اخبار خودرو جهان
مجهز به پیشرانه 1.3 لیتری 185 اسب بخاری!

جیپ رنه گید 2022 فیس لیفت معرفی شد

سه شنبه - ۲۱ دی ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
جیپ رنه گید فیس لیفت 2022

جیپ از سال گذشته تست های جاده ای نسخه بروزرسانی شده رنه گید را آغاز کرد و برای اولین بار این خودرو در سپتامبر سال 2021 که در جاده ها در حالت تست رویت شد. ولی به دلیل شیطنت یکی از کاربران، جیپ رنه گید 2022 در یک ویدیو به طور کامل لو رفت و همین موضوع سبب شده که جیپ زودتر از موعد مقرر این کراس اوور کوچک پرطرفدار خود را رونمایی کند.

ظاهر جیپ رنه گید 2022

به گزارش خودرونویس، در پروفیل جلو جیپ رنه گید فیس لیفت 2022 یک جلوپنجره باریک تر نسبت به مدل پیشین نصب شده است. چراغ های راهنما و LED های روشنایی در روز حال به صورت یکپارچه با چراغ های اصلی طراحی شده اند. همین موضوع به جیپ این امکان را داده که طراحی پروفیل جلو بخصوص قسمت پایینی را تغییر اساسی دهد. مه شکن ها نیز حالت مستطیلی شکل به خود گرفته اند و مقداری بالاتر از نسخه پیشین درون سپر جانمایی شده اند.

نمای عقب جیپ رنه گید فیس لیفت 2022

در پروفیل عقب گرافیک درونی چراغ های LED در مدل فیس لیفت جیپ رنه گید 2022 تغییر کرده است. سپر نیز بازطراحی شده و یک صفحه پلاستیکی محافظ بزرگ و چراغ های باریکی در گوشه های آن طراحی شده است.

جیپ رنه گید فیس لیفت 2022

داخل جیپ رنه گید 2022 فیس لیفت

طراحی کابین جیپ رنه گید فیس لیفت 2022 در ویدیو لو رفته مربوط به این خودرو کاملا نمایان بود که مقداری نسبت به قبل تغییر کرده است. در حالی که طراحی کلی داشبورد نسبت به مدل پیشین تقریبا بدون تغییر مانده، ولی رنه گید 2022 دارای غربیلک فرمانی جدید مشابه نمونه نصب شده روی جیپ کامپس است. همچنین برای این خودرو یک نمایشگر دیجیتالی 7 اینچی در پشت فرمان و یک نمایشگر لمسی 8.4 اینچی برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی در میان داشبورد نصب شده است. در حال حاضر اطلاعی در خصوص تغییرات نرم افزاری سیستم مالتی مدیا و سرگرمی این خودرو نداریم.

داشبورد جیپ رنه گید فیس لیفت 2022

مشخصات جیپ رنه گید 2022 فیس لیفت

در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص مشخصات فنی جیپ رنه گید 2022 نداریم؛ فقط این موضوع زیاد شنیده شده که نسخه 2022 رنه گید در بسیاری از بازارهای جهانی بدون پیشرانه دیزلی عرضه می شود. همچنین پیشرانه 1.3 لیتری توربوفلکس T270 جیپ برای اولین بار روی این کراس اوور جذاب نصب خواهد شد که قادر به تولید 185 اسب بخار قدرت در صورت استفاده از اتانول درون مخزن سوخت است. این پیشرانه در مدل پایه با یک گیربکس شش سرعته دستی کوپل شده که نیروی تولیدی را به چرخ های جلو منتقل می کند.

عکس ماشین جیپ رنه گید 2022

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟