اخبار خودرو جهان
پکیجی آفرودی برای کوچکترین پیکاپ فورد

فورد ماوریک ترمور Tremor 2023 رونمایی شد

چهارشنبه - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
فورد ماوریک ترمور Tremor پیکاپ 2023

فورد ماوریک یک پیکاپ جمع و جور مقرون به صرفه آمریکاییست که با تمام پیکاپ هایی آمریکایی که تا به امروز می شناسید متفاوت است. فورد ماوریک برخلاف عمده پیکاپ های فول سایز و بزرگ آمریکایی، یک پیکاپ کوچک، اقتصادی، کم مصرف و در عین حال کابردیست. فورد ماوریک برخلاف تصور بسیاری از کارشناسان فروش بسیار خوبی را در آمریکا و سایر بازارهای جهانی تجربه کرده. ولی با این حال فورد به خود استراحت نداده و نسخه ماوریک ترمور Tremor را برای مدل 2023 این پیکاپ جذاب رونمایی کرده است.

ظاهر و کابین فورد ماوریک ترمور Tremor 2023

به گزارش خودرونویس، فورد ماوریک ترمور 2023 استایل ظاهری آفرودی تری نسبت به مدل معمولی داشته و به جلوپنجرهی جدید و سپر آفرودی تری مجهز شده است. به موجب نصب این سپر جدید زاویه ورود به شیب این پیکاپ نیز بهبود یافته است. فورد ماوریک ترمور Tremor 2023 دارای قلاب های یدک کشی نارنجی رنگ، لوگوهای مشکی فورد و چراغ ها با تم مشکی رنگ است. همچنین رینگ های 17 اینچی آلیاژی جدیدی برای این نسخه نصب شده که دارای تم خاکستری تیره و همچنین تریم نارنجی ترمور Tremor هستند.

فورد ماوریک ترمور Tremor پیکاپ 2023

اگر مشتریان تمایل داشته باشند که استایل این خودرو از این هم خاص تر شود، می توانند پکیج ترمور Appearance را به قیمت 1500 دلار خریداری کنند که دارای سقف با تریم کربنی خاکستری و قاب آینه هایی با همین طرح است. به موجب این پکیج گرافیکی مشکی رنگ روی کاپوت و قسمت جانبی بدنه فورد ماوریک ترمور نصب می شود.

فورد ماوریک ترمور Tremor پیکاپ 2023

تغییرات اعمال شده در کابین فورد ماوریک ترمور Tremor 2023 به مراتب محدودتر از نمای ظاهری هستند. اما صندلی های با تودوزی مشکی Onyx با دوخت نارنجی رنگ ترمور و همچنین گلدوزی Tremor در پشتی صندلی ها برای این نسخه فورد ماوریک نصب شده اند. دستگیره درب ها و قاب دریچه سیستم تهویه نیز در این مدل به رنگ مشکی تغییر کرده اند.

فورد ماوریک ترمور Tremor پیکاپ 2023

مشخصات فنی فورد ماوریک ترمور Tremor 2023

فورد ماوریک ترمور Tremor 2023 دارای یک موتور 2 لیتری اکوبوست چهار سیلندر بوده که قادر به تولید 253 اسب بخار قدرت و 375 نیوتن متر گشتاور است. در حالیکه این پیشرانه روی سایر نسخه های فورد رنجر نیز نصب می شود، اما نسخه ترمور Tremor دارای سیستم تمام چرخ محرک ویژه با دو کلاچ برای اکسل عقب و قفل دیفرانسیل است. به موجب این سیستم می توان تمام گشتاور منتقل شده به اکسل عقب را تنها به یک چرخ منتقل کرد که این موضوع سبب بهبود قابلیت بیراهه نوردی این خودرو می شود.

فورد ماوریک ترمور Tremor پیکاپ 2023

فورد ماوریک ترمور Tremor بر پایه نسخه FX4 آفرود توسعه یافته و در مدل استاندارد دارای سیستم تعلیق آفرودی با فنرها کمک های بخصوص است. اینها تمام تغییرات اعمال شده در این پیکاپ نبوده و فورد صفحه های محافظ استیل در زیر بدنه، خنک کننده Heavy Duty گیربکس، شفت های مقاوم تر و کیت لیفت 25 میلی متری را برای مدل ترمور ماوریک نصب شده است. فورد ماوریک ترمور 2023 دارای یک مد رانندگی جدید به نام ترمور و سیستم تریل کنترل بوده که در واقع عملکردی مانند کروز کنترل در سرعت پایین در حین آفرود دارد.

فورد ماوریک ترمور Tremor پیکاپ 2023

فورد ماوریک ترمور Tremor 2023 دارای زاویه ورود، خروج و شکستی به ترتیب معادل 30.7، 22.2 و 19.9 درجه بوده که اعدادی قابل توجه برای یک پیکاپ محسوب می شوند. این پکیج به صورت جداگانه به قیمت 3 هزار دلار هم برای نسخه های XLT و لاریانت فورد ماوریک قابل سفارش هستند.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟