ظاهر کیا سول 2023

به گزارش خودرونویس، کیا سول Soul 2023 دارای یک چراغ سنتی در قسمت بالایی پروفیل جلوست که به صورت آپشنال امکان نصب نوع LED آن نیز وجود دارد. بدین ترتیب دیگر مانند نسخه قبلی چراغ خطی در پروفیل جلو نصب شده و به موجب آن شاهد بازطراحی سپر و تعبیه چراغ LED روشنایی در روز باریکی در این قسمت هستیم. در قسمت میانی سپر یک جلوپنجره بزرگ با مش بندی مدرن و تریمی آلومینیومی نصب شده که زیبایی کیا سول 2023 را بیشتر کرده است.

کیا سول Soul 2023

کیا سول 2023 دارای رینگ های 17 اینچی آلیاژی با دیزاین جدید بوده که به صورت آپشنال امکان نصب رینگ های 18 اینچی نیز برای این خودرو وجود دارد. سپر عقب سول 2023 نیز مقداری بروزرسانی شده و دو رنگ سفید و آبی با سقف مشکی نیز برای بدنه این خودرو به پالت رنگ های قبلی اضافه شده اند.

کیا سول Soul 2023

مشخصات فنی کیا سول 2023

کیا سول 2023 در مدل های LX، S، EX، GT لاین و GT لاین Tech به بازار عرضه می شود. این بدان معناست که تریم های توربو و X لاین برای سول 2023 دیگر تولید نمی شوند. نتیجه این سیاست نصب موتور 2 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی برای همه نسخه های کیا سول 2023 شده که این پیشرانه قادر به تولید 149 اسب بخار قدرت و 178 نیوتن متر گشتاور است. کیا سول 2023 دارای یک گیربکس CVT اتوماتیک بوده که نیروی تولیدی پیشرانه را به چرخ های جلو منتقل می کند. لازم به ذکر است که گیربکس دنده ای نیز از مدل های 2022 کیا سول حذف شده است.

کیا سول Soul 2023

کابین کیا سول 2023

در میان داشبورد کیا سول Soul 2023 یک نمایشگر لمسی 10.25 اینچی برای سیستم مالتی مدیا، سرگرمی و رهیاب نصب شده است. در زمینه سیستم های کمکی راننده ADAS کیا سول دارای کمکی پیشگیری از تصادف جلو با قابلیت تشخیص عابر پیاده، کمکی تثبیت خطوط حرکت و دنبال کردن خطوط، پایش توجه راننده و هشدار خروج از خط، نور بالای هوشمند و هشدار حضور سرنشین در ردیف عقب است. کیا دو پکیج سفارشی را برای سول 2023 عرضه کرده که یکی از آنها LX تکنولوژی نام داشته که به موجب آن پیشگیری از برخورد در نقاط کور و پیشگیری از برخورد از عقب به همراه رینگ های 16 اینچی به این خودرو اضافه می شوند.

کیا سول Soul 2023

لوکس ترین مدل کیا سول هم نسخه GT لاین تکنولوژی پکیج بوده که دارای مجهزترین سیستم ADAS است. این پکیج کمکی راننده به لطف ترکیب حسگرهای رادار و دوربین و همچنین سیستم کمکی رانندگی در بزرگراه پیشرفته تر، کروز کنترل هوشمند رهیاب محور دارای قابلیت رانندگی نیمه خودران سطح 2 بوده که لذت رانندگی را دوچندان می کند. همچنین این نسخه دارای چراغ های LED جلو و عقب، سیستم صوتی قدرتمند هارمن کاردن با نورپردازی LED درون بلندگوها، گرمکن صندلی های جلو، تنظیم برقی صندلی راننده و کاور فضای بار با دو سطح بارگیری مختلف است.

 

منبع Carscoops
5 از 2 رای