به گزارش خودرونویس، نیازی به گفتن ندارد که امروزه برای خرید جدیدترین، مدرنترین و تکنولوژیکال ترین دوچرخه برقی هیبریدی موجود در بازار، شاید مجبور باشید که بیشتر از خرید یک خودروی صفر کیلومتر معمولی هزینه کنید! قطعا افراد کمی اقدام به خرید چنین دوچرخه ای با این قیمت می کنند. اما نگران نباشید. چون راه های دیگری هم برای خرید دوچرخه برقی هیبریدی حتی با هزینه کم وجود دارد. به تازگی یک کیت تبدیل دوچرخه معمولی به دوچرخه برقی هیبریدی به نام Livall PikaBoost لیوال پیکابوست عرضه شده که قیمتی بین 300 تا 600 دلار دارد. با استفاده از کیت لیوال پیکابوست شما قادر به تبدیل هر دوچرخه ای به دوچرخه هیبریدی برقی هستید. نحوه استفاده از این کیت هم بسیار ساده بوده و تنها باید آن را به زین دوچرخه خود ببندید که با چرخ عقب دوچرخه تماس داشته باشد.

livall-pikaboost-electric-bike-conversion-kit کیت تبدیل دوچرخه معمولی به برقی لیوال پیکابوست (1)

این کیت تبدیل دوچرخه معمولی به دوچرخه هیبریدی برقی توسط کمپانی آمریکایی Livall طراحی شده که دوچرخه معمولی شما را به یک دوچرخه هیبریدی تبدیل می کند. البته باید اعتراف کرد که این یک کیت تبدیل دوچرخه معمولی به برقی برای تمام دوچرخه هاست و قطعا برخی ویژگی های اختصاصی که در دوچرخه های هیبریدی برقی وجود دارد در این کیت دیده نمی شود. اما نمی توان منکر شد که این کیت راه حل ارزان قیمتی برای داشتن یک دوچرخه هیبرید برقی محسوب می شود.

کیت تبدیل دوچرخه معمولی به دوچرخه برقی پیکابوست جدا از قیمت مقرون به صرفه، ویژگی های بسیار جالبی را در خود نهفته است. تصور کنید که در حین مسیر دوچرخه سواری به یک سربالایی برخورد می کنید که توان یا حوصله پدال زدن شدید برای عبور از این سربالایی را ندارد. در این شرایط تنها کاری که باید انجام دهید این بوده که کیت تبدیل لیوال پیکابوست را به پایه زین دوچرخه خود متصل کنید و پدال بزنید. این کیت باعث می شود که سربالایی برای شما مانند یک مسیر صاف و مستقیم به نظر برسد. باتری این کیت با یکبار شارژ کامل برای مسافتی در حدود 30 کیلومتر شارژ نگه می دارد. همچنین این کیت تبدیل تنها وزنی معادل 3 کیلوگرم دارد و به سادگی می توانید آن را در کوله پشتی یا کیف خود حمل کنید.

کیت دوچرخه Livall PickBoost برای شارژ کامل زمانی در حدود 3 ساعت را نیاز دارد. این کیت دارای چراغ عقب یکپارچه بوده و یک خروجی USB برای شارژ تلفن همراه در زمان دوچرخه سواری هم به شما ارائه می دهد. البته بی شک شارژ تلفن همراه موجب کاهش سطح شارژ باتری و مسافت قابل پیمایش با این کیت می شود. همچنین کیت تبدیل دوچرخه معمولی به برقی پیکابوست دارای سه مد سواری هولد، رول و اسپرت است.

 

منبع insideevs
4.5 از 2 رای