اخبار خودرو ایران
اقساط متنوع با سرویس دوره ای رایگان

شرایط فروش نقدی و اقساطی کی ام سی T8 ویژه شب یلدا با تحویل 15 روزه

چهارشنبه - ۲۹ آذر ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه
شرایط فروش کی ام سی T8 پیکاپ KMC T8 کرمان موتور

شرایط فروش نفدی اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 (شرایط فروش پیکاپ KMC T8 کرمان موتور) ویژه شب یلدا با موعد تحویل 15 روزه از سوی کرمان موتور اعلام شد.

شرایط فروش نفدی اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 (شرایط فروش پیکاپ KMC T8 کرمان موتور) ویژه شب یلدا با موعد تحویل 15 روزه از سوی کرمان موتور اعلام شد.

به گزارش خودرونویس، شرکت کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 (KMC T8) را به مناسبت شب یلدا به همراه خدمات ویژه منتشر کرده است.

شرایط فروش پیکاپ کی ام سی T8 KMC ویژه شب یلدا

در این طرح فروش، قیمت قطعی پیکاپ T8 یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان است. بر اساس اعلام کرمان موتور شرایط فروش از روز شنبه مورخ دوم دی ماه آغاز می شود و تا 15 دی ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 در این طرح، با اقساط ۱۸، ۲۴، ۳۰ و ۳۶ ماهه در نظر گرفته شده است. در تمامی موارد، موعد تحویل خودرو  ۱۵ روزه خواهد بود.

شرایط فروش پیکاپ کی ام سی T8 KMC ویژه شب یلدا

در طرح فروش ۱۸ ماهه، پیش پرداخت ۵۵۰ میلیون بوده و اقساط به صورت ماهیانه ۳۰ میلیون تومان است. برای یک ماه پس از آخرین قسط نیز یک چک به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از مشتریان دریافت می شود.

پیش پرداخت طرح ۲۴ ماهه مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان است و اقساط ماهیانه نیز ۲۰ میلیون تومان لحاظ شده است. برای بیست و پنجمین ماه (یک ماه پس از اتمام اقساط) هم یک فقره چک به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان دریافت می شود. در این طرح به عنوان خدمات ویژه، سرویس ادواری رایگان تا ۲۰ هزار کیلومتر برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

طرح ۳۰ ماهه با پیش پرداخت ۷۵۰ میلیونی و اقساط ماهیانه ۱۵ میلیونی همراه است. چک تسویه حساب (یک فقره چک به تاریخ یک ماه پس از آخرین قسط) هم برای این طرح، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان است. در طرح ۳۰ ماهه، به عنوان خدمات ویژه، سرویس ادواری رایگان تا پیمایش ۴۰ هزار کیلومتر برای مشتریان لحاظ شده است.

اما بی تردید جذاب ترین شرایط فروش پیکاپ کی ام سی T8 ویژه شب یلدا، نوع ۳۶ ماهه آن است. در این طرح، مبلغ پیش پرداخت، اقساط ماهیانه و چک تسویه حساب (به تاریخ یک ماه پس از آخرین قسط) به ترتیب ۸۵۰، ۱۰ و ۴۵۰ میلیون تومان است. به عبارت دیگر یک پک به مبلغ 450 میلیون تومان به تاریخ 37 ماه بعد (یک ماه پس از آخرین قسط) پرداخت خواهید کرد. سرویس های ادواری رایگان تا ۶۰ هزار کیلومتر نیز از دیگر ویژگی های جذاب طرح ۳۶ ماهه به حساب می آید که قطعا برای مشتریان، رضایت خاطر فراوانی را به همراه خواهد داشت؛ ضمن اینکه اقساط ماهیانه ۱۰ میلیونی نیز امکان خرید این خودرو را برای قشر وسیع تری، فراهم می کند.

متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به سایت فروش کرمان موتور مراجعه کنند.

**برای اطلاع از جزییات شرایط فروش پیکاپ کی ام سی T8 ویژه شب یلدا اینجا کلیک کنید.

 

نوشته شده در 4 آذر ماه

کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 را برای آذر ماه 1402 منتشر کرده است. پیکاپ KMC T8 پرفروشترین پیکاپ مونتاژی بازار ایران بوده که طرفداران زیادی را طی دو سال گذشته به خود جذب کرده است.

در شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 قیمت این خودرو به صورت قطعی یک میلیارد و 650 میلیون تومان اعلام شده و موعد تحویل این خودرو نیز 45 روز کاری است. متقاضیان می توانند این خودرو را به صورت اقساطی نیز با اقساط بلند مدت 12، 18، 24، 36 و 48 ماهه خریداری کنند.

در صورت پرداخت مبلغ پیش 550 میلیون تومانی، امکان خرید پیکاپ کی ام سی T8 به صورت اقساطی از 12 تا 36 ماهه وجوذ دارد. در صورت پرداخت مبلغ 700 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت هم امکان خرید این پیکاپ به صورت اقساطی از 18 تا 48 ماه وجود دارد.

شرایط فروش نقدی اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 کرمان موتور آذر 1402

امکان خرید کی ام سی T8 در رنگ های سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی وجود دارد. اقساط به صورت هر سه ماه یک چک بوده و تاریخ نخستین چک نیز 25 اسفند ماه اعلام شده است. سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می ماند.

ﻭﺿﻌﻴﺖ ﺳﻨﺪ  این خودرو تا زمان پرداخت کامل اقساط ﺩﺭﺭﻫﻦ شرکت است. ﺳﻮﺩ ﻣﺸﺎﺭﻛﺖ و ﺳﻮﺩ ﺍﻧﺼﺮﺍﻑ (ﺳﺎﻟﻴﺎﻧﻪ) به این طرح تعلق نخواهد گرفت. جریمه ﺗﺎﺧﻴﺮ ﺩﺭ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺧﻮﺩﺭﻭ ۳ درصد ﻣﺎﻫﻴﺎﻧﻪ در نظر گرفته شده است و ﺯﻣﺎﻥ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺧﻮﺩﺭﻭ ۴۵ ﺭﻭﺯ ﻛﺎﺭی اعلام شده است. ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﺑﺪﻭﻥ ﺑﻴﻤﻪ ﺑﺪﻧﻪ ﻭﺍﮔﺬﺍﺭ نمی‌شود ﻭ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺁﻥ ﺑﻪ ﻣﺒﻠﻎ ﺍﻗﺴﺎﻁ ﺍﺿﺎﻓﻪ شده ﺍﺳﺖ.

متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به نمایندگی های کرمان موتور مراجعه کنند.

**برای مشاهده جزییات شرایط فروش اینجا کلیک کنید.

 

نوشته شده در 2 آبان 1402

کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 را برای آبان ماه 1402 منتشر کرده است. پیکاپ KMC T8 پرفروشترین پیکاپ مونتاژی بازار ایران بوده که طرفداران زیادی را طی دوسال گذشته به خود جذب کرده است.

در شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 قیمت این خودرو به صورت قطعی یک میلیارد و 650 میلیون تومان اعلام شده و موعد تحویل این خودرو نیز 45 روز کاری است. متقاضیان می توانند این خودرو را به صورت اقساطی نیز با اقساط بلند مدت 18، 24 و 36 ماهه خریداری کنند.

شرایط فروش نقدی و اقساطی کی ام سی T8 آبان 1402

در صورت خرید اقساطی پیکاپ کی ام سی تی8 به صورت 18 ماهه مبلغ پیش پرداخت 650 میلیون تومان و در صورت خرید به صورت 24 و 36 ماهه مبلغ پیش پرداخت 700 میلیون تومان اعلام شده است. امکان خرید این خودرو در رنگ های سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی وجود دارد. اقساط به صورت هر سه ماه یک چک بوده و تاریخ نخستین چک نیز 15 بهمن ماه اعلام شده است. سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می ماند.

شرایط فروش کی ام سی T8 پیکاپ KMC T8 کرمان موتور

تنها با مراجعه به سایت کرمان موتور https://sales.kermanmotor.ir امکان خرید تی 8 بدون اعمال محدودیت مقدور خواهد بود.

ﻭﺿﻌﻴﺖ ﺳﻨﺪ  این خودرو تا زمان پرداخت کامل اقساط ﺩﺭﺭﻫﻦ شرکت است. ﺳﻮﺩ ﻣﺸﺎﺭﻛﺖ و ﺳﻮﺩ ﺍﻧﺼﺮﺍﻑ (ﺳﺎﻟﻴﺎﻧﻪ) به این طرح تعلق نخواهد گرفت. جریمه ﺗﺎﺧﻴﺮ ﺩﺭ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺧﻮﺩﺭﻭ ۳ درصد ﻣﺎﻫﻴﺎﻧﻪ در نظر گرفته شده است و ﺯﻣﺎﻥ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺧﻮﺩﺭﻭ ۴۵ ﺭﻭﺯ ﻛﺎﺭی اعلام شده است. ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﺑﺪﻭﻥ ﺑﻴﻤﻪ ﺑﺪﻧﻪ ﻭﺍﮔﺬﺍﺭ نمی‌شود ﻭ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺁﻥ ﺑﻪ ﻣﺒﻠﻎ ﺍﻗﺴﺎﻁ ﺍﺿﺎﻓﻪ شده ﺍﺳﺖ.

**برای مشاهده جزییات شرایط فروش اینجا کلیک کنید.

 

مهر 1402

کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 را برای مهر ماه 1402 منتشر کرده است. پیکاپ KMC T8 پرفروشترین پیکاپ مونتاژی بازار ایران بوده که طرفداران زیادی را طی دوسال گذشته به خود جذب کرده است.

کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 را با موعد تحویل 45 روزه برای مهر 1402 اعلام کرده است. قیمت مصوب پیکاپ T8 در این طرح فروش یک میلیارد و 650 میلیون تومان اعلام شده که مشتری می تواند نسبت به خرید نقدی یا اقساطی اقدام کند.

 

کرمان موتور شرایط فروش اقساطی متنوعی برای پیکاپ KMC T8 اعلام کرده که شامل اقساط 18، 24 و 36 ماهه است. در طرح 18 ماه مشتری باید نسبت به پرداخت حداقل 650 میلیون پیش پرداخت و در طرح های 24 و 36 ماهه باید نسبت به پرداخت 700 میلیون تومان پیش پرداخت اقدام کند. اقساط به صورت هر سه ماه یکبار طی یک فقره چک پرداخت می شود و سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می ماند.

شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 مهر 1402

مشتریان امکان خرید پیکاپ کی ام سی T8 را در رنگ های سفید، مشکی، میکا، قرمز و آبی زنگاری داشته و در صورت دیرکرد در تحویل خودرو از سوی کرمان موتور، سه درصد سود ماهیانه به آنها تعلق می گیرد.

***برای مشاهده جزییات شرایط فروش نقدی و اقساطی کی ام سی T8 اینجا کلیک کنید.

 

شرایط فروش پیکاپ کی ام سی T8 (اردیبهشت 1402)

کرمان موتور شرایط فروش کی ام سی T8 را برای اردیبهشت 1402 اعلام کرد. قیمت پیکاپ کی ام سی KMC T8 در این طرح فروش اردیبهشت ماه 1402، یک میلیارد و 650 میلیون تومان اعلام شده است. لازم به ذکر است که پرداخت به صورت یک مرحله ای بوده که توسط خریدار انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام کرمان موتور خرید پیکاپ کی ام سی T8 به صورت اینترنتی بوده و از 11 تا 25 اردیبهشت انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که سود تاخیر برای خریداران در این شرایط فروش کی ام سی T8 سه درصد اعلام شده است.

کرمان موتور قصد دارد که پیکاپ کی ام سی T8 را در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و آبی به بازار عرضه کند.

شرایط فروش کی ام سی KMC T8

مشخصات فنی کی ام سی T8

در خصوص مشخصات فنی KMC T8 باید گفت این خودرو از یک پیشرانه توربوشارژ به حمم ۲۰۰۰ سی سی با حداکثر قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر به همراه یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی بهره می‌گیرد. جک T8 از معدود خودروهای چینی دو دیفرانسیل موجود در بازار ایران است و تنظیمات نحوه انتقال قدرت آن از طریق یک پنل الکتریکی صورت می ‌پذیرد که در کنسول میانی داشبورد نصب شده است. همچنین این خودرو دارای قفل دیفرانسیل اتوماتیک نیز است.

از امکانات ایمنی و رفاهی پیکاپ KMC T8 می‌ توان به مواردی همچون دو عدد ایربگ، سیستم کمکی ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم پایش باد تایرها، سنسور و دوربین عقب، سیستم استارت و ورود بدون کلید، اتو لایت، فرمان با کلیدهای کنترلی، صندلی‌های چرمی، مانیتور، بلوتوث، کروز کنترل، دی لایت و… اشاره کرد.

4.8 از 13 رای

دیدگاه شما چیست؟