به گزارش خودرونویس، «فردا موتورز» در جدیدترین بیلبوردهای تبلیغاتی خود چهره و نام کراس‌اووری جدیدی را با عنوان FMC T5 مطرح کرده است و به نظر می‌رسد به زودی شاهد معرفی این خودرو ازسوی شرکت خودروسازی فردا باشیم؛ به همین منظور در این مطلب به برخی از ویژگی‌های این خودرو برای ورود به بازار ایران نگاهی اجمالی خواهیم داشت. البته برای مشخص شدن مشخصات دقیق و ویژگی‌های نهایی این خودرو، باید منتظر انتشار کاتالوگ رسمی آن از سوی فردا موتورز باشیم.

فردا موتورز در ادامه معرفی و تولید محصولات جدید خود به بازار این بار سراغ کراس‌اووری خوش‌چهره با امکانات قابل قبول برای عرضه در بازار ایران رفته است. محمدرضا آریان‌نژاد، مدیر بازاریابی فردا موتورز، پیش از این و در نشست مطبوعاتی معرفی سدان FMC 511  ، از معرفی کراس‌اووری جدید در نیمه دوم سال از سوی این خودروساز خبر داده بود و حال با انتشار بیلبوردهایی با تصاویر یک خودروی جدید و نام FMC T5 می‌توان حدس زد که این وعده به زودی محقق خواهد شد و در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی کامل این محصول از سوی فردا موتورز خواهیم بود.

فردا موتورز

مشخصات ظاهری FMC T5

تصاویر منتشر شده از سوی این خودروساز، خودرویی با بدنه‌ای جذاب و طراحی داینامیک را نمایش می‌دهد. در تصاویر محصول ارائه شده از سوی برند مادر این خودرو، با جلوپنجره‌ای منحصر به فرد، چراغ جلوی ترکیبی فوق هوشمند، رینگ‌های آلومینیومی با طراحی اسپرت و طراحی مدرن و همگن چراغ‌های عقب خودنمایی می‌کند.
از مشخصه‌های دیگر FMC T5 می‌توان به سقف پانوراما با سانروف 6 حالته، تودوزی چرم با طراحی اسپرت و چراغ‌های LED دی‌لایت، اتولایت و آینه‌های جانبی برقی تاشو اشاره کرد.


مشخصات فنی FMC T5

خودرو FMC T5 با ابعاد 4460 میلیمتر طول، 1820 میلیمتر عرض و 1720 میلیمتر ارتفاع در رده کراس‌اوورهای بزرگ قرار گرفته و از موتور 1.5 لیتر توربوشارژ نیرو می‌گیرد که این موتور حداکثر 156 اسب بخار قدرت دارد. خودرو جدید فردا موتورز از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT بهره می‌برد و با مصرف 7.4 لیتر سوخت در 100 کیلومتر استاندارد آلایندگی یورو 5 را کسب کرده است.
همچنین جهت ایمنی هرچه بیشتر، محصول جدید فردا موتورز به امکاناتی نظیر سیستم حفظ تعادل EDP/TSC/VSC، ترمز ضدقفل ABS، سیستم‌های کمکی ترمز EBD/CBD/CBC  ، سیستم کنترل فشار باد تایرها و سیستم ایمنی جعبه فرمان در تصادفات در خودرو تجهیز شده است.

فردا موتورز

امکانات رفاهی و تجهیزات داخلی T5

آن‌طور که از مطالعه خصوصیات مدل ارائه شده مشخص است، کراس‌اوور جدید فردا موتورز در بخش تجهیزات رفاهی از امکاناتی نظیر سیستم ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک کابین، سیستم مولتی‌مدیا با مانیتور 12 اینچ لمسی، سنسور پارک، دوربین دنده عقب و خطوط راهنما، رادار تصادفات و خطوط، ریموت سانروف و شیشه‌های خودرو (پاور ویندوز)، صندلی قابل تنظیم 8 حالته برقی، ایزوفیکس صندلی کودک و صندوق عقب بازشوی برقی بهره می‌برد.

همانطور که در ابتدا اشاره شد، پیش‌بینی‌ها جهت عرضه خودرو FMC T5 از سوی فردا موتورز بر مبنای گفته‌های پیشین مدیر بازاریابی این برند حکایت از عرضه این محصول در نیمه دوم سال جاری دارد. حال باید منتظر بود و دید فرداموتورز پس از اکران تبلیغات اولیه، چه زمانی اقدام به معرفی این محصول خواهد کرد؟

5 از 1 رای