به گزارش خودرونویس، این خودروی عملکردی و اسپرت جدید Empow نام دارد که تحت برند ترامپچی فروخته می شود. این خودرو در واقع پاسخ این خودروساز چینی به معرفی خودرویی مانند هوندا سیویک Si و سایر محصولات مشابه دارد؛ به نوعی GAC با معرفی این خودرو قصد خط و نشان کشیدن برای این خودروساز کهنه کار ژاپنی داشته که البته هوندا اصلا GAC را در حد رقیب هم نمی داند!

نمای جانبی gac ترامپچی EMPOW

ترامپچی Empow یک سدان اقتصادی و اسپرت بوده که طراحی بسیار جذاب و خیره کننده ای دارد. زبان طراحی این خودرو ترکیبی از لکسوس، هیوندا و کیا و تا حدودی هم مرسدس بنز است. همچنین در برخی از قسمت ها از محصولات کمپانی های دیگری نیز الگوبرداری شده؛ ولی نمی توان گفت که به طور کلی این سدان اسپرت GAC شبیه به یک خودروی خاص طراحی شده و تقلیدی در طراحی آن به صورت مستقیم وجود دارد.

نمای عقب gac ترامپچی EMPOW

مشخصات ترامپچی Empow

فریب چهار خروجی اگزوز این خودرو را نخورید! خبر خاصی در زیر کاپوت نیست! این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ دارد که عضو جدا نشدنی از بیشتر خودروهای چینیست! این پیشرانه در GAC Empow قادر به تولید 177 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. شرکت GAC ادعا کرده که این خودرو قادر است طی 7 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

داشبورد gac ترامپچی EMPOW

حس رانندگی GAC ترامپچی Empow

افرادی که با این خودرو رانندگی کرده اند، همگی اظهار داشته اند که برای سواری روزمره و درون شهری خودرویی چابک و سریع است؛ ولی غربیلک فرمان آن مقداری سبک تر و تیزتر از سایر رقبا به نظر می رسد. همچنین یک صدای اگزوز مسابقه ای همواره در کابین ترامپچی Empow شنیده می شود که بعد از چند دقیقه متوجه مصنوعی بودن آن می شوید. به عبارت دیگر صدای اگزوزی زیبا و مسابقه از بلندگوهای سیستم صوتی این خودرو پخش می شود که طبیعی نیست. به نظر شما ترامپچی Empow شرکت GAC می تواند رقیبی جدی برای هوندا سیویک Si محسوب شود؟

عکس ماشین GAC ترامپچی Empow

 

منبع Motor1
5 از 1 رای