر است طی 3 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد. به عبارت دیگر نسخه ارتقا یافته این خودرو 0.2 ثانیه نسبت به مدل استاندارد سریع تر شده است. به همین ترتیب بیشینه سرعت قابل پیمایش مک لارن GT تیون شده هم مقداری نسبت به مدل استاندارد افزایش یافته و از 326 کیلومتر بر ساعت حال به 333 کیلومتر بر ساعت رسیده است. این عملکرد برای سوپر اسپرت لوکسی که 570 لیتر فضای بار هم در اختیار سرنشینان قرار می دهد، عملکرد بسیار حیرت آوری است.

نمای جلو مک لارن GT نوویتک

نصب کیت بدنه آیرودینامیک

نوویتک ضمن ارتقا توان پیشرانه هشت سیلندر مک لارن GT، این خودرو را بارها و بارها در تونل باد تست کرده تا بتواند بهترین کیت آیرودینامیکی ممکن را برای بدنه این خودرو طراحی و تولید کند. تمام قطعات این کیت بدنه جدید از جنس فیبر کربن بوده تا موجب اضافه وزن این خودرو نشوند. این قطعات ضمن بهبود استایل ظاهری مک لارن GT، موجب بهبود عملکرد این خودرو در سرعت های بالا هم می شوند. این کیت شامل اسپلیتر جدید در پروفیل جلو و قاب ورودی های هوا تا رکاب جدید و همچنین اسپویلر عقب هستند.

کابین مک لارن GT نوویتک

استایل ظاهری

مک لارن GT تیون شده توسط نوویتک به رینگ های جدید ساخت وسن با دیزاین پره های دو تایی مجهز شده است. این رینگ ها همگی از آلیاژ فورج بوده و دارای سایز 20 اینچی در اکسل جلو و 21 اینچی در اکسل عقب هستند. نوویتک علاوه بر نصب این رینگ های جدید، سیستم تعلیق اسپرت تری را برای مک لارن GT توسعه داده که نصب آن ها موجب کاهش 25 میلی متری ارتفاع این خودرو نسبت به سطح زمین می شود.

در نهایت نوویتک یک سیستم اگزوز استیل جدید به همراه به روزرسانی های مختلف دیگری را برای کابین مک لارن GT تدارک دیده است. مشتریان قادر هستند برای تودوزی این گرند تورر لوکس چرم یا جیر آلکانتارا را در رنگ ها و طرح های مختلفی انتخاب کنند.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟