به گزارش خودرونویس، این ابرخودروی معرفی شده چندین به روزرسانی و ارتقا نسبت به مدل نمایش داده شده در سال گذشته به خود دیده که شامل نهایت سرعت قابل پیمایش بالاتر، ابعاد عریض تر و همچنین سایر تغییراتی است که روی هم رفته موجود بهبود عملکرد آن شده اند. به گفته این کمپانی Czinger 21C حال دارای عرضی معادل 2050 میلی متر است.

نمای عقب czinger-21c front

مشخصات فنی Czinger 21C

قلب تپنده این ابرخودرو یک سیستم هیبریدی بوده که متشکل از دو موتور الکتریکی و همچنین یک پیشرانه 2.88 لیتری دو توربوشارژ هشت سیلندر بوده که تماما توسط Czinger طراحی شده اند. موتورهای الکتریکی وظیفه به چرخش درآوردن چرخ های جلو را بر عهده داشته و نیروی این پیشرانه بنزینی هم به محور عقب منتقل می شود. بیشینه قدرت تولیدی این سیستم هیبریدی 1250 اسب بخار گزارش شده که با توجه به وزن 1240 کیلوگرمی این خودرو بسیار زیاد به نظر می رسد. این سیستم عملکردی حیرت آور و شتابی خیره کننده برای Czinger 21C به ارمغان آورده است.

سقف czinger-21c front

ابرخودرو Czinger 21C قادر است طی 1.9 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد که عملکردی سریع تر از ریماک Nevera با 2000 اسب بخار قدرت دارد. این ابرخودرو طی 13.8 ثانیه قادر است از حالت سکون به مرز 300 کیلومتر بر ساعت برسد و طی 21.3 ثانیه هم قادر است از مرز 400 کیلومتر بر ساعت عبور کند. یکی از تغییرات اعمال شده در نسخه تولیدی نسبت به مدل مفهومی در خصوص بیشینه سرعت بوده که از 423 به 452 کیلومتر بر ساعت افزایش یافته که تنها در حالت آپشنال Vmax این خودرو قابل دسترس است. این ابرخودرو قادر است طی 8.1 ثانیه از خط پایان درگ 400 متر عبور کند که به سرعت آن اشاره ای نشده است.

czinger-21c

شرکت Czinger اشاره کرد که یک به روزرسانی 100 اسب بخاری برای پیشرانه این خودرو در دسترس بوده که در صورت اعمال بیشینه توان آن به مرز 1350 اسب بخار می رسد. این پیشرانه برای انتقال قدرت به یک گیربکس فوق سبک وزن هفت سرعته AMT کوپل شده است. در حالی که این ابرخودرو طراحی شده تا عملکردی خیره کننده و بسیار سریع داشته باشد، خودرویی دوست دار محیط زیست با آلایندگی پایین است.

این ابرخودرو طراحی شده تا با سوخت های متنوعی از جمله متانول بازیافت شده از کربن و سایر سوخت هایی از این قبیل فعالیت کند. این شرکت بنا دارد که تنها 80 دستگاه از ابرخودرو 21C را به تولید برساند.

منبع motor1
5 از 3 رای