اخبار خودرو جهان
احتمال رونمایی در سال 2022

شکار فورد موستانگ 2024 برای اولین بار

دوشنبه - ۲۷ دی ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
فورد موستانگ 2024

مدت هاست که فورد اعلام کرده در حال توسعه هفتمین نسل فورد موستانگ 2024 است. تا به امروز هیچ خبری در خصوص مراحل تست و توسعه نسل جدید فورد موستانگ منتشر نشده بود. ولی امروز برای اولین بار تصاویر نسل جدید فورد موستانگ در حال تست منتشر شده که بدنه این خودرو با کاور به منظور استتار پوشانده شده و به نظر می رسد که به پنل های تولیدی بدنه مجهز شده است.

ظاهر ماشین فورد موستانگ 2024

به گزارش خودرونویس، نسخه پروتوتایپ نسل هفتم فورد موستانگ به صورت کامل با پوشش های استتاری ضخیم پوشانده شده تا مبادا چشم بیننده به این خودرو نخورد. اما با این حال می توان استایل کلی جلوپنجره و همچنین چراغ ها را در قسمت هایی که این پوشش استتاری نازک تر شده مشاهده کرد. از قوس و برآمدگی های قسمت جلویی این کاورها، حدس می زنیم که موستانگ شلبی GT500 در زیر این کاورها قرار داشته باشد. همچنین می توان دید که سپر، جلوپنجره را از قسمت پایینی پروفیل جلو جدا کرده و تا حدودی هم دو چراغ جلوی باریک این خودرو که از دو طرف جلوپنجره را احاطه کرده اند، مشخص است.

فورد موستانگ 2024

به طور کلی سبک طراحی جلوی ماشین فورد موستانگ نسل هفتم نسبت به قبل خشن تر و زاویه دارتر به نظر می رسد و شاید قسمت جلویی مقداری هم صاف تر و کم ارتفاع تر نسبت به موستانگ نسل ششم شده باشد.

در قسمت عقب فورد موستانگ نسل هفتم، مقدار بیشتری پوشش استتاری نسبت به جلو نصب شده، ولی قسمت های نازک تر مانند اطراف چراغ های عقب مقداری از سبک طراحی این قسمت را به ما نشان می دهد. شیب چراغ های عقب بی شباهت به نسخه فعلی فورد موستانگ نیست. به نظر می رسد که چراغ های نصب شده در قسمت عقب نمونه تولیدی نیستند و در مدل تولیدی فورد یقینا سه چراغ عمودی خطی در هر طرف موستانگ را حفظ خواهد کرد.

فورد موستانگ 2024

در پروفیل جانبی چیز زیادی برای مشاهده وجود ندارد و تنها می توان گفت که نسل هفتم موستانگ حالت آشنا و محبوب نسل های پیشین را حفظ کرده است. این شباهت ممکن است به این دلیل باشد که فورد نسل هفتم موستانگ را روی پلتفرم ارتقا یافته نسل فعلی توسعه داده باشد. با استناد به همین تصاویر منتشر شده می توانیم اظهار کنیم که نسل جدید فورد موستانگ از نظر طراحی تکامل یافته نسل ششم بوده و اقداماتی محافظه کارانه در طراحی آن انجام شده است.

فورد موستانگ 2024

مشخصات احتمالی فورد موستانگ نسل هفتم

اما قسمت جالب فورد موستانگ نسل هفتم، به زیر کاپوت مربوط می شود. این نسل که با کد S650 هم شناخته می شود، به احتمال زیاد از پیشرانه پلاگین هیبریدی و همچنین سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک بهره می برد که هر دو برای اولین بار است که روی یک موستانگ دیده می شود. همچنین این احتمال وجود دارد که در آینده نسخه تمام الکتریکی فورد موستانگ نیز برای همین نسل هفت تولید شود. این حدس از جایی قوت می گیرد که فورد قصد دارد تمام محصولات خود را الکتریکی سازی کند. سوال اصلی اینجاست که این اتفاق در نسل هفتم فورد موستانگ رخ می دهد یا نسل هشت؟ ولی در حال حاضر خبر خوب اینجاست که پیشرانه هشت سیلندر کایوت فورد و همچنین پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ تا چند سال آینده برای موستانگ در دسترس خواهد بود.

نسل جدید فورد موستانگ قرار است سال 2023 به عنوان مدل 2024 وارد خط تولید شود. بدین ترتیب ممکن است فورد در سال 2022 موستانگ نسل هفت را رونمایی کند.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟