به گزارش خودرونویس، این سه مدل منصر به فرد و شخصی سازی شده مازراتی Corse، Futura و Unica نام دارند و هر کدام به شیوه مختلف و سبکی متفاوت طراحی و تولید شده است. این سه خودروی شخصی سازی شده نشان دهنده تنها بخشی از قابلیت های مازراتی برای سفارشی سازی محصولات جدید بوده و هر مشتری قادر است با توجه به سلیقه و میل خود تقریبا تمام قسمت های خودروی مورد نظر خود را شخصی سازی کند. خبر خوب اینجاست که به زودی ابرخودروی تازه معرفی شده MC20 نیز به این برنامه شخصی سازی مازراتی اضافه خواهد شد.

 

جزییات برنامه شخصی سازی Fouriserie مازراتی

هر مشتری که به مرکز شخصی سازی Fouriserie مازراتی ورود کند، الزاما باید یکی از سه تم کلی شخصی سازی Corse، Futura و Unica را انتخاب کند که در ادامه به صورت مختصر آنها را شرح می دهیم.

 

Corse: این تم ویژه برای راننده های جنتلمن طراحی شده و وجه تمایز ظاهری آن خط کشی قرمز رنگی است که با الگوبرداری از مدل های قدیمی روی این خودرو اجرا شده است. رینگ های این خودرو نیز تم دو رنگ داشته و کالیپر ترمز نیز رنگی به خصوص و متفاوت از نسخه استاندارد دارند. درون کابین به طور کامل با چرم تودوزی شده که اشاره ای دیگر به گذشته و موفقیت های این برند ایتالیایی در مسابقات مختلف دارد.

 

Futura: این تم برای افرادی که عاشق رانندگی اسپرت و تکنولوژی هستند توسعه یافته است. تم رنگی خاصی روی بدنه خودروهای مجهز به این تم اعمال می شود که می تواند به صورت روکش های بافت دار و یا حتی رنگ مات باشد. همچنین در این تم برای اولین بار رنگ هایی مانند Biolime و آبی گرافیت برای اولین بار استفاده شده اند.

 

Unica: این تم برای افراد علاقمند به مد و فشن، هنر و فرهنگ طراحی شده است. این تم از نمای بیرونی به دلیل دارابودن رنگ های گرم و براق و همچنین قطعات متالیک به رنگ طلایی، کروم یا تریم پلاتینیومی رینگ ها به سادگی قابل تشخیص است. درون کابین هم مشتری قادر است هزاران رنگ را برای تودوزی کابین از جمله رنگ مد امسال Pantone یا حتی آبی کلاسیک سفارش دهد.

 

گیبلی تروفئو Corse

مازراتی گیبلی تروفئو Corse به گذشته این برند ایتالیایی ادای دین کرده و تم ظاهری خود را از مازراتی آلفیری مفهومی الگوبرداری کرده است. رنگ بدنه این خودرو آلومینیوم Officine نام داشته که تم برس خورده در آن اعمال شده و در قسمت میانی آن یک نوار دو تایی قرمز رنگ در سرتاسر طول خودرو امتداد یافته است.

نمای جلو مازراتی گیبلی Corse

قطعاتی مانند نشان ها لوگوی بدنه این خودرو از جنس استیل خام یا آلومینیوم برس خورده تولید شده است. درون کابین هم با جیر آلکانتارا تودوزی شده تا حس و حال خودروهای مسابقه ای به سرنشین منتقل شود. تودوزی صندلی راننده رنگی متفاوت از سایر صندلی ها دارد. بخش های چرمی صندلی ها هم سرنشین را به یاد استایل صندلی های خودروهای فرمولا 1 قدیمی می اندازد.

تودوزی مازراتی گیبلی Corse

لوانته تروفئو Futura

این خودرو برای افراد علاقمند به دنیای تکنولوژی و خودروهای پیشرفته و خاص توسعه یافته است. بدنه این خودرو به رنگ آبی گرافیک بافتدار بوده که یک تم مات خاص روی آن اعمال شده است. همچنین روی بدنه این خودرو تم به علاوه شکلی(+) اعمال شده از بازتاب نور زیادی داشته و چهره این خودرو را خاص تر کرده است. درون کابین، مازراتی سقف را با جیر آلکانتارا خاکستری رنگ و صندلی ها را با چرم سفید رنگ تودوزی کرده است.

مازراتی لوانته تروفئو Futura

کواتروپورته Unica

بسته به زاویه ای که به مازراتی کواتروپورته تروفئو Unica نگاه می کنید، شما رنگبندی متفاوتی را در بدنه آن خواهید دید که این ویژگی جذاب بهدلیل تم بسیار جذاب رنگین کمانی بدنه این خودرو است. درون رنگ بدنه این خودرو لوگوی مازراتی به منظور تزیین به زیبایی تمام طراحی شده است. رینگ های این خودرو به رنگ سفید بوده و درون آنها تم قرمز رنگ اعمال شده است. همچنین کالیپرهای قرمز رنگ نصب شده در پشت این رینگ های سفید، ترکیب زیبایی در این خودرو ایجاد کرده است.

نمای جانبی مازراتی کواتروپورته Unica 2

کابین این خودرو به رنگ سفید و فیروزه ای طراحی شده و بسته به زمان روز، نور آفتاب به رنگ های مختلفی از شیشه های رنگین کمانی این خودرو به داخل کابین نفوذ می کند.

داشبورد مازراتی کواتروپورته Unica

5 از 3 رای