اخبار خودرو جهان
سوم سپتامبر به همراه مدل واگونییر رونمایی می شود

تیزر جدید از جیپ گرند واگونییر منتشر شد

یکشنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
تیزر جلوپنجره جیپ گرند واگونییر

جیپ در راستای ادامه کمپین تیزری جیپ واگونیر و گرند واگونیر مدل 2022، دو تصویر جدید مربوط به این دو اسیووی بسیار پرطرفدار و با اصالت را منتشر کرده است. البته این تصاویر ظاهرا مربوط به مدل گرند واگونییر 2022 هستند.

به گزارش خودرونویس، تیزرهای منتشر شده در هفته پیش توسط جیپ، دقیقا مشخص نبود که مربوط به کدام مدل بودند. ولی با استناد به تیزرهای تازه منتشر شده توسط این خودروساز قدیمی آمریکایی، ظاهرا این عکس ها مربوط به اسیووی گرند واگونییر هستند. جیپ همچنین اظهار کرده مه قصد دارد نسل جدید گرند واگونییر را روز پنج شنبه سوم سپتامبر رونمایی کند.

در جدیدترین تیزر منتشر شده توسط جیپ، بخشی از جلوپنجره مشبک این خودرو و همچنین بخشی از کاپوت که نشان WAG (ابتدای کلمه واگونییر) در آن مشخص است. اگر درست حدس زده باشیم، این تصویر مربوط به سمت راننده جلوپنجره بوده و واژه GRAND در پیش از عبارت WAG روی کاپوت نوشته شده که در این تصویر مشخص نیست. جلوپنجره جیپ واگونیر طراحی بسیار شکیل و زیبایی داشته و جزییات زیادی در طراحی شبکه و خطوط عمودی آن دیده می شود. همچنین به نظر می رسد که جلوپنجره و نشان آن همراه با نورپردازی طراحی شده اند.

تیزر جلوپنجره جیپ گرند واگونییر 2

نیم نگاهی به داخل کابین

تصویر دیگری که توسط جیپ به عنوان تیزر گرند واگونیر منتشر شده، قسمت هایی از کابین این اسیووی فول سایز لاکچری را به ما نشان می دهد. این تیزر بخش هایی از کنسول میانی به همراه کلید دورانی زیبایی را نشان می دهد که هفته پیش در پس زمینه یکی از تیزرها به صورت تار و مات تا حدودی قابل مشاهده بود. این تصویر ظاهرا از سمت راننده گرفته شده و یک نمایشگر به صورت مات در پس زمینه تصویر مشخص است؛ این نمایشگر دیجیتالی می تواند همان چیزی باشد که شایعه شده بود جیپ در مقابل سرنشین جلو روی داشبورد نصب خواهد کرد.

تیزر کنسول وسط جیپ گرند واگونییر

تمرکز جیپ در انتشار هر دو این تیزرهای جدید نشان دادن جزییات بسیار زیبا و لاکچری کابین گرند واگونییر و واگونییر جدید مانند کلید استارت/استاپ پیشرانه با تریم چوبی یا همان کلید دروانی زیبا و لاکچری است که در کنسول میانی برای کار کردن و تنظیم سیستم مالتی مدیا طراحی شده است.

شایعه شده که جیپ گرند واگونییر جدید یک اسیووی فوق لاکچری با تکنولوژی های متعددی از جمله نمایشگر 12 اینچی بدون قاب، نمایشگر تمام دیجیتالی در پشت فرمان و بسیاری دیگر است.

 

استفاده جیپ از فرصت ها

زمانی که در اواسط دهه گذشته میلادی، سلیقه مشتریان در خرید خودرو تغییر کرد و افراد مختلف برای خرید کراس اوور ها و اسیووی ها هجوم آوردند، جیپ به دلیل تولید خودروهای کراس اوور و اسیووی مختلف، جیاگاه خوبی از این بابت داشت. به لطف همین تغییر سلیقه مشتری، فروش سالانه جیپ در این سال ها اوج گرفت؛ ولی برنامه کاری جیپ از آن سال ها مقداری تغییر کرد.

خودروسازان مختلفی برای جذب مشتری نسبت به تولید اسیووی و کراس اوورهای گوناگون اقدام کردند و این باعث شد که برای شرکتی مانند جیپ رقیب تراشی شود. بدین ترتیب جیپ تصمیم گرفت با تولید مجدد اسیووی های واگونییر و گرند واگونییر، تنوع محصولات خود را بیشتر کند و یقینا مطمئن است که این دو خودرو به دلیل سابقه درخشان و اصالتی که دارند، مورد توجه مشتریان واقع خواهند شد.

انتظار می رود که تولید جیپ واگونییر و گرند واگونییر از سه ماه دوم سال 2021 آغاز شوند و فروش و عرضه آن به مشتری نیز تا پیش از پایان سال 2021 به عنوان مدل 2022 انجام شود.

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟