به گزارش خودرونویس، در پروفیل جلو فورد برانکو شش چرخ 6×6 شاهد نصب سپر جدید با لایت بار LED در قسمت میانی و همچنین پروژکتورهای LED در گوشه ها هستیم. در این سپر جدید قلاب های یدک کشی بزرگی هم طراحی شده است. به لطف ارتقا و بروزرسانی سیستم تعلیق، ارتفاع این فورد برانکو شش چرخ دارک هورس Dark Horse حدود 10.16 سانتی متر نسبت به مدل استاندارد بیشتر شده است.

فورد برانکو شش چرخ apocalypse 6x6

اصلی ترین تغییر ظاهری در پروفیل عقب صورت گرفته است. این کمپانی طول حوض بار و گلگیرهای عقب فورد برانکو را افزایش داده تا فضای کافی برای نصب یک اکسل اضافی فراهم شود. همچنین پنل سقف این فورد برانکو شش چرخ نیز تغییر کرده و شیشه لچکی عقب و شیشه عقب جدیدی برای این هیولای شش چرخ نصب شده که با مدل استاندارد فورد برانکو کاملا متمایز است. یک تایر زاپاس فول سایز روی درب حوض بار برانکو شش چرخ 6×6 نصب شده است. به لطف این افزایش طول، فورد برانکو شش چرخ طول کلی معادل 5715 میلی متر دارد.

فورد برانکو شش چرخ apocalypse 6x6

این فورد برانکو شش چرخ 6×6 به تایرهای آفرودی 37 اینچی Milestar Patagonia مجهز شده است. گل های خشک شده روی دیواره تایرهای این فورد برانکو در تصاویر بیانگر این موضوع بوده که Apocalypse تست آفرود این هیولا را هم گرفته است! درون کابین هم شاهد اجرای تودوزی جدید با چرم قهوه و مشکی جدیدی هستیم.

فورد برانکو شش چرخ apocalypse 6x6

مشخصات فورد برانکو شش چرخ 6×6 دارک هورس Dark Horse

این فورد برانکو شش چرخ با تمام عظمتی که دارد از یک پیشرانه 2.7 لیتری شش سیلندر اکوبوست بهره گرفته که به لطف تغییرات اعمال شده توسط Apocalypse توان تولیدی آن به 400 اسب بخار افزایش یافته است. از جمله بروزرسانی های صورت گرفته در این خودرو می توان به بروزرسانی نرم افزاری و ریمپ، نصب انژکتورهای بزرگتر برای سوخت رسانی بیشتر، افزایش بوست توربوشارژرها و همچنین نصب سیستم اگزوز جدید اشاره کرد.

فورد برانکو شش چرخ apocalypse 6x6

دیگر خودروهای شش چرخ 6×6 شده Apocalypse

یکی از موفق ترین پروژه های Apocalypse تولید رم TRX شش چرخ موسوم به Warlord با قیمتی معادل 250 هزار دلار است. این تراک شش چرخ 6×6 نیز دارای تعلیق لیفت شده و میله استیل در اطراف حوض بار بوده که پیشرانه آن نسبت به نسخه استاندارد رم TRX تغییر نکرده. چراکه در حالت استاندارد هم قدرتمندترین پیکاپ جهان است. این هیولای شش چرخ دارای یک پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ بوده که قادر به تولید 702 اسب بخار قدرت و 881 نیوتن متر گشتاور است.

دیگر هیولای شش چرخ Apocalypse جیپ گلادیاتوری به نام Hellfire است. این تراک 6×6 را می توان با پیشرانه های متنوعی از جمله پیشرانه هشت سیلندر LS3 جنرال موتورز، هلکت هشت سیلندر یا یک پیشرانه توربو دیزل 3 لیتری شش سیلندر سفارش دارد.

منبع Motor1
5 از 3 رای