اخبار خودرو جهان
اسیووی آفرودی رترو استایل

Ineos Grenadier با پیشرانه ب ام و معرفی شد

یکشنبه - ۱۱ مهر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
اینئوس گرنادیر

شرکت Ineos یک کمپانی فعال در زمینه شیمی اهل بریتانیا بوده که به تازگی با یک پروژه قدرتمند به صنعت خودروسازی نیز وارد شده است. اولین محصول این شرکت Grenadier نام داشته که یک اسیووی آفرودی رترو استایل بوده که در طراحی آن از نسل پیشین لندروور دیفندر الهام گرفته شده و قرار است که در بازارهای جهانی از قبیل اروپا، آفریقا، استرالیا و خاورمیانه عرضه کند. تا به این لحظه 75 هزار مشتری از سراسر جهان نسبت به خرید اینئوس گرنادیر تمایل نشان داده اند و قرار است که از 14 اکتبر پیش فروش این خودرو باز شود.

به گزارش خودرونویس، شرکت Ineos قصد دارد که عرضه اسیووی آفرودی رترو استایل خود را از ماه جولای 2022 آغاز کند؛ همچنین این شرکت وعده داده که قصد دارد 200 مرکز ارائه خدمات فروش و پس از فروش در سراسر جهان تا تابستان سال 2022 احداث کند؛ همچنین گزارش جدیدی منتشر شده که قرار است اینئوس Grenadier به بازار آمریکا نیز راه پیدا کند.

نمای عقب اینئوس گرنادیر

گرگ کلارک مدیر تجاری اینئوس در آمریکای شمالی به رسانه ها اعلام کرد که این شرکت در حال جست و جو برای پیدا کردن بهترین شریک ممکن برای فعالیت در بازار آمریکا و همچنین سایر کشورهای جهانی بوده تا این شرکت بتواند شبکه خدمات خود را در  سراسر دنیا احداث کند. قرار نیست که نمایندگی های Ineos صرفا محصول بفروشند، بلکه ارائه خدمات تعمیرگاهی و پس از فروش نیز بخشی از وظایف آنها به شمار می رود. در این لحظه هیچ تصویری از نسخه واقعی و قابل تردد Ineos Grenadier در دسترس نبوده و صرفا رندرهای کامپیوتری از تمام زوایا از این خودرو منتشر شده تا مشتریان بدانند این خودرو چه ویژگی هایی دارد.

کابین اینئوس گرنادیر

مشخصات فنی Ineos Grenadier

در بازار آمریکا قرار است که Ineos Grenadier با یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خطی بنزینی ساخت ب ام و عرضه شود. در سایر قسمت های جهان یک پیشرانه 3 لیتری دیزلی روی این اسیووی آفرودی رترو استایل نصب می شود که البته مدیر تجاری و تبلیغات Ineos اعلام کرد که بسته به بازار و منطقه ای که این اسیووی به آن عرضه می شود، ممکن است یکی از دو پیشرانه فوق روی خودرو نصب شود. جدا از پیشرانه انتخابی، یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ساخت ZF آلمان وظیفه انتقال قدرت پیشرانه را به چرخ ها بر عهده دارد. همچنین برای بهبود توانایی های آفرودی Grenadier، گیربکس کمکی با دو حالت کمک سنگین و سبک و برای این اسیووی تعبیه شده است.

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟