اخبار خودرو جهان
کراس اوور لوکس و مدرن چینی

ماشین گک ترامپچی امکو Emkoo رونمایی شد

دوشنبه - ۴ مهر ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
گک ترامپچی امکو GAC trumpchi emkoo

کمپانی خودروسازی گک GAC شاسی بلند امکو Emkoo را رونمیی کرده که قیمتی بین 16800 تا 23800 دلار دارد. امکو Emkoo یکی از سری محصولات ترامپچی بوده که خود زیربرند کمپانی گک GAC چین محسوب می شود. گک ترامپچی امکو Emkoo با سه پیشرانه مختلف اعم از 1.5 لیتری توربو، 2 لیتری توربو و 2 لیتری هیبریدی به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی گک ترامپچی امکو Emkoo 2022

به گزارش خودرونویس، گک ترامپچی امکو Emkoo روی پلتفرم GPMA ماوژلار که توسط شرکت خودروسازی گک GAC توسعه یافته، طراحی شده است. مشتریان می توانند از بین هشت نسخه قابل خرید گک ترامپچی امکو یکی را انتخاب کنند. نسخه پایه به یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ با کد موتور 4A15J2 مجهز شده که قادر به تولید 177 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور بوده و در هر 100 کیلومتر 7 لیتر بنزین مصرف می کند و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن 190 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این نسخه دارای گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه تر Wet است. قیمت این نسخه بسته به سطح آپشن ها بین 16800 تا 20000 هزار دلار اعلام شده است.

گک ترامپچی امکو GAC trumpchi emkoo

نسخه قدرتمندتر گک ترامپچی امکو Emkoo به موتور 2 لیتری توربوشارژ با کد 4B20J1 مجهز شده که قادر به تولید 252 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور بوده و به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز شده که در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی 8.1 لیتر بنزین مصرف می کند. گک ترامپچی امکو Emkoo در این مدل بسته به سطح آپشن ها قیمتی بین 20 تا 21 هزار و 400 دلار دارد.

گک ترامپچی امکو GAC trumpchi emkoo

نسخه هیبریدی گک ترامپچی امکو Emkoo به سیستم هیبریدی GMC 2.0 که با همکاری گک و تویوتا طراحی شده مجهز شده است. این سیستم متشکل از یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با کد AB20L1 بوده که قادر به تولید 140 اسب بخار قدرت و 180 نیوتن متر گشتاور است. در کنار این پیشرانه یک موتور برقی و گیربکس 3 سرعته DHT نصب شده و مجموع قدرت این سیستم را به 238 اسب بخار رسانده است. لازم به ذکراست که این نسخه پلاگین هیبریدی نیست و مدل هیبریدی معمولی محسوب می شود. باتری این خودرو ظرفیتی معادل 2.1 کیلووات ساعت داشته و مصرف سوخت ترکیبی آن در هر 100 کیلومتر 4.7 لیتر اعلام شده است. قیمت این نسخه گک ترامپچی امکو Emkoo بین 21 تا 23 هزار و 800 دلار اعلام شده است.

گک ترامپچی امکو GAC trumpchi emkoo

ظاهر گک ترامپچی امکو Emkoo

گک ترامپچی امکو Emkoo دارای طول، عرض و ارتفاعی معادل 4680، 1901 و 1670 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن 2750 میلی متر اعلام شده است. در نمای جانبی این خودرو استایلی عضلانی و خشن را به نمایش می گذارد که به لطف قوس های مورب دوتایی و خط شانه اغراق آمیز شکل گرفته است. گک ترامپچی امکو دارای دستگیره های مخفی درب ها و اسپویلر عقب است. این خودرو داری رینگ های آیرودینامیکی بوده که به بهبود آیرودینامیک این خودرو کمک زیادی می کند.

گک ترامپچی امکو GAC trumpchi emkoo

گک ترامپچی امکو در نمای جلو دارای جلوپنجره ای X شکل است. چراغ های ماتریکس استایل نصب شده در این قسمت چهره مدرن و بسیار جذابی را از نمای جلو به این خودرو بخشیده است. در نمای عقب چراغ های عقب از کنار شیشه ها شروع شده و تا داخل گلگیر عقب امتداد یافته است. دو خروجی اگزوز عمودی شکل هم در دو طرف سپر عقب جانمایی شده است.

گک ترامپچی امکو GAC trumpchi emkoo

داخل کابین گک ترامپچی امکو Emkoo

کابین ماشین گک ترامپچی امکو Emkoo طراحی فضایی و بسیار مدرنی دارد و ترکیبی از تریم مشکی و المان های فلزی و نقره ای در این قسمت دیده می شود. در مقابل راننده غربیلک فرمان D شکل با طراحی اسپرت نصب شده و در پشت آن یک نمایشگر دیجیتالی 7 اینچی در مدل پایه و یک نمایشگر دیجیتالی 10.25 اینچی در مدل های لوکس تر نصب شده است. در میان داشبورد هم یک نمایشگر لمسی 14.6 اینچی برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی نصب شده است. کنسول میانی دارای جالیوانی های بزرگ، پد شارژ بدون سیم تلفن همراه و شیفتر دنده کریستالی است.

گک ترامپچی امکو GAC trumpchi emkoo

گک ترامپچی امکو Emkoo دارای سیستم صوتی یاماها بوده و در پشت سری های صندلی های جلو نیز بلندگو جانمایی شده تا صدایی بهتر به گوش سرنشینان برسد. نسخه پایه دارای سیستم صوتی با شش بلندگو و نسخه های لوکس تر دارای سیستم صوتی با هشت بلندگو هستند.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟