به گزارش خودرونویس، هوندا برای اینکه ریج لاین را مطابق با با میل مشتریان تولید کرده باشد، نسخه 2021 این پیکاپ را با فیس لیفتی گسترده و تغییراتی اساسی نسبت به نمونه پیشین رونمایی کرده است. ریج لاین 2021 که یک فیس لیفت میان دوره ای از این خودرو محسوب می شود، دارای سبک طراحی کاملا جدیدی در پروفیل جلو بوده تا دیزاین این قسمت مطابق با میل مشتریان عضلانی پسند تغییر کرده باشد.

نمای عقب هوندا ریج لاین 2021

طراحی ظاهری

هرچند این موضوع برای یک خودروی فیس لیفت امری غیر معمول است، اما طراحی و دیزاین ریج لاین 2021 فیس لیفت از ستون A تا سپر جلو نسبت به نسخه پیش از فیس لیفت تغییر کرده است. سبک طراحی شیب دار کاپوت و پروفیل جلوی نسخه پیش از فیس لیفت جای خود را به گلگیرها و کاپوتی عضلانی تر و مرتفع تر داده که به موجب آنها چهره پروفیل جلوی ریج لاین 2021 پرابهت تر و خشن تر شده است.

 

جلوپنجره برآمده و بزرگ به همراه تریم کروکی ضخیمی که تا درون چراغ ها امتداد یافته باعث شده که ریج لاین جدید بیشتر به پیکاپ های عضلانی شبیه شود. طراحان هوندا، دیزاین پوسته سپر ریج لاین 2021 را نیز تغییر داده اند و در قسمت های گوشه ای آن، ورودی های هوای باریکی را به صورت عمودی طراحی کرده اند تا بلکه مقداری به بهبود جریان هوا و آیرودینامیک این پیکاپ سایز متوسط کمکی کرده باشند.

جدا از تغییرات عمده ای که در استایل پروفیل جلوی ریج لاین فیس لیفت اعمال شده، طراحی نمای جانبی این خودرو تغییر چندانی نداشته است. اما ریج لاین 2021 از نمای عقب هم نسبت به مدل پیشین قابل تشخیص است، چراکه هوندا سپری به روزرسانی شده به همراه دو خروجی اگزوز در قسمت عقب این پیکاپ نصب کرده است. هوندا به واسطه تحقیقات بازاری که کرده بود، دریافت که مشتریان پیکاپ ها علاقه دارند خروجی اگزوز کاملا مشخص باشد و از این رو ریج لاین 2021 دیگر دارای اگزوز مخفی در پشت سپر نیست.

هوندا ریج لاین 2021

کابین

تغییرات اعمال شده درون کابین ریج لاین فیس لیفت هم بسیار ساده و محدود هستند. هوندا برای این پیکاپ آخرین نسخه سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی خود را نصب کرده به موجب آن کلیدهای فیزیکی بار دیگر به کابین این خودرو بازگشته اند! همچنین تودوزی و دوخت صندلی ها و رودری ها نیز در تمام تریم ها نسبت به نسخه پیشین تغییر کرده است.

کابین هوندا ریج لاین 2021

پکیج پرفورمنس Development

یکی از به روزرسانی های جذاب اعمال شده در ریج لاین 2021، پکیج ظاهری هوندا پرفورمنس Development نام دارد که تنها یکی از چهار پکیجی است که هوندا برای ریج لاین توسعه داده است. این کیت که به اختصار HPD نام دارد شامل یک جلوپنجره جدید با مش بندی عریض V شکل، برچسب های گرافیکی و نشان های مختلف نصب شده روی بدنه و همچنین رینگ های برنجی رنگ Sonoran است. این کیت همچنین دارای فندرهای پلاستیکی برآمده و عریض بوده که عضلانی تر و خشن تر شدن چهره ظاهری ریج لاین کمک زیادی کرده است.

سه پکیج ظاهری دیگر قابل سفارش برای ریج لاین 2021، Utility، Function و Function+ نام دارند. لازم به ذکر است که تمامی این چهار پکیج روی تمامی نسخه های ریج لاین فیس لیفت قابل سفارش هستند.

 

مشخصات فنی و طراحی حوض بار

هوندا ریج لاین 2021 مانند نسخه پیش از فیس لیفت همچنان دارای یک فضای بار سرپوشیده در حوض بار است. صندلی های ردیف دوم این خودرو قابلیت تاشدن دارند که به مدد آنها می توان فضای بار این خودرو را افزایش داد. همچنین فضای پا سرنشینان عقب در ریج لاین نسبت به تمام پیکاپ های هم رده بیشتر بوده، ضمن اینکه در داخل کابین فضاهای زیادی به منظور قرار دادن اشیا و وسایل در آن طراحی شده است.

نمای عقب هوندا ریج لاین 2021

قابلیت های حرکت در جاده و خارج از جاده ای هوندا ریج لاین نسبت به مدل پیش از فیس لیفت تغییری نداشته، بدین ترتیب ما باید انتظار یک رانندگی نرم و راحت را در جاده و همچنین قابلیت های خوب خارج از جاده ای را در صورت سفارش سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک از ریج لاین داشته باشیم. این خودرو به صورت استاندارد یه یک پیشارنه 3.5 لیتری تنفس طبیعی شش سیلندر با 280 اسب بخار قدرت و 355 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. نیروی تولیدی توسط یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به صورت استاندارد به محور جلو و به صورت آپشنال به هر چهار چرخ این پیکاپ سایز متوسط منتقل می شود.

در این لحظه جزییات مبوط به قیمت ریج لاین 2021 اعلام نشده، ولی هوندا قصد دارد که این پیکاپ را از اوایل سال آینده به بازار عرضه کند.

منبع motor1
5 از 1 رای