اخبار خودرو جهان
مجهز به پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ

معرفی هیوندای النترا N لاین

پنجشنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
هیوندای النترا N لاین

هیوندای امروز از نسخه N لاین النترا پرده برداشت تا یک گزینه اسپرت تر نسبت به مدل استاندارد برای خرید پیش روی طرفداران این سدان کامپکت کرده ای باشد. نسخه N لاین هیوندای النترا دارای استایل ظاهری خشن تر و تهاجمی تری نسبت به مدل استاندارد بوده مه پشت این استایل اسپرت تر، یک پیشرانه قدرتمندتر نهفته است.

مشخصات فنی

به گزارش خودرونویس، هیوندای النترا N لاین از یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بهره می برد که قادر به تولید 201 اسب بخار قدرت و 265 نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته دو کلاچه اتوماتیک به محور جلو منتقل شده که بسته به سفارش مشتری روی خودرو نصب می شود.

کیفیت رانندگی با النترا N لاین به لطف نصب سیستم تعلیق اسپرت و سخت تر و همچنین دیسک های ترمز بزرگتر در جلو نسبت به مدل استاندارد به طرز چشمگیری بهبود یافته است.

هیوندای النترا N لاین 2

استایل ظاهری

هیوندای النترا N لاین در قسمت جلو به یک جلوپنجره مشابه با نسخه استاندارد این خودرو ولی با خطوط مش بندی باریک تری مجهز شده است. با نصب ورودی هوای هوا ذوزنقه ای شکل در دو گوشه سپر می توان ادعا کرد که نیمه پایینی پروفیل جلوی این خودرو نسبت به مدل استاندارد به روزرسانی شده است. همچنین استفاده از تم مشکی رنگ در جلوپنجره، ورودی های هوای سپر، قاب آینه ها و رکاب ها، باعث شده النترا N| لاین چهره متمایزی نسبت به مدل هایی پایه به خود بگیرد.

نمای عقب هیوندای النترا N لاین

در قسمت عقب یک اسپویلر به صورت یکپارچه با درب صندوق برای این خودرو نصب شده است. همچنین یک دیفیوزر کوچک به همراه خروجی اگزوز کرومی دوتایی برای النترا N لاین نصب شده است. هیوندای النترا N لاین به صورت استاندارد به رینگ های آلیاژی 18 اینچی مجهز شده است. این رینگ ها تم دو رنگ ( مشکی و استیل) داشته و طرح آن با رینگ های نسخه های معمولی النترا متفاوت است.

 

کابین

هیوندای درون کابین النترا N لاین صندلی هایی اسپرت با تودوزی چرمی نصب کرده است. غربیلک فرمان چرم دوزی شده به همراه شاخه های براق، یکی دیگر از وجوه تمایز النترا N لاین با نسخه های معمولی است. البته تریم های مشکی پیانویی براق دیگری نیز درون کابین این خودرو اعمال شده است.

کابین هیوندای النترا N لاین

سیستم های ایمنی و کمکی راننده

هیوندای این سدان اسپرت را به سیستم های کمکی راننده مختلفی مجهز کرده است. این سیستم های کمکی راننده شامل کمکی پیشگیری کننده از برخورد جلو، کمکی تثبیت کننده خطوط حرکت، کمکی دنبال کننده خطوط، نور بالای هوشمند، هشدار توجه راننده، رادار کمکی نقطه کور و هشدار ترافیک در عقب به همراه سیستم پیشگیری کننده از برخورد عقب هستند.

متاسفانه هیوندای در این لحظه اظهار نکرده که چه زمانی قصد دارد النترا N لاین را به بازار جهانی عرضه کند و برای آن چه قیمتی را در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که هیوندای تایید کرده که سوناتا N لاین نیز در دست توسعه است و این سدان اسپرت را در سال 2020 معرفی خواهد کرد. هیوندای قصد دارد سوناتا N لاین را به یک پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مجهز کند.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟