اخبار خودرو جهان
اولین شاسی بلند یا خودرو چند منظوره فراری

فراری پورسانگ Purosangue 2022 لو رفت

چهارشنبه - ۴ اسفند ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
فراری پورسانگ Purosangue 2022

هرچند فراری علاقه ندارد که این خودرو را شاسی بلند بنامیم، ولی این شرکت ابرخودروساز ایتالیایی به معرفی اولین خودروی شاسی بلند خودرو بسیار نزدیک شده است. این خودرو که فراری پورسانگ Purosangue 2022 نام دارد که قرار است تا پیش از پایان سال جاری میلادی وارد خط تولید شود و در سال 2023 نیز به دست مشتریان می رسد. اما قبل از همه اینها، نوبت رونمایی فراری پورسانگ Purosangue 2022 است.

به گزارش خودرونویس، تا به امروز چندین مرتبه فراری پورسانگ Purosangue 2022 در حالت تست با کاورهای ضخیم در حالت تست رویت شده بود. تصاویر جاسوسی منتشر شده از اولین شاسی بلند فراری، دید خوبی به ما نسبت به طراحی ظاهری این خودرو داد. ولی حال تصاویر فراری پورسانگ Purosangue 2022 در کف کارخانه این شرکت لو رفته که استایل دقیق این خودرو را به ما نشان می دهد.

فراری پورسانگ Purosangue 2022

شاید عکاس هنر زیادی برای تهیه این عکس های جاسوسی لو رفته از فراری پورسانگ Purosangue به خرج نداده باشد، ولی حداقل فهمیدیم که طراحی پروفیل جلو این شاسی بلند ایتالیایی به چه صورت است. با توجه به اینکه دو فراری دیگر در پس زمینه عکس قرار دارند، کاملا اطمینان داریم که این عکس لو رفته از فراری پورسانگ Purosangue 2022 در کارخانه این شرکت است. شاید این تصاویر توسط همان فردی منتشر شده باشد که چند روز پیش تصاویری از دوج هورنت را هم در کارخانه این شرکت گرفته بود.

فراری پورسانگ Purosangue 2022

جدا از این صحبت ها، فراری پورسانگ Purosangue استایلی مشابه با اسیووی ها و شاسی بلندهای سنتی ندارد و ارتفاع آن به مراتب کمتر است. این خودرو بیشتر شبیه به یک هاچبک لیفت شده بوده و ارتفاع آن شاید با خودروهایی مانند فورد موستانگ مک E، هیوندای آیونیک 5 و کیا EV6 و پورشه تایکان کراس توریسمو برابری کند. شاید به همین دلیل است که فراری تمایلی ندارد ما این خودرو را شاسی بلند با اسیووی بنامیم و پورسانگ Purosangue 2022 را FUV یا خودروی چند منظوره فراری نامیده است.

 

ظاهر فراری پورسانگ Purosangue 2022

طراحی پروفیل جلو فراری پورسانگ Purosangue به ویژه چراغ ها، کاملا فراری روما را در ذهن ما تداعی می کند. بنابراین نمی توان به آن ایرادی گرفت. چراکه فراری روما یکی از زیباترین ابرخودروهای این شرکت از زمان معرفی فراری 458 حساب می شود.

فراری پورسانگ Purosangue 2022

فراری پورسانگ Purosangue 2022 در این تصاویر دارای فندرهایی روی آرک چرخ ها در گلگیر بوده که رنگ آنها با رنگ اصلی بدنه در تضاد بوده که همین موضوع سبب شده استایلی آفرودی تر نسبت به فراری GT4Lusso داشته باشد.

 

مشخصات فراری پورسانگ Purosangue 2022

زیر کاپوت فراری پورسانگ Purosangue یا همان اولین شاسی بلند یا خودروی چند منظوره فراری یک پیشرانه 3.9 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ مشابه با سایر محصولات فراری اعم از روما و F8 تریباتو نصب شده است. شایعه شده که ممکن است در آینده یک نسخه 12 سیلندر از فراری پورسانگ با قدرتی نزدیک به 800 اسب بخار نیز عرضه شود که هنوز این خبر توسط فراری تایید نشده است. مانند فراری FF و GTC4، پورسانگ هم دارای سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک منحصر به فرد فراری خواهد بود. به زودی جزییات بیشتری از اولین شاسی بلند فراری را منتشر خواهیم کرد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟