اخبار خودرو جهان
برادر کوچکتر جنسیس G80

تصاویر رسمی جنسیس G70 2022 منتشر شد

چهارشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
جنسیس G70

زمانی که جنسیس G80 جدید در ماه مارس به صورت رسمی رونمایی شد، این خودرو زبان طراحی جدید کمپانی جنسیس را به همگان نشان داد و ما انتظار داشتیم که این سبک طراحی جدید به زودی در تمامی محصولات این کمپانی لاکچری کره ای اعمال شود. در واقع پیش بینی می کردیم که جنسیس این زبان طراحی جدید خود را در سدان G70 به روزرسانی شده نیز به زودی اعمال کند. از این رو از همان زمان خبرهایی در خصوص استایل ظاهری G70 به روزرسانی شده منتشر می شد.

به گزارش خودرونویس، حال کمپانی جنسیس رسما از نسخه فیس لیفت سدان G70 برای مدل 2022 پرده برداشته است. این خودرو دقیقا زبان طراحی مشابه با سدان پرچمدار جنسیس یعنی G80 داشته و شباهت زیادی در طراحی پروفیل جلو و بسیاری از قسمت های دیگر بین این دو محصول لوکس کره ای دیده می شود.

 

طراحی ظاهری

جنسیس که نقش بازوی لاکچری کمپانی هیوندای را ایفا می کند، زبان طراحی زیبا و خیره کننده جدید خود را در طراحی ظاهری G70 به اوج خود رسانده است. این زبان طراحی جدید شامل چراغ های دو طبقه جدیدی در پروفیل جلوی این خودرو بوده که جنسیس آنها را Quad Lamps نامیده و چهره مدرن و بسیار زیبایی به G70 بخشیده اند. یکی دیگر از اجزای جدید این سبک طراحی جنسیس، جلوپنجره تاج خروس مانند G70 بوده که گرافیکی متفاوت در این خودرو دارد.

نمای جانبی جنسیس G70 2

در پروفیل جانبی جنسیس یک خط شخصیت دوتایی در بدنه G70 اعمال کرده تا استایلی عضلانی تر به این خودرو ببخشد. جنسیس در G70 به جای نصب چراغ های راهنمایی LED دوتایی موجود در G80، یک دریچه برای عبور هوا روی گلگیر جلو طراحی کرده تا این خودرو را بهینه تر کند. همچنین المان دیگری که به زیبایی پروفیل جانبی G70 افزوده، رینگ ها با طراحی جدیدی است که به صورت استاندارد برای این خودرو نصب می شوند.

در پروفیل عقب چراغ های LED دو لایه مشابه نمونه نصب شده در پوزه G70 دیده می شود. همچنین صندوق عقب کوتاه و در عین حال زیبای G70، نقش اسپویلری کوچک را ایفا کرده و جزو زیباترین المان ها در قسمت عقب این سدان لاکچری محسوب می شود. البته نمی توان نقش خروجی اگزوز دوگانه بیضی شکل و همچنین دیفیوزر جدید همرنگ بدنه در قسمت عقب G70 را در بهبود جلوه بصری این خودرو نادیده گرفت.

نمای عقب جنسیس G70

کابین

جنسیس سبک طراحی راننده محوری را برای اجزای داخل کابین G70 رعایت کرده است. اما مهم تر این است جنسیس جدیدترین تکنولوژی های خود را در کابین G70 نصب کرده است. یکی از این تکنولوژی های نمایشگر 10.25 اینچی جدید لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی است که در میان داشبورد نصب شده و دارای رابط کاربری جنسیس UI و همچنین قابلیت به روزرسانی بدون سیم، Valet مد و اپل کار پلی است. پنل شارژ بدون سیم تلفن همراه جنسیس G70 جدید حال امکان شارژ تلفن های همراه با ابعاد بزرگتر را نیز دارد.

کابین جنسیس G70

مشخصات فنی

جنسیس در این لحظه مطلبی رد خصوص مشخصات فنی G70 منتشر نکرده است. اما خبرها حاکی از آن است که جنسیس دیگر قصد گیربکس دنده دستی را برای G70 2022 ندارد. با نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی G70 در ماه آینده و همچنین عرضه آن به بازارهای کره جنوبی و آمریکا، یقینا اطلاعات بیشتری از این سدان لاکچری خوش استایل و پیشرانه های برایتان منتشر خواهیم کرد.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟