اخبار خودرو جهان
بازگشت جذابیت به سدان های سایز متوسط!

اولین سری تصاویر هوندا آکورد 2023 منتشر شد

چهارشنبه - ۴ آبان ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
2023-honda-accord-teasers-تیزر هوندا آکورد نسل جدید یازدهم (1)

اولین سری از تصاویر نسل جدید (نسل یازدهم) هوندا آکورد 2023 در قالب تیزرهایی منتشر شده که جزییتاتی در نمای جلو و نمای عقب این سدان جذاب ژاپنی را به ما نشان می دهد. همچنین هوندا تصویری از نمایشگر جدید مالتی مدیا که قرار است برای نسل جدید هوندا آکورد 2023 نصب کند را هم منتشر کرده است. این نمایشگر که قطری معادل 12.3 اینچ دارد، به گفته هوندا بزرگترین نمایشگر لمسی بوده که این برند تا به امروز روی محصولات خود نصب کرده است. قرار است که رونمایی کامل از هوندا آکورد 2023 در ماه نوامبر صورت بگیرد.

به گزارش خودرونویس، هوندا همزمان با انتشار تیزر نسل یازدهم آکورد، ادعاهای بزرگی را هم مطرح کرده است. هوندا اظهار کرده که نسل جدید آکورد جذابیت را برای بار دیگر به سگمنت سدان های سایز متوسط باز می گرداند. هوندا همچنین اظهار کرده که یک مدل هیبرید جذاب هم برای نسل جدید آکورد عرضه می کند.

2023-honda-accord-teasers-تیزر هوندا آکورد نسل جدید یازدهم (1)

ظاهر هوندا آکورد 2023

دو تصویر در قالب تیزر از نمای بیرونی هوندا آکورد 2023 منتشر شده که چهره خشن تر این خودرو در نمای جلو را نشان می دهند. جلوپنجره شش ضلعی دارای لبه های تیزرتری بوده و چراغ های روشنایی در روز LED هم در بالای چراغ های اصلی جانمایی شده ند. نمای عقب هوندا آکورد جدید ظاهر شکیل تری را نسبت به نسل قبلی به نمایش می گذارد. چراغ ها تقریبا بیشتر قسمت پروفیل عقب این خودرو را در بر گرفته اند؛ البته به جز قسمت میانی صندوق عقب که لوگوی هوندا در آن نصب شده است.

2023-honda-accord-teasers-تیزر هوندا آکورد نسل جدید یازدهم (1)

داخل کابین هوندا آکورد نسل یازدهم 2023

تیزری که از کابین هوندا آکورد 2023 منتشر نشده، نمایشگر سیستم مالتی مدیا این خودرو را به ما نشان می دهد. این نمایشگر در بالاترین قسمت داشبورد نصب شده و به شکل مستطیل است. طراحی کلی این نمایشگر مشابه همان چیزی بوده که هوندا برای سیویک نسل جدید هم نصب کرده، ولی کلیدهای فیزیکی که در کنار این نمایشگر در هوندا سیویک قرار داشت، دیگر در هوندا آکورد دیده نمی شود. تنها یک کلید فیزیکی در کنار نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا هوندا آکورد وجود دارد که گوشه سمت چپ در پایین آن طراحی شده که به نظر می رسد به منظور تنظیم ولوم صدای سیستم صوتی است. در پس زمینه همین تصویر، می توان جزییاتی هرچند مبهم را از نمایشگر پشت فرمان هوندا آکورد 2023 مشاهده کرد که به نظر می رسد از نوع دیجیتالی باشد.

2023-honda-accord-teasers-تیزر هوندا آکورد نسل جدید یازدهم (1)

در ماه جولای بود که تصاویر اولیه از استایل کلی نسل جدید هوندا آکورد در برزیل منتشر شد. با نگاهی به جلو و عقب این رندرها، می توان شباهت زیادی بین آنها با این تیزر تازه منتشر شده به ویژه در بخش چراغ های جلو و عقب پیدا کرد.

2023-honda-accord-teasers-تیزر هوندا آکورد نسل جدید یازدهم (1)

مشخصات فنی نسل جدید هوندا آکورد 2023

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص قوای محرکه نسل جدید هوندا آکورد 2023 (نسل یازدهم) منتشر نشده است. اما نسل فعلی این سدان ژاپنی در مدل پایه دارای یک موتور 1.5 لیتری با 192 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور است. همچنین یک موتور 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با 252 اسب بخار قدرت و 370 نیوتن متر گشتاور هم برای هوندا آکورد نصب شده است. نسخه الکتریکی سازی شده هم دارای یک پیشرانه 2 لیتری هیبریدی بوده که روی هم رفته این سیستم هیبریدی قادر به تولید 212 اسب بخار قدرت است.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟