به گزارش خودرونویس، این دانگ فنگ آئولوس یشوئان مکس دارک نایت ادیشن دارای کیت بدنه اسپرت، جذاب و اغراق آمیزی بوده که آن را کاملا به یک سدان قدرتمند و عملکردی شبیه کرده. حتی اگر زیربندی و کالبد این خودرو هم عملکردی نباشد ممکن است با دیدن استایل ظاهری این دانگ فنگ آئولوس فریب ظاهر آن اسپرتش را بخورید.

دانگ فنگ آئولوس مکس دارک نایت

 ظاهر دانگ فنگ آئولوس Yixuan یشوئان مکس دارک نایت

طراحی این نسخه اسپرت دانگ فنگ آئولوس به نحوی بوده که در برخورد اول تصور می کنید با یکی از خودروهای بازی نید فور اسپید آندر گراند رو به رو هستید! در پروفیل جلو یک جلوپنجره بزرگ طراحی شده که به ورودی های هوای واقعی و همچنین مصنوعی متصل شده. همچنین شاهد تریمی طلایی در این قسمت و یک اسپلیتر جلوی برجسته هستیم که معمولا در خودروهایی با 400 اسب بخار به بالا نمونه آن نصب می شود!

دانگ فنگ آئولوس مکس دارک نایت

روی گلگیرهای دانگ فنگ آئولوس یشوئان Yixuan مکس دارک نایت قطعاتی به منظور خشن تر کردن چهره ظاهری و همچنین حجم پردازی نصب شده که به موجب آنها عرض این سدان اسپرت چینی بیشتر شده است. همچنین رینگ های BBS بزرگتری برای این سدان اسپرت چینی نصب شده است.

دانگ فنگ آئولوس مکس دارک نایت

درحالیکه این کیت بدنه چهره جذاب و خشنی برای دانگ فنگ آئولوس مکس دارک نایت ایجاد کرده، ولی وجود سیستم تعلیق معمولی با همان ارتفاع استاندارد مقداری ناامید کننده است. در پروفیل عقب داستان مقداری درهم شده! یک اسپویلر دو طبقه روی درب صندوق عقب نصب شده که انگار هرکدام روی دیگری نصب شده اند و اصلا اطمینان نداریم که روی آیرودینامیک تاثیر مثبتی داشته باشند! سپر عقب هم بازطراحی شده و یک دیفیوزر بزرگ درون آن طراحی شده که دارای تریمی طلایی بوده که توجه ها را تا حد زیادی به خود جلب می کند. چهار خروجی اگزوز هم درون این دیفیوزر قرار دارد که رسانه های چینی گزارش کردند که تزیینی نبوده و جنبه کاربردی دارند.

دانگ فنگ آئولوس مکس دارک نایت

کابین ماشین دانگ فنگ آئولوس Yixuan مکس دارک نایت

داخل دانگ فنگ آئولوس مکس دارک نایت یک نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتالی پشت فرمان نصب شده که به صورت سه بعدی بدنه نسخه معمولی دانگ فنگ آئولوس را در نمایشگرش بدون این بادی کیت اسپرت نشان می دهد! یک نمایشگر لمسی 10.25 اینچی هم در میان داشبورد قرار دارد که برای سیستم سرگرمیست. عجیب اینجاست که تریم طلایی رنگ روی داشبورد در رودری ها با تریم قرمز رنگ ادامه یافته. یعنی واقعا طراحی چه فکری کرده؟! به طور کلی کابین اصلا مانند نمای بیرونی حالت اسپرت و گیرا ندارد.

دانگ فنگ آئولوس مکس دارک نایت

مشخصات دانگ فنگ آئولوس مکس دارک نایت

همان همیشگی زیر کاپوت این دانگ فنگ آئولوس قرار دارد! همیشگی یعنی یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ که قادر به تولید 188 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور است. این همان پیشرانه ای بوده که در نسخه استاندارد دانگ فنگ آئولوس مکس هم نصب شده است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود و این خودرو را قادر ساخته به نهایت سرعت 210 کیلومتر بر ساعت دست یابد. دانگ فنگ قصد دارد با سدان آئولوس مکس دارک نایت برای خودرویی با هیوندای النترا N خط و نشان بکشد که دارای یک پیشرانه 286 اسب بخاری با 400 نیوتن متر گشتاور و یک موتور 2 لیتری توربوشارژ است. به نظر اصلا این دو خودرو در یک سطح قرار نمی گیرند.

دانگ فنگ آئولوس مکس دارک نایت ادیشن قیمت پایه ای معادل 18 هزار و 600 دلار داشته که حدود 7 هزار دلار نسبت به هیوندای النترا N ارزان قیمت تر است.

منبع Carscoops
5 از 1 رای