قیمت فونیکس FX پریمیوم با موتور 1.6 لیتری

به گزارش خودرونویس، مدیران خودرو امروز 24 دی ماه فروش فونیکس FX پریمیوم با موتور 1.6 لیتری را آغاز کرده است. قیمت فونیکس FX پریمیوم از سوی مدیران خودرو یک میلیارد و 380 میلیون تومان اعلام شده است. از جمله رقبای فونیکس FX می توان به دیگنیتی پرستیژ، لاماری ایما و هایما 8S اشاره کرد.

قیمت فونیکس fx اف ایکس پریمیوم مدیران خودرو با موتور 1.6 لیتری (1)

مشخصات فنی فونیکس FX پریمیوم با موتور 1.6 لیتری

فونیکس FX پریمیوم دارای یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر توربو GDI با سیستم تزریق مستقیم سوخت است. این موتور قادر به تولید 197 اسب بخار قدرت و 290  نیوتن متر گشتاور بوده که این نیرو توسط گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دو کلاچه Wet با قابلیت تعویض دنده به صورت دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. این دقیقا همان موتور و گیربکسی بوده که روی فونیکس تیگو 8 پرو هم نصب شده است. فونیکس اف ایکس در مدل مجهز به موتور 1.6 لیتری توربو سریع ترین کراس اوور مونتاژی ایران در حال حاضر است. شتاب فونیکس FX حدود 7.9 ثانیه بوده و این کراس اوور طی این مدت از مرز 100 کیلومتر بر ساعت عبور می کند.

قیمت فونیکس fx اف ایکس پریمیوم مدیران خودرو با موتور 1.6 لیتری (1)

فونیکس FX یک کراس اوور جمع و جور بوده و دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4400، 1830 و 1585 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن 2630 میلی متر اعلام شده است.

قیمت فونیکس fx اف ایکس پریمیوم مدیران خودرو با موتور 1.6 لیتری (1)

امکانات فونیکس FX پریمیوم با موتور 1600 سی سی

فونیکس FX یک از محصولات برند لاکچری مدیران خودروست فونیکس FX کراس اووری بوده که در عین لوکس بودن، حس و حال سواری اسپرت را نیز به سرنشین منتقل می کند و مدیران خودرو سعی کرده همان اندازه که به تجهیزات رفاهی و ایمنی نصب شده در این خودرو توجه می کند، به حس سواری اسپرت آن نیز توجه کرده باشد. فونیکس FX در زمینه تجهیزات ایمنی دارای شش کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، اتوهلد، دوربین دید 360 درجه، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم تثبیت خودرو بین خطوط، هشدار ترافیک در عقب، کنترل کشش، کنترل خودرو در سرازیری، ترمز اضطراری هوشمند، کمکی شروع حرکت در سربالایی، دوربین دنده عقب و … است.

قیمت فونیکس fx اف ایکس پریمیوم مدیران خودرو با موتور 1.6 لیتری (1)

فونیکس FX در زمینه تجهیزات رفاهی هم یکی از لوکسترین کراس اوورهای ایران بوده و دارای نمایشگر دیجیتالی 10.25 اینچی در پشت فرمان، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی سیستم مالتی مدیا، سانروف برقی، سنسور نور، سنسور باران، گرمکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده قابل تنظیم در 6 جهت، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، درب برقی صندوق عقب، نورپردازی داخل کابین، سیستم صوتی سونی، شیفتر دنده برقی، شارژر بدون سیم تلفن همراه، کول باکس، دریچه سیستم تهویه برای سرنشینان عقب، سیتسم تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، ترمز پارک برقی و … است.

 

ویدیو بررسی فونیکس FX در پیست

 

 

ویدیو رونمایی فونیکس FX

 

4.2 از 5 رای