اخبار خودرو ایران
ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اولویت زمستان 1402

شرایط فروش خودرو تیارا مکث موتور

چهارشنبه - ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه
شرایط فروش تیارا مکث موتور مکث تیارا (1)

شرایط فروش جدید تیارا مکث موتور اعلام شد. تیارا یک کراس اوور 7 نفره بوده که در نمایشگاه خودرو تهران 1401 توسط مکث موتور یعنی بازوی آسیایی ماموت خودرو رونمایی شد و شرایط فروش نقدی تیارا برای متقاضیان سامانه یکپارچه اولویت زمستان 1402 (مرحله آخر) اعلام شده است.

شرایط فروش تیارا مکث موتور ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه (اولویت زمستان)

شرایط فروش تیارا مکث موتور ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان (آخرین مرحله) اعلام شده است. قیمت مصوب کراس اوور تیارا مکث موتور در این طرح فروش، 13.415.636.814 ریال معادل یک میلیارد 341 میلیون و 560 هزار تومان اعلام شده است. متقاضیان می بایست مبلغ 6.715.636.814 ریال معادل 671 میلیون 564 هزار تومان را در زمان ثبت نام واریز کنند و الباقی مبلغ طی یک فقره چک به مبلغ 670 میلیون تومان به تاریخ 01/10 (یکم دی ماه) از مشتری دریافت می شود.

شرایط فروش تیارا مکث موتور ویژه متقاضیان اولویت زمستان سامانه یکپارچه

مهلت واریز وجه و ارائه چک در این شرایط فروش تیارا مکث موتور باز شنبه یکم مهر ماه 1402 تا چهارشنبه پنجم مهر ماه 1402 اعلام شده است.

مشتریان در این طرح فروش تیارا، می توانند این کراس اوور هفت نفره را در رنگ های سفید و مشکی خریداری کنند. زمان تحویل این خودرو در این طرح 90 روز کاری اعلام شده که این زمان از زمان تحویل چک به نمایندگی و دریافت چک توسط شرکت محاسبه می شود.

**برای مشاهده جزییات شرایط فروش تیارا مکث موتور برای متقاضیان اولویت زمستان سامانه یکپارچه اینجا کلیک کنید.

 

شرایط فروش تیارا مکث موتور (شهریور 1402)

مکث موتور شرایط فروش جدید تیارا را برای شهریور 1402 اعلام کرده است. قیمت مصوب کراس اوور تیارا مکث موتور در این طرح فروش نقدی، 13.415.636.814 ریال معادل یک میلیارد 341 میلیون و 560 هزار تومان اعلام شده است.

شرایط فروش نقدی کراس اوور تیارا مکث موتور از تاریخ 21 شهریور روز سه شنبه آغاز شده و تا دوشنبه 27 شهریور ماه 1402 ادامه دارد. موعد تحویل این خودرو در این طرح فروش 90 روز کاری اعلام شده است. متقاضیان می توانند کراس اوور تیارا را در این طرح فروش با رنگ سفید یا مشکی خریداری کنند.

**برای مشاهده جزییات شرایط فروش تیارا مکث موتور اینجا کلیک کنید

شرایط فروش نقدی تیارا مکث موتور شهریور 1402

1. متقاضیان می توانند با وارد شدن به آدرس com.maxmotorco.customers://https و وارد کردن کد ملی از اولویت خود در این دوره از ثبت نام مطلع شوند.
2. واریز وجه صرفا از طریق درگاه اینترنتی و جهت کد ملیهای اعالمی از طریق سامانه یکپارچه ، امکان پذیر است.
3. جریمــه تاخیــر در تحویــل خــودرو در صــورت تخصیــص ارز در ســامانه بانــک مرکــزی معــادل %12 سالانه است. در صــورت عــدم تخصیــص ارز در ســامانه فوق الذکر مسئولیتی شامل حال شرکت نیست.
4. سود انصراف %12 سالانه است.
6. مبالغ واریزی صرفا میبایستی از حساب متقاضی باشد.
7.  کلیـه هزینه هـا، مالیـات، عـوارض بیمـه شـخص ثالـث، مالیـات ارزش افـزوده، نقـل و انتقـال و سـایر هزینههـا کـه برعهـده مشـتریان است، بـر اسـاس تعرفه هـای جـاری محاسـبه شـده اسـت. چنانچـه مـوارد فـوق تـا زمـان تحویـل تغییـر کنـد

8. متقاضیـان مـی بایسـتی جهـت ارائـه مـدارک و انعقـاد قـرارداد و تحویـل خـودرو نسـبت بـه انتخـاب نمایندگـی مـورد نظـر از طریـق آدرس اینترنتـی فـوق اقـدام کنند.
9. بدیهـی اسـت عـدم واریـز وجـه طـی مـدت فـوق الذکـر ، بـه منزلـه انصـراف از خریـد خـودرو مـی باشـد و هیچگونـه حقـی بـرای متقاضـی باقـی نخواهنـد مانـد و نفـرات بعـدی جایگزیـن خواهنـد شـد.
10. شماره موبایل ثبت شده در سیستم میبایستی به نام شخص متقاضی باشد.
11. انتقـال امتیـاز و حقـوق ناشـی ازخریـد خـودرو، بـه اشـخاص ثالـث )حتـی بـه صـورت وکالتـی( و نیـز فـروش حوالـه خـودرو بـه صـورت وکالتـی ممنـوع اسـت و نیـز امـکان صلـح در قـرارداد وجـود نـدارد.
12. سایر شرایط واگذاری به شرح فرمهای قرارداد است.
13. متقاضیـان محتـرم، کلیـه اطالعـات مربـوط بـه امکانـات رفاهـی، تجهیـزات ایمنـی، مشـخصات فنـی و ظاهـری از قبیـل ابعـاد خودرو، رنـگ و جنس تـودوزی، ابعاد و جنـس رینـگ در کاتالـوگ فیزیکـی و دیجیتـال موجـود در وب سـایت شـرکت مکـث موتـور بـه آدرس www.maxmotorco.com موجـود است. همچنیـن اطلاعات مالـک برنـد و سـازنده در وبسـایت مکـث موتـور قابـل رویـت است.

 

شرایط فروش مکث موتور تیارا – دی 1401

به گزارش خودرونویس، مکث موتور اعلام کرده که کراس اوور تیارا در رنگ های سفید، مشکی و سرمه ای قابل سفارش است. شرایط فروش تیارا برای دی ماه 1401 به صورت نقدی و با قیمت قطعی بوده و موعد تحویل مکث تیارا به مشتریان 30 روز کاری اعلام شده است.

قیمت تیارا مکث موتور (قیمت مکث تیارا) در شرایط  فروش دی ماه 989 میلیون اعلام شده که مشتری باید 984 میلیون تومان را در زمان ثبت نام واریز و یک چک به مبلغ 5 میلیون تومان نیز به تاریخ یکسال پس از تحویل به مکث موتور بدهد. لازم به ذکر است بوده که شرایط فروش تیارا مکث موتور با قیمت قطعی بوده و جریمه تاخیر در تحویل این خودرو نیز 12 درصد سالیانه اعلام شده است.

شرایط فروش تیارا مکث موتور مکث تیارا (1)

سند تیارا مکث موتور به مدت یکسال پس از تحویل خودرو به مشتری در رهن شرکت باقی می ماند. مبلغ واریزی به حساب شرکت مکث موتور صرفا باید از حساب مشتری باشد. در شرایط فروش مکث تیارا برای دی ماه 1401، هر کد ملی صرفا یکبار امکان ثبت نام داشته و ثبت نام افراد کمتر از 18 سال و فاقد گواهینامه ممکن نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش کراس اوور تیارا مکث موتور به وب سایت www.maxmotorco.com مراجعه کنید.

*بخشنامه فروش نقدی مکث تیارا ویژه دی ماه 1401

 

ویدیو معرفی تیارا مکث موتور

 

 

مشخصات فنی تیارا مکث موتور

تیارا مکث موتور دارای یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است. این موتور قادر به تولید 155 اسب بخار قدرت و 215 نیوتن متر گشتاور بوده که نیروی آن به کمک گیربکس اتوماتیک شش سرعته با قابلیت تعویض به صورت دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. ترکیب این موتور و گیربکس با توجه به وزن 1610 کیلوگرمی تیارا مکث موتور مناسب به نظر می رسد. اما نباید از این خودرو توقع شتابگیری فضایی را به ویژه به هنگام حرکت به صورت فول سرنشین داشت. در واقع تیارا مکث موتور مناسب افرادیست که به دنبال یک کراس اوور خانوادگی جادار و راحت با کابین لوکس هستند و شتاب و سرعت برای آنها در اولویت های بعدی قرار دارد.

شرایط فروش تیارا مکث موتور مکث تیارا (1)

امکانات و آپشن های تیارا مکث موتور

تیارا یک کراس اوور لوکس و خانوادگی بوده و تجهیزات رفاهی و ایمنی مناسبی را ارائه می دهد. کراس اوور مکث موتور تیارا دارای امکانات ایمنی مانند 6 کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کنترل پایداری الکترونیکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نمایش نقاط کور، دوربین ثبت وقایع، دوربین دید 360 درجه، اتوهلد، کمکی حرکت در سربالایی، کنترل خودرو در سرازیری، کنترل کشش و سیستم پایش فشار باد تایرهاست.

شرایط فروش تیارا مکث موتور مکث تیارا (1)

کراس اوور تیارا مکث موتور در زمینه تجهیزات رفاهی نیز جزو شاسی بلندهای چینی لوکس بازار ایران محسوب شده و دارای یک نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتالی در پشت فرمان، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی سیستم مالتی مدیا در میان داشبورد، سانروف پانورامیک، صندلی برقی راننده قابل تنظیم در 6 جهت، صندلی سرنشین جلو قابل تنظیم در 4 جهت به صورت برقی، گرمکن صندلی های جلو، درب برقی فضای بار، سیستم تهویه مطبوع الکترونیکی دیستی با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سنسور نور و … است.

4.3 از 6 رای

دیدگاه شما چیست؟