خودرو های پاک
ابعادی مشابه با هیوندای 45

انتشار اولین تصویر جاسوسی خودروی الکتریکی جنسیس

دوشنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
عکس جاسوسی جنسیس JW

به تازگی و برای اولین بار تصاویر جاسوسی اولین محصول الکتریکی کمپانی جنسیس منتشر شده که با کد JW در دست طراحی و توسعه است. در حالی که فضای بیرونی این خودرو تا حد زیادی با کاور پوشانده شده، ولی ما اطمینان داریم که در زیر این کاورها یک خودروی الکتریکی قرار دارد که روی پلتفرم الکتریکی جدید توسعه یافته و هیوندای و کیا نیز قصد استفاده از این ساختار الکتریکی را دارند.

مقایسه طراحی جنسیس JW با هیوندای 45

به گزارش خودرونویس، با کنار هم قرار دادن تصاویر جاسوسی این خودروی الکتریکی جنسیس و خودروی الکتریکی هیوندای 45 EV، متوجه می شویم که هر دو تقریبا ابعاد یکسانی دارند. تفاوت اصلی میان این خودرو به قسمت عقب مربوط می شود. چراکه جنسیس JW استایلی فست بک مانند داشته، ولی هیوندای 45 EV ظاهرا یک هاچبک با طراحی زاویه دار و خشن است.

عکس جاسوسی جنسیس JW از عقب

همچنین این جنسیس الکتریکی در بالای خط شخصیت بدنه همچنان استایل منحنی گون خود را حفظ کرده است، ولی در آن سو هیوندای 45 دارای خطوط برجسته بیشتری روی بدنه است. این تفاوت های ظاهری آشکار بیانگر این موضوع هستند که جنسیس ممکن است طراحی مینیمال تر و منحنی مانندتری نسبت هیوندای داشته باشد.

عکس جاسوسی هیوندای 45

تصویر جاسوسی هیوندای 45 EV

مهندسان جنسیس به منظور مخفی کاری تمامی قسمت جلویی این خودرو را با کاور مشکی رنگ پوشانده اند. با این حال، آنها شک کرده اند که آیا این کاور برای مخفی کاری کفایت می کند و برای همین قطعات بلوک مانندی را روی کاپوت نصب کردند تا کاور نتواند شکل دقیق بدنه و کاپوت را به بیننده نشان دهد.

 

کابین

در حالی که تا این لحظه هیچ تصویری از فضای کابین این جنسیس الکتریکی منتشر نشده، اما انتظار می رود که جنسیس کابینی لوکس و با تکنولوژی بالایی را برای این خودروی الکتریکی طراحی کرده باشد. از آنجایی که برند جنسیس بازوی لوکس و پریمیوم هیوندای محسوب می شود، این کمپانی مجبور است که این خودروی الکتریکی را با تجهیزات مدرن و لوکسی تجهیز کند تا توان رقابت با جدیدترین خودروهای الکتریکی عرضه شده توسط ب ام و ، آئودی و مرسدس بنز را داشته باشد.

 

مشخصات فنی

متاسفانه در این لحظه جزییات بسیار کمی در خصوص پیشرانه این خودروی الکتریکی جنسیس در دسترس است. پلتفرم E-GMP این خودروی الکتریکی می تواند از باتری ها با ظرفیت های مختلفی پشتیبانی کند. بدین ترتیب ممکن است برای این خودروی الکتریکی بیشینه مسافت قابل پیمایشی در حدود 500 کیلومتر و یا حتی بیشتر نیز به ارمغان آید. بیشینه قدرت تولیدی این سیستم الکتریکی در این لحظه مشخص نیست. ولی دور از ذهن نیست که جنسیس این خودرو را به صورت تمام چرخ محرک راهی بازار کند؛ چراکه این سیستم انتقال قدرت برای این سگمنت موضوعی معمول شده است.

عکس جاسوسی جنسیس JW از نمای جانبی

طبق اطلاعات منتشر شده توسط Korean Car Blog تولید این خودروی الکتریکی جنسیس قرار است که از ماه ژوئن سال 2021 آغاز شود. اگر چنین باشد، انتظار می رود که جنسیس این خودروی جدید را در اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال 2021 رونمایی کند.

 

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟