اخبار خودرو ایران
لوکس تر و ایمن تر

ملاقات با جک J4 جدید کرمان موتور

شنبه - ۲۸ آبان ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
جک J4 نیو جدید New کرمان موتور (1)

با روی کار آمدن سدان های جدید در بازار و عرضه لیست جدیدی از امکانات ایمنی و رفاهی در این سدان ها، شرکت کرمان موتور نیز در سری جدید تحویلی های سدان جک J4، برای حفظ بازار این خودرو امکانات جدیدی را به آن افزوده است که در ادامه به بررسی تفاوت های جک J4 جدید (نیو New) با نسخه های قبلی آن ها خواهیم پرداخت.

به گزارش خودرونویس، کرمان موتور قصد دارد تا به زودی نسخه ای داخلی سازه شده از جک J4 را تحت لوگوی KMC روانه بازار کند که در نمای جلو و عقب با نمونه استاندارد جک J4 تفاوت های عمده ای دارد. اما این شرکت علاوه بر تولید سدان ملی خود، دست نوازشی هم از نظر آپشنال بر سر و گوش جک J4 کشیده است تا بازار رقابتی این سدان بی آزار و بدون حاشیه را در مقابل رقبایی چون تارا و دنا پلاس حفظ نماید.

جک J4 نیو جدید New کرمان موتور (1)

تغییرات جک J4 جدید نسبت به نسخه قبل

جک J4 جدید که پسوند new را به خود گرفته و در بازار نیز تحت دو عنوان جک J4 نیو و جک J4 آپشنال معروف شده است، دارای امکانات ایمنی افزوده شده ای مانند سیستم کنترل پایداری و ترمزهای دیسکی چهار چرخ است؛ ضمن این که دی لایت نیز به J4 افزوده شده است. دی لایت های این خودرو در بخش مه شکن های آن جانمایی شده اند و درواقع مه شکن ها به دو قسمت تقسیم شده و قسمت پایینی به چراغ های روشنایی در روز اختصاص یافته است.

جک J4 نیو جدید New کرمان موتور (1)

جک J4 نیو New همچنین در بخش داخلی دارای صفحه آمپر خودرو متفاوتی نسبت به نسخه های قبلی بوده و تا حدی به روزتر و ساده و ماندگار تر جلوه می کند و دیگر خبری از خطوط سردرگم کرومی در بخش کلاستر این خودرو نیست.

جک J4 نیو جدید New کرمان موتور (1)

به این ترتیب جک J4 که پیش از این به عنوان یک سدان اتوماتیک نسبتاً ارزان اما بدون آپشن به حساب می آمد، از این پس با دستانی پرتر از قبل وارد میدان خواهد شد و شاید کار را خصوصاً برای سایپا شاهین CVT سخت نماید.

جک J4 نیو جدید New کرمان موتور (1)

امکانات جک J4 نیو New

از امکانات ایمنی و رفاهی استاندارد جک J4 جدید می توان به مانیتور اندرویدی، دو عدد کیسه هوا، کروز کنترل، سیستم کنترل پایش باد تایرها، سنسور نور، ایزوفیکس، تریم چرم داخلی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… اشاره کرد.

جک J4 نیو جدید New کرمان موتور (1)

مشخصات فنی جک J4 جدید

جک J4 جدید مانند نسخه استاندارد از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر بهره مند است و یک جعبه دنده اتوماتیک CVT نیز نیروی تولیدی توسط پیشرانه را به چرخ های جلو می رساند.

جک J4 نیو جدید New کرمان موتور (1)

در پایان از نمایندگی ۱۷۵۱ کرمان موتور مرادی جهت همکاری با ما در تهیه این محتوا، تشکر به عمل می آوریم.

4.4 از 7 رای

دیدگاه شما چیست؟