به گزارش خودرونویس، تمامی نسخه های اینفینیتی QX80 مدل 2021 حال دارای سیستم آینه یکپارچه با دوربین اسمارت Rearview هستند. این آینه دیجیتالی حال ابعادی معادل 9.6 اینچ داشته و وضوح و کیفیت تصویر آن نسبت به نمونه نصب شده روی مدل 2020 این خودرو به مراتب بهبود یافته است. این دوربین دید عقب که تصویر آن در آینه به راننده نشان داده می شود، حال زاویه دید وسیع ترین داشته و به راننده میدان دید بیشتری چه در عرض و چه در ارتفاع می دهد. یکی دیگر از تفاوت های این آینه دیجیتالی دید عقب نسبت به قبل، کیفیت و روشنایی بیشتر تصویری است که در شب یا در محیط های تاریک ارائه می دهد.

نمای جلو اینفینیتی QX80 2021

مدل ها و تجهیزات

نسخه پایه اینفینیتی QX80 مدل 2021 تریم Luxe بوده که به نسخه به روزرسانی شده کروز کنترل Intelligent، رادار نقطه کور، جلوگیری از خروج از خط حرکت، کمکی تشخیص فاصله و همچنین به سیستم هشدار باز بودن کمربند سرنشین عقب مجهز شده است.

صندلی جلو اینفینیتی QX80 2021

نسخه مجهزتر این خودرو تریم Premium Select بوده که به تجهیزات لاکچری بیشتری نسبت به مدل پایه مجهز شده است. این نسخه دارای بدنه ای تزیین شده با المان های کرومی تیره رنگ است. این تریم کرومی تیره رنگ در جلوپنجره، کانال هوای طراحی شده روی گلگیرها، قاب آینه ها و نوار کرومی درب فضای بار رعایت شده است. همچنین کابین این خودرو نیز به رنگ جدید قهوه ای Truffle به همراه گرافیتی و Sahara Stone قابل سفارش است.

کابین اینفینیتی QX80 2021

نسخه پرچمدار اینفینیتی QX80 هم مدل Sensory بوده که به رینگ هایی 22 اینچی و قاب کرومی آینه های جانبی مجهز شده است. این نسخه دارای یک تودوزی زیبا و لاکچری از جنس چرم طبیعی با روکش محافظ برای دوام بیشتر و همچنین تریم چوبی به رنگ Charcoal Burl است. تودوزی سقف از داخل خودرو نیز به رنگ گرافیت Tricot انتخاب شده است. این نسخه اینفینیتی QX80 به سیستم هیدرولیک بادی Motion مجهز شده که کیفیت سواری این خودرو را به مراتب ارتقا داده است.

نمای عقب اینفینیتی QX80 2021

مشخصات فنی

اینفینیتی هیچ تغییری در مشخصات فنی QX80 به روزرسانی شده نسبت به مدل 2020 اعمال نکرده است. این اسیووی لاکچری ژاپنی همچنان از یک پیشرانه تنفس طبیعی 5.6 لیتری هشت سیلندر با 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. تنها گیربکس قابل نصب برای این اسیووی، یک نمونه هفت سرعته اتوماتیک است. مشتریان قادر هستند با انتخاب مدهای رانندگی مختلف، نیروی تولیدی پیشرانه را به چرخ های عقب یا هر چهار چرخ این اسیووی بزرگ سایز منتقل کنند.

5 از 2 رای