امکانات ماشین گریت وال اورا فانکی کت Ora Funky Cat

به گزارش خودرونویس، گریت وال اورا فانکی کت Ora Funky Cat با دارابودن برچسب قیمت 30 هزار و 500 پوندی، نسبت به نیسان لیف و مینی الکتریکی گرانتر است. اما این نسخه First ادیشن با تجهیزات رفاهی و ایمنی بلندبالایی وارد میدان شده و به صورت استاندارد دارای چراغ های LED جلو، رینگ های آلیاژی 18 اینچی و تریم دو رنگ بدنه است. از جمله دیگر امکانات گریت وال اورا فانکی کت Ora Funky Cat می توان به نمایشگر 10.25 اینچی دیجیتالی پشت فرمان و نمایشگر 10.25 اینچی لمسی سیستم مالتی مدیا و سرگرمی با درگاه اندروید اتو و اپل کار پلی اشاره کرد.

گریت وال اورا فانکی کت Great wall ora funky cat

صندلی های گریت وال اورا فانکی کت Ora Funky Cat دارای تودوزی چرمی آبی با تریمی سفید هستند. ضمن اینکه هر دو صندلی جلو امکان تنظیم به صورت الکترونیکی را دارند. اورا فانکی کت Ora Funky Cat دارای پد شارژ بدون سیم تلفن همراه، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، آینه عقب حساس به نور و سیستم ورود بدون کلید هوشمند است.

گریت وال اورا فانکی کت Great wall ora funky cat

اورا فانکی کت Ora Funky Cat در زمینه تجهیزات ایمنی هم دست پر به میدان آمده و دارای سیستم های ایمنی و کمکی راننده متعدد از جمله کروز کنترل تطبیقی، کمکی رانندگی در ترافیک، کمکی تثبیت خطوط حرکت و حرکت در مرکز خطوط را دارد. این خودرو همچنین دارای رادار نقطه کور، سنسورهای پارک عقب، دوربین دید 360 درجه، هشدار ترافیک از عقب با ترمز اضطراری خودکار است.

گریت وال اورا فانکی کت Great wall ora funky cat

مشخصات فنی گریت وال اورا فانکی کت Ora Funky Cat

اورا فانکی کت Ora Funky Cat یک خودروی الکتریکی بوده و به یک موتور برقی 169 اسب بخاری با 250 نیوتن متر گشتاور روی اکسل جلو مجهز شده است. وظیفه تامین انرژی این موتور برقی بر عهده یک پک باتری 48 کیلووات ساعتی قرار دارد. اورا فانکی کت Ora Funky Cat با این مشخصات قادر است طی 8.3 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز 159 کیلومتر بر ساعت ذکر شده است.

گریت وال اورا فانکی کت Great wall ora funky cat

اورا فانکی کت Ora Funky Cat در حالت شارژ کامل قادر است 311 کیلومتر مسافت را طی کند. در صورت اتصال باتری به یک شارژر 6.6 کیلوواتی، حدود 5 تا 6 ساعت زمان نیاز است که باتری از 15 تا 80 درصد شارژ شود. در صورت اتصال به شارژر 11 کیلوواتی هم زمان شارژ به سه الی 4 ساعت کاهش پیدا می کند. اگر هم این خودرو را به شارژر DC 80 کیلوواتی سریع متصل کنید طی 40 دقیقه شارژ آن به 80 درصد می رسد.

 

منبع Carscoops
5 از 2 رای