اخبار خودرو جهان
رقیب اصلی بیوک GL8

نسل جدید ون فوق لوکس گک GAC M8 رونمایی شد

یکشنبه - ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
GAC-M8 ون گک

شرکت خودروسازی چینی گک GAC به تازگی نسل دوم M8 را که یک ون لوکس سایز متوسط و رقیب مستقیم بیوک GL8 نحسوب شده رونمایی کرده است. تمرکز گک GAC روی طراحی مینی ون یا MPV جدید M8، لوکس بودن، تکنولوژی بالا و فضای داخلی جادار بوده و دارای موتورهای بنزینی، هیبریدی و پلاگین هیبریدیست.

ظاهر ون MPV گک GAC M8

به گزارش خودرونویس، شاید نسخه تولیدی ون گک GAC M8 از نظر ظاهری به میزان خودروی کانسپت مینی ون نیو اسپیس که مدتی پیش رونمایی شده بود فضایی و آینده نگرانه طراحی نشده باشد، اما به مراتب لوکس تر و پریمیوم تر از نسل قبلیست. در نمای جلو یک جلوپنجره بزرگ مشابه با محصولات لکسوس نصب شده که مملو از تریم کرومی بوده و باله های کرومی عمودی عریضی در آن طراحی شده که به گفته گک Soaring Wings نام دارند. چراغ های LED باریک این مینی ون از شیر الگوبرداری شده و یادآور دندان های نیش پژو هستند.

GAC-M8 ون گک

گک GAC M8 در نمای جانبی استایلی مشابه با خودروهای ون را دارد که از جمله بارزترین ویژگی های آن می توان به چرخ های کوچک، کابینی بزرگ و درب هایی کشویی اشاره کرد. بدنه ون یا MPV گک GAC M8 عضلانی تر از نسل قبلی و سایر رقبا طراحی شده است. در قسمت عقب چراغ های LED جذاب روی درب بزرگ و دروازه مانند عقب نصب شده اند و در قسمت پایینی بدنه نیز تریمی کرومی برای لوکس تر نشان دادن این خودرو نصب شده است. در راستای سقف نیز یک اسپویلر به همراه چراغ استاپ ترمز قرار دارد.

GAC-M8 ون گک

ون گک GAC M8 از نظر ابعادی نسبت به نسل قبلی خود بزرگتر شده و دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 5212، 1893 و 1823 میلی متر است. فاصله بین دو محور این ون نیز 3070 میلی متر اعلام شده است.

GAC-M8 ون گک

کابین ون MPV گک GAC M8

کابین ون گک GAC M8 کاملا نسبت به نسل قبلی تغییر کرده و چند پله ای در زمینه طراحی، کیفیت مواد به کار رفته و تکنولوژی ارتقا یافته است. بارزترین ویژگی کابین ون گک GAC M8 را می توان نمایشگر بزرگ 14.6 اینچی میان کابین و همچنین نمایشگر دیجیتالی 12.3 اینچی پشت فرمان دانست. در کنسول میانی شیفتر دنده نورپردازی شده قرار دارد که با نورپردازی اجرا شده در داخل کابین هماهنگ است.

GAC-M8 ون گک

دو تم مختلف برای کابین گک GAC M8 قابل اجراست. یکی تم مشکی و سفید بوده و دیگری یک تم جذابتر به نام رویال اپرا بوده که ترکیبی از رنگ های قرمز، طلایی و سفید است. دیزاین تودوزی رودری ها بسیار زیبا بوده و برای سایر قسمت های کابین از جمله صندلی ها از چرم Aniline استفاده شده است. چیدمان صندلی ها قابل شخصی سازی بوده و صندلی های ردیف سوم امکان خواباندن و صندلی های ردیف دوم امکان حرکت به صورت کشویی را دارند. بدین ترتیب می توان این ون MPV را به صورت هفت نفره یا 4 نفره سوار شد.

GAC-M8 ون گک

مشخصات فنی ون گک GAC M8

شرکت خودروسازی گک GAC M8 مشخصات فنی این ون لوکس را اعلام نکرده و صرفا اظهار کرده که قصد دارد این خودرو را در نسخه تمام بنزینی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی مانند نسل قبلی عرضه کند. نسخه های هیبریدی و پلاگین هیبریدی گک GAC M8 از سیستم هیبریدی تست شده و مطمئن تویوتا بهره می گیرند که شامل یک موتور برقی و یک موتور 2 لیتری بنزینی چهار سیلندر هستند.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟