اخبار خودرو جهان
انتشار مشخصات فنی برای اولین بار

داج چارجر دیتونا SRT برقی در نمایشگاه SEMA

سه شنبه - ۱۰ آبان ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
dodge-charger-daytona-srt-داج دوج چارجر دیتونا برقی (1)

داج چارجر برقی موسوم به چارجر دیتونا SRT کانسپت در اواسط ماه آگوست 2022 رونمایی شده بود. حال دوج در نمایشگاه SEMA 2022 نسخه بروزرسانی شده چارجر دیتونا SRT برقی را رونمایی کرده است. این خودروی عضلانی برقی به رنگ سه لایه استرایکر قرمز مزین شده و سقف آن مشکی رنگ بوده و به رینگ های فیبر کربنی 18 اینچی با تایرهایی با عرض 305 میلی متر ویژه درگ ریس مجهز شده است. با توجه به نشان های Stage 2 نصب شده روی بدنه و داخل کابین، می توان به خوبی فهمید که این نسخه استاندارد بوده و تیونینگی برای آن صورت نگرفته است.

مشخصات فنی داج چارجر دیتونا SRT برقی در نمایشگاه SEMA 2022

به گزارش خودرونویس، خوشبختانه داج سرانجام تصمیم گرفته که اطلاعات خوبی در خصوص مشخصات فنی داج چارجر دیتونا SRT برقی منتر کند. در خصوص مدل هایی با ساختار الکترونیکی 400 ولتی، مشتریان می توانن قدرت های خروجی 455، 495، 535، 590، 630 و 670 اسب بخاری را برای این خودروی عضلانی برقی آمریکایی انتخاب کنند. سه مدل قدرتمندتر با ساختار الکترونیکی 800 ولتی با نام بانشی نیز برای این خودرو توسعه داده شده که قدرتی فراتر از 800 اسب بخار دارند تا بتوانند جای خالی نسخه های هلکت داج چارجر را نزد مشتریان پر کنند.

dodge-charger-daytona-srt-داج دوج چارجر دیتونا برقی (1)

در عین حال گفته شده که داج چارجر دیتونا SRT برقی در مدل معمولی دارای دو مدل 340 و 440 بوده که این اعداد بر اساس توان تولیدی موتورهای برقی این خودرو بر اساس کیلووات ذکر شده اند. برای هر کلاس دوج دو کیت قدرت eStage عرضه کرده که می توان با پرداخت هزینه آنها را بروزرسانی هم کرد. داج چارجر دیتونا SRT برقی دارای یک کلید کریستالی بوده که در داخل داشبورد قرار می گیرد و به نوعی نقش بازکردن قفل برای ارتقا عملکرد از استیج 1 به استیج 2 را ایفا می کند.

dodge-charger-daytona-srt-داج دوج چارجر دیتونا برقی (1)

با نگاهی به ویدیو وال موجود در غرفه داج در نمایشگاه SEMA 2022، می توان دوج چارجر دیتونا SRT برقی را در 9 رنگ مختلف با رینگ هایی با 9 طرح متفاوت مشاهده کرد.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟