اخبار خودرو ایران
لوکستر، ایمنتر و قدرتمندتر

مشخصات و قیمت اف ام سی FMC SX5 پلاس فردا موتورز اعلام شد

دوشنبه - ۱ اسفند ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
اف ام سی FMC SX5 پلاس فردا موتورز قیمت مشخصات (1)

 بر اساس اعلام فرداموتورز، نسخه جدید و به روز خودرو اف ام سی SX5 پلاس (FMC SX5 Plus) به صورت نقد و اقساط عرضه می گردد. در همین راستا فردا موتورز به تازگی مشخصات کراس اوور اف ام سی FMC SX5 پلاس را نیز اعلام کرده است.

به گزارش خودرونویس، فرداموتورز با آگاهی از خواست مشتریان و نیاز بازار، خودرو FMC SX5‌ را که اواخر سال 1399 به بازار خودرو ایران عرضه شد و در طول این مدت به عنوان یک شاسی بلند خانوادگی حضور موفقی را در بازار تجربه کرده است از نظر فنی و کیفی ارتقا داده و با مشخصات و آپشن های جدید راهی بازار می کند. این نسخه بروزرسانی شده با پسوند پلاس و با نام اف ام سی FMC SX5 پلاس راهی بازار می شود.

اف ام سی FMC SX5 پلاس فردا موتورز قیمت مشخصات (1)

مشخصات اف ام سی FMC SX5 پلاس فردا موتورز

از آنجاکه SX5‌ در ظاهر، طراحی قابل قبولی داشته و همچنان بیشتر مشتریان را راضی نگه می دارد، شاهد تغییر خاصی در نمای بیرونی خودرو نبوده ایم. مهم ترین تغییر در اف ام سی FMC SX5 پلاس، استفاده از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی بوده که قادر به تولید 147 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور است. نیروی این پیشرانه به کمک گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دنده به صورت دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. بنابراین مشتریانی که علاوه بر لذت و راحتی سواری و سیستم تعلیق نرم این خودرو، به دنبال شتاب گیری و عملکرد بهتر در شرایط دشوارتر رانندگی هستند قطعا از قدرت و گشتاور بیشتر استقبال خواهند کرد.

اف ام سی FMC SX5 پلاس فردا موتورز قیمت مشخصات (1)

خودرو FMC SX5 پلاس به دلیل م بهره گیری از موتور قدرتمندتر نسبت به اف ام سی SX5 یقینا عملکرد بهتری را هم در شتابگیری اولیه و هم در شتابگیری ثانویه خواهد داشت.

اف ام سی FMC SX5 پلاس فردا موتورز قیمت مشخصات (1)

امکانات و آپشن های اف ام سی FMC SX5 پلاس

اف ام سی FMC SX5 پلاس در بخش تجهیزات رفاهی تغییرات ملموس و بسیار خوبی نسبت به نسخه پیشین داشته است. کراس اوور FMC SX5 پلاس دارای مانیتور 8 اینچی با سیتسم عامل اندروید، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سیستم بالا رفتن خودکار شیشه ها (پاور ویندوز)، بسته شدن خودرکار سانروف با استفاده از ریموت کنترل، آینه های جانبی تاشو برقی به همراه گرم کن، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت و سرنشین جلو در 4 جهت، و افزایش تعداد کیسه های هوا (ایربگ) به 6 عدد (جلویی، جانبی و پرده ای) و استفاده از 6 عدد بلندگو بوده که به لطف این تجهیزات می توان گفت اف ام سی FMC SX5 پلاس در بخش تجهیزات ایمنی و رفاهی به مراتب مدرنتر از نسخه قبلی ظاهر شده است.

 

شرایط فروش اف ام سی FMC SX5 پلاس و زمان عرضه

قیمت اف ام سی FMC SX5 پلاس از سوی فردا موتورز یک میلیارد و 350 میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو در قالب طرح فروش نقد و اقساط و با موعد تحویل 90 و 120 روز کاری به مشتریان عرضه خواهد شد. علاقه مندان برای اطلاع از جزییات و ثبت نام می توانند به نمایندگی های مجاز فرداموتورز  در سراسر کشور مراجعه نمایند

 

 

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟