اخبار خودرو جهان
نسخه قدرتمندتر و اسپرت تر از مدل استاندارد

فیات پالس آبارث Pulse Abarth رونمایی شد

چهارشنبه - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
فیات پالس آبارث Pulse ABarth

آبارث زیربرند تیونر و عملکردی ساز فیات همچنان در حال فعالیت بوده و فیات یک محصول جدید به نام پالس آبارث Pulse Abarth را برای عرضه به بازار آمریکای جنوبی و برزیل رونمایی کرده است. قرار است که فیات پالس آبارث در سال 2022 وارد بازار جهانی شود. این کراس اوور اسپرت و عملکردی بر پایه نسخه استاندارد فیات پالس توسعه یافته که کراس اووری اقتصادی و مقرون به صرفه است.

ظاهر فیات پالس آبارث Fiat Pulse Abarth

به گزارش خودرونویس، فیات پالس آبارث طراحی خشن تری نسبت به مدل استاندارد فیات پالس در نمای جلو داشته و دارای مش بندی منحصر به فردی برای جلوپنجره با ورودی هوای عمودی در پروفیل جلوست. مضاف بر اینکه سپر جلو با طراحی اسپرت تری برای فیات پالس آبارث Pulse Abarth نصب شده که دارای تریمی قرمز رنگ و مه شکن هایی متفاوت از مدل استاندارد فیات پالس است.

فیات پالس آبارث Pulse ABarth

در قسمت پایینی درب های جانبی گرافیکی قرمز رنگ اجرا شده که درون آب عبارت انگلیسی Abarth به چشم می خورد. ضمن اینکه لوگوی آبارث روی هر دو گلگیر جلوی این خودرو نیز نصب شده است. فیات پالس آبارث دارای رینگ هایی با تریم مشکی برق بوده که تریمی قرمز در برخی قسمت های آنها اجرا شده که ترکیب رنگ جذابی را ایجاد کرده اند.

فیات پالس آبارث Pulse ABarth

در آخر به پروفیل عقب فیات پالس آبارث Pulse Abarth می رسیم که دارای سپری اسپرت و متفاوت از نسخه استاندارد فیات پالس بوده که یک دیفیوزر تزیینی در قسمت پایینی آن طراحی شده است. در قسمت عقب هم شاهد نصب لوگوی آبارث هستیم و نکته مثبت وجود دو خروجی اگزوز واقعی برای فیات پالس آبارث بوده که زیبایی قسمت عقب این خودرو را بیشتر کرده است.

فیات پالس آبارث Pulse ABarth

مشخصات فیات پالس آبارث Pulse Abarth

فیات در زمینه اعلام مشخصات پالس آبارث Pulse Abarth خساست به خرج داده، ولی اظهار داشت که این خودرو عملکرد را با فرمان پذیری خوب و همچنین تکنولوژی را با نوآوری ترکیب کرده است. قرار است که این خودرو در کارخانه فیات واقع در برزیل به تولید برسد.

جزییات بیشتر در خصوص این خودرو طی ماه های پیش رو منتشر خواهد شد. نسخه استاندارد فیات پالس دارای یک پیشرانه 1.3 لیتری موسوم به FireFly Flex بوده که قادر به تولید 107 اسب بخار قدرت و 134 نیوتن متر گشتاور در صورت فعالیت با اتانول است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس پنج سرعته دستی یا اتوماتیک CVT به چرخ ها منتقل می شود.

فیات پالس آبارث Pulse ABarth

یک پله بالاتر پیشرانه 1 لیتری سه سیلندر توربوشارژ برای فیات پالس نصب می شود که قادر به تولید 128 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور است. این نسخه قادر است طی 9.4 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟