اخبار خودرو جهان
در نمایشگاه CES 2022 صورت گرفت

ون کانسپت ال جی ویژن Omnipod معرفی شد

دوشنبه - ۲۰ دی ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
مینی ون ال جی ویژن Omnipod

مینی ون هایی مانند کرایسلر پسیفیکا و هوندا اودیسه جزو مینی ون های بسیار مطرح در بازار جهانی هستند؛ ولی این سگمنت به نسبت پرطرفدار مینی ون ها هنوز جای رشد و پیشرفت دارد. غول تکنولوژی کره یعنی ال جی (LG) نیز قصد سهم خواهی از این سگمنت را دارد و در این راستا یک مینی ون کانسپت به نام Vision Omnipod معرفی کرده است. این مینی ون شیک و مدرن به لطف رابط کاربری با هوش مصنوعی خود باعث می شود که در حین حرکت و جا به جایی احساس راحتی بیشتری درون خودرو کنید.

به گزارش خودرونویس، مینی ون کانسپت ال جی ویژن Omnipod بسیار شیک و مدرن طراحی شده و با وجود دارابودن خطوط برجسته روی بدنه، استایل جعبه ای شکل خود را کاملا حفظ کرده است. بدنه این ون کانسپت ال جی دارای تریمی دو رنگ مشکی و نقره ای بوده که رینگ های آلیاژی نصب شده هم دارای طراحی آینده نگرانه و بسیار مدرنی بوده که آنها نیز به رنگ مشکی مزین شده اند.

کابین مینی ون ال جی ویژن Omnipod

داخل مینی ون ال جی ویژن Omnipod

به محض ورود به کابین ون ال جی ویژن Omnipod با فضایی بسیار مجلل و زیبا رو به رو می شوید که متشکل از صندلی های بسیار راحت، امکانات ذخیره سازی و نمایشگرهای متعدد است. در صورتی که روی صندلی های راحتی درون کابین این ون کانسپت ال جی بنشینید، یک نمایشگر عریض و بزرگ در مقابلتان دارید که بسیاری از قابلیت های ال جی ویژن Omnipod به وسیله آن کنترل می شود و نقش سیستم مالتی مدیا و سرگرمی را نیز ایفا می کند.

کابین مینی ون ال جی ویژن Omnipod

اما بارزترین ویژگی تعبیه شده برای کابین این خودرو را می توان سیستم هوش مصنوعی جدید ال جی دانست. نام مجری یا شخص سخنگوی این سیستم Reah بوده و به گونه ای برنامه ریزی شده که نقش یک دستیار مجازی را برای سرنشین ایفا کند و می تواند چندین تم مختلف برای کابین این خودرو اجرا کند. اما جدا از این موارد، ال جی ویژن Omnipod به نحوی طراحی شده که یک راه حل برای برطرف کردن بسیاری از نیازهای روزمره کاربران باشد. این خودرو می تواند به عنوان یک دفتر کار سیار، سینما، مرکز خرید مجازی با چندین فروشگاه خرده فروشی یا مد کمپر باشد که می توانید با فعال کردن مد کمپر خودرو را خاموش کنید و از صداها و تصاویر نمایش داده شده از طبیعت به صورت مجازی درون کابین لذت ببرید.

کابین مینی ون ال جی ویژن Omnipod

ون ال جی ویژن Omnipod به حدی مدرن بوده که کف کابین آن نیز دارای نمایشگر است تا کل فضای کابین متناسب با نیاز کاربر امکان شخصی سازی داشته باشد. زمانی که از فعالیت های روزانه خسته شده باشید، این ون روی حالت Sleep می رود که نور چراغ های کابین کم شده و صندلی ها نیز به تخت تبدیل می شوند. این ون کانسپت محصولی بسیار هیجان انگیز و جالب از کمپانی ال جی بوده؛ ولی متاسفانه این غول تکنولوژی کره ای هیچ مطلبی را در خصوص احتمال تولید آن بیان نکرده است.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟