اخبار خودرو جهان
پیکاپ آفرودی آمریکایی با قیمتی زیر 1 میلیارد!

فورد F-150 رتلر Rattler رونمایی شد

چهارشنبه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
فورد F-150 رتلر Rattler

فورد F-150 رپتور جذاب ترین نسخه این پیکاپ پرفروش آمریکایی بوده، اما برچسب قیمت 70 هزار دلاری این خودرو آن را برای بسیاری از مشتریان غیر قابل خرید ساخته است. در حالیکه فورد نسخه های آفرودی و ارزان قیمت تری مانند فورد F-150 ترمور را نیز توسعه داده، ولی حال ارزان ترین نسخه آفرودی فورد F-150 را به نام رتلر Rattler را رونمایی کرده است.

ظاهر فورد F-150 رتلر Rattler

به گزارش خودرونویس، فورد F-150 رتلر Rattler برای مشتریانی طراحی شده که به دنبال پیکاپی زیبا، آفرودی و با سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک به صورت استاندارد هستند. این مدل بر پایه فورد F-150 XL توسعه یافته و دارای گرافیکی الگوبرداری شده از RattleSnake (مار زنگی) روی دریچه گلگیرهای جلو و همچنین لوگو F-150 Rattler روی همان گلگیرهاست.

فورد F-150 رتلر Rattler

از جمله دیگر المان های ظاهری فورد F-150 رتلر می توان به دو خروجی اگزوز و همچنین رینگ های آلومینیومی 18 اینچی مشکی رنگ این خودرو اشاره کرد که به تایرهای مناسب همه سطوح All-Terrain مجهز شده اند. مشتریان می توانند رنگ های متنوعی اعم از آبی، نقره ای، خاکستری، سفید، قرمز و مشکی را برای این پیکاپ آفرودی مقرون به صرفه انتخاب کنند.

فورد F-150 رتلر Rattler

این بروزرسانی ظاهری در کابین فورد F-150 رتلر نیز ادامه یافته و طراحان تریمی برنزی را در کنسول میانی، داشبورد و رودری های این خودرو اعمال کرده اند. این تم برنزی در دوخت صندلی ها نیز خود صندلی نیز اعمال شده که کابین این پیکاپ فوق محبوب آمریکایی را زیباتر کرده است.

فورد F-150 رتلر Rattler

مشخصات فنی فورد F-150 رتلر Rattler

در زمینه آفرود و بیراهه نوردی، فورد F-150 رتلر به صفحه محافظ زیر بدنه، کمک فنرهای بروزرسانی شده و قفل دیفرانسیل الکترونیکی اکسل عقب مجهز شده است. مشتریان می توانند سیستم کمکی پایین آمدن از سرازیری را نیز برای این خودرو سفارش دهند تا به سادگی از شیب های تند و با کنترل خود خودرو پایین بیایند.

فورد F-150 رتلر Rattler

فورد F-150 رتلر Rattler را می توان با پیشرانه 2.7 لیتری شش سیلندر اکوبوست با 330 اسب بخار قدرت یا یک پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی کایوت Coyote با 400 اسب بخار قدرت سفارش داد. البته مشتریان می توانند پیشرانه های دیگری مانند 3.5 لیتری اکوبوست و 3.5 لیتری پاوربوست را نیز برای فورد F-150 رتلر Rattler سفارش دهند.

فورد قصد دارد F-150 رتلر را در پاییز امسال به بازار عرضه کند و قیمت این پیکاپ آفرودی ارزان قیمت در همان زمان اعلام خواهد شد. اما فورد F-150 XL که این نسخه بر پایه آن توسعه یافته قیمتی معادل 30 هزار دلار داشته که بدین ترتیب می توان ادعا کرده فورد F-150 رتلر واقعا پیکاپی ارزان و مقرون به صرفه بوده که قیمت آن چیزی در حدود 900 میلیون تومان به پول ایران خواهد بود!

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟