اخبار خودرو جهان
اولین پیکاپ الکتریکی جیلی

پیکاپ جیلی رادار RD6 رونمایی شد

چهارشنبه - ۲۲ تیر ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
geely-radar-جیلی رادار RD6 پیکاپ برقی (1)

خودرویی که در تصویر مشاهده می کنید رادار RADAR RD6 بوده که نه تنها اولین پیکاپ جیلی است، بلکه اولین خودروی الکتریکی بوده که از زیر برند رادار EV جیلی عرضه شده است. پیکاپ جیلی رادار RD6 طراحی بسیار جذاب و مدرنی دارد. این خودرو رینگ های اسپرتی داشته و اورهنگ آن در اکسل جلو بسیار کوتاه بوده که در بیراهه نوردی کمک زیادی به آن می کند. پیکاپ رادار RD6 روی پلتفرم SEA جیلی توسعه یافته و می تواند در حالت شارژ کامل مسافتی در حدود 600 کیلومتر را طی کند.

به گزارش خودرونویس، جیلی با محصولات زیربرند RADAR خود قصد دارد مشتریان جوان و ماشین بار در شهرهای بزرگ را که علاقه به طبیعتگردی و بیراهه نوردی دارند را به خود جلب کند. تولید خودروهای آفرودی یک بیزینس در حال رشد و پرسود بوده و بسیاری از خودروسازان چینی به صورت مستقیم یا به واسطه زیربرندهای خود به تولید خودروهای آفرودی از انواع سگمنت ها ورود کرده اند. زیربرند رادار جیلی قصد عرضه حداقل چهار محصول را در آینده نزدیک دارد. محصولات جدید برند رادار RADAR شامل یک اسیووی، یک سدان کوپه استایل، یک پیکاپ، یک اسیووی بزرگ و یک ATV خواهند بود.

geely-radar-جیلی رادار RD6 پیکاپ برقی (1)

مشخصات فنی پیکاپ جیلی رادار RADAR RD6

زیربرند رادار جیلی هنوز ابعاد این پیکاپ برقی را اعلام نکرده. ولی به نظر می رسد که پیکاپ جیلی رادار RD6 تقریبا در قد و قواره تویوتا هایلوکس باشد. جیلی رادار قصد دارد که نسخه های عقب محرک و چهار چرخ محرک برای این پیکاپ برقی RD6 را به بازار عرضه کند که توان تولیدی موتورهای برقی آن در نسخه عقب محرک تقریبا 200 و در نسخه چهار چرخ محرک تقریبا 400 اسب بخار خواهد بود. این سطح از قدرت برای بیراهه نوردی های سبک با پنج سرنشین و مقداری بار کفایت می کند.

geely-radar-جیلی رادار RD6 پیکاپ برقی (1)

جیلی در خصوص انتخاب نام رادار RADAR برای زیربرند جدید خود اقدام هوشمند کوبرندینگ کرده است. در واقع رادار RADAR در چین یک برمد لایف استایل بوده و در چین بسیار محبوب است. خودروسازان مخلف بسیاری از اکسسوری های لایف استایل خود از کف گرفته تا وسایل الکترونیکی یا حتی بیسکوییت را از برند رادار تهیه می کنند. در تصاویر منتشر شده از پیکاپ جیلی رادار RD6 یک یخچال کمپینگ با برند رادار و یک رادیو دیجیتالی از برند رادار RADAR به خوبی مشخص هستند.

geely-radar-جیلی رادار RD6 پیکاپ برقی (1)

ظاهر و کابین پیکاپ جیلی رادار RADAR RD6

پیکاپ جیلی رادار روی درب جلو دارای دو عبارت انگلیسی و چینیست. عبارت چینی به Leida بوده که به معنای RADAR رادار است. داخل کابین پیکاپ رادار RD6 جیلی دو نمایشگر مجزا یکی در پشت فرمان و دیگری در میان داشبورد نصب شده است. پیکاپ جیلی رادار RADAR RD6 دارای دستگیره های آسان بازشو برای درب ها بوده و خبری از دستگیره پاپ آپ نیست. شاید جیلی تصور کرده که نصب دستگیره های پاپ آپ برای درب های یک پیکاپ آفرودی مناسب نباشد.

geely-radar-جیلی رادار RD6 پیکاپ برقی (1)

جیلی رادار RADAR تصاویر از نسخه لوکس تر پیکاپ RD6 را هم منتشر کرده تریم دو رنگی روی بدنه آن اجرا شده و رگه هایی قرمز رنگ در برخی از قسمت های بدنه آن دیده می شود. همچنین به نظر می رسد که کاور حوض بار (سوپرلید) نیز برای این نسخه جیلی رادار RD6 نصب شده باشد. پورت شارژ پیکاپ رادار RD6 در قسمت کناری بدنه و بالای چرخ عقب نصب شده است.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟