اخبار خودرو جهان
سگ بزرگ چینی ها!

هاوال بیگ داگ Big Dog هانتینگ ادیشن رونمایی شد

سه شنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
هاوال بیگ داگ big dog سگ بزرگ

هاوال لحظاتی پیش نسخه جدیدی برای شاسی بلند بیگ داگ (Big Dog سگ بزرگ) به نام هانتیتگ ادیشن را رونمایی کرده است. هاوال بیگ داگ (Big Dog سگ بزرگ) هانتینگ ادیشن یک شاسی بلند چینی با استایلی آفرودی بوده که نسبت به مدل استاندارد دارای سپرهای جلوی جدید آفرودی، جلوپنجره جدید، چرخ های بزرگتر، رکاب جانبی و فندرهایی عریض تر در لبه های آرک چرخ ها بوده که به موجب آنها عرض بیشتر و استایلی خشن تر نسبت به مدل استاندارد پیدا کرده است.

مشخصات فنی هاوال بیگ داگ Big Dog هانتیگ ادیشن

به گزارش خودرونویس،  هاوال بیگ داگ Big Dog در نسخه استاندارد هم یک شاسی بلند نیمه آفرودی محسوب می شود و حرف های زیادی در بیراهه نوردی نسبت به سایر کراس اوورهای چینی برای گفتن دارد. این خودرو در سال 2020 به بازار چین و برخی بازارهای جهانی عرضه شد. هاوال بیگ داگ Big Dog در مدل پایه دارای یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 169 اسب بخاری بوده. ولی می توان آن را با یک موتور قدرتمندتر 2 لیتری توربوشارژ 211 اسب بخاری هم سفارش داد.

هاوال بیگ داگ big dog سگ بزرگ

هاوال بیگ داگ Big Dog در مدل 1.5 لیتری توربوشارژ تنها به صورت جلو محرک به بازار عرضه می شود. ولی نسخه مجهز به موتور 2 لیتری توربوشارژ هاوال بیگ داگ بسته به نیاز مشتری به صورت جلو محرک یا چهار چرخ محرک به بازار عرضه می شود. جدا از اینکه هاوال بیگ داگ Big Dog (سگ بزرگ) را با کدام پیشرانه بخرید، این خودرو به یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه مجهز شده است. برچسب قیمت هاوال بیگ داگ Big Dog بسته به موتور و آپشن بین 17 هزار و 900 تا 24 هزار دلار بوده که برای یک شاسی بلند آفرودی با این سطح از قدرت منصفانه به نظر می رسد.

هاوال بیگ داگ big dog سگ بزرگ

هاوال بیگ داگ Big Dog هانتینگ ادیشن جدیدترین شاسی بلند آفرودی از این اسیووی ساز بزرگ چینیست. هاوال بیگ داگ هانتیتگ ادیشن چهره آفرودی و جذابی دارد و در بازار چین از محبوبیت زیادی برخوردار است. در چین شاید مشتریان هاوال بیگ داگ سالی یکبار هم مسیرهای آفرودی را طی نکنند، ولی برای اینکه به همسایگان خود بفهمانند که توان خرید یک خودروی آفرودی را دارند، اقدام به خرید هاوال بیگ داگ می کنند!

هاوال بیگ داگ big dog سگ بزرگ

در پروفیل عقب نسخه هانتینگ ادیشن هاوال بیگ داگ Big Dog یک اسپویلر بزرگتر در بالای شیشه عقب و در راستای نسبت به نسخه معمولی به همراه سپری متفاوت از نسخه استاندارد نصب شده است. گرافیک چراغ ها نسبت به نسخه استاندارد تغییری نداشته است. به طور کلی هاوال سعی کرده بیگ داگ هانتیگ ادیشن استایلی آفرودی تر و سرسخت تر از مدل استاندارد این شاسی بلند چینی داشته باشد که ظاهرا موفق هم بوده است. در نمای جانبی هاوال بیگ داگ Big Dog هانتینگ ادیشن دارای رینگ های آلیاژی جدیدیست که ابعادی بزرگتر از مدل پایه دارند.

هاوال بیگ داگ big dog سگ بزرگ

هاوال قصد دارد که بیگ داگ هانتینگ ادیشن را از ماه آینده به بازار چین عرضه کند که مشخصات فنی آن دقیقا با مدل پایه یکسان است.

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟