به گزارش خودرونویس، زمان زیادی از معرفی نسل فعلی کیا سلتوس Seltos نگذشته است. کیا سلتوس در حال حاضر سه سال از عمر نسل فعلی آن گذشته و این خودرو در سال 2019 معرفی شده بود. بدین ترتیب سال 2022 زمان مناسبی برای فیس لیفت میان دوره ای این خودرو به نظر می رسید. کیا سلتوس Seltos فیس لیفت 2022 با این تغییر ظاهری و تکنولوژیکی برای رقبای تازه رونمایی شده خود دردسرهای زیادی ایجاد می کند.

-Kia-Seltos-Facelift-کیا سلتوس فیس لیفت

ظاهر کیا سلتوس Seltos فیس لیفت 2022

کیا سلتوس Seltos فیس لیفت 2022 در نمای جلو از گرافیک جدیدی در بخش چراغ ها بهره می برد و این چراغ ها دارای المان LED متصلی هستند که تا درون جلوپنجره بازطراحی شده این خودرو امتداد یافته اند. سپر این خودرو هم بازطراحی شده و دیزاین مدرن تری به لطف صفحه محافظ آلومینیومی و ورودی های هوای ساده تر به خود گرفته است.

-Kia-Seltos-Facelift-کیا سلتوس فیس لیفت

کیا سلتوس Seltos 2022 در نمای جانبی تقریبا تغییری نسبت به نسخه قبلی نداشته و تنها وجه تمایز آن رینگ های آلیاژی با دیزاین جدید و همچنین پالت جدید رنگ و تریم دو رنگ بدنه هستند. تغییرات اعمال شده در نمای عقب کیا سلتوس فیس لیفت 2022 قابل توجه تر هستند. کیا سلتوس فیس لیفت 2022 دارای نوار LED سرتاسری بوده که قاب چراغ های اصلی این خودرو که گرافیک جدید و مدرن تری دارند را به هم متصل کرده و جایگزین تریم کرومی نسخه قبلی شده است. درب صندوق عقب هم متفاوت از نسخه قبلی طراحی شده است. سپر عقب، صفحه محافظ درون آن و چراغ های رفلکس کننده نور هم طراحی جدیدی در مقایسه با نسخه اولیه کیا سلتوس دارند.

-Kia-Seltos-Facelift-کیا سلتوس فیس لیفت

کابین کیا سلتوس Seltos فیس لیفت 2022

پشت فرمان کیا سلتوس فیس لیفت 2022 یک نمایشگر دیجیتالی 10.25 اینچی قرار دارد و در میان داشبورد هم یک نمایشگر لمسی 10.25 اینچی برای سیستم مالتی مدیا نصب شده است. این نمایشگرها دیزاینی مشابه با شاسی بلندهای بزرگتر کیا از جمله اسپورتیج دارند. در بخش جلویی داشبورد هم کلیدهای مربوط به تنظیم سیستم تهویه به همراه سلکتور جدیدی برای گیربکس اتوماتیک کیا سلتوس Seltos فیس لیفت 2022 نصب شده اند. روی داشبورد هم یک نورپردازی زیبا اجرا شده است. انتظار داریم که کیا سلتوس Seltos 2022 به صورت استاندارد از سیستم کمکی راننده ADAS بهره ببرد.

-Kia-Seltos-Facelift-کیا سلتوس فیس لیفت

کیا هنوز مشخصات فنی سلتوس فیس لیفت 2022 را اعلام نکرده، ولی به احتمال زیاد پیشرانه های نسخه قبلی سلتوس برای نسخه فعلی نیز نصب شده اند. همچنین شایعه شده که یک نسخه هیبریدی هم برای کیا سلتوس Seltos فیس لیفت 2022 عرضه می شود که هنوز چیزی به صورت رسمی تایید نشده است.

کیا قصد دارد که سلتوس Seltos فیس لیفت را به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو بوسان 2022 در 15 جولای رونمایی کند و در این رویداد اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر خواهیم کرد.

منبع Motor1
5 از 2 رای