ظاهر شورولت سیلورادو HD 2024

به گزارش خودرونویس، پیش از اینکه به کابین کاملا جدید شورولت سیلورادو HD 2024 بپردازیم، تغییرات ظاهری آن را بررسی می کنیم. شورولت سیلورادو HD دارای جلوپنجره ای بسیار بزرگ بوده که بین چراغ های اصلی این خودرو واقع شده است. این خودرو چراغ های LED روشنایی در روز C شکل خود را از جی ام سی سیرا به ارث برده که حال این چراغ ها کاملا محیط چراغ های اصلی را در بر می گیرند. این چراغ های LED روشنایی در روز مانند یک نوار مرزی بین جلوپنجره و چراغ های اصلی واقع شده اند و چهره زیباتری به شورولت سیلورادو HD 2024 بخشیده اند. نیمه پایینی پروفیل جلو هم طراحی جدید داشته و به صورت استاندارد دو قلاب یدک کشی در این قسمت تعبیه شده است.

2024-chevrolet-silverado-hd شورولت سیلورادو Heavy Duty (1)

باقی قسمت های ظاهری شورولت سیلورادو HD 2024 همان چیزیست که در گذشته هم بوده است. البته شورولت شش رنگ جدید شامل خاکستری استرلینگ، گردویی تیره، قرمز رادیانت، آبی LakeShore، Auburn متالیک و Meteorite متالیک را برای این پیکاپ Heavy Duty بروزرسانی شده عرضه کرده است. درب فضای بار شش حالته هنوز به صورت آپشنال روی شورولت سیلورادو HD 2024 نصب می شود و برای افرادی هم که علاقه به خرید نسخه آفرودی این هیولا را دارند، شورولت تریم ZR2 را به نسخه های قابل خرید سیلورادو Heavy Duty اضافه کرده است. البته شورولت هنوز جزییاتی را در مورد نسخه ZR2 سیلورادو HD اعلام نکرده است.

2024-chevrolet-silverado-hd شورولت سیلورادو Heavy Duty (1)

داخل کابین شورولت سیلورادو HD 2024

همانطور که اظهار کردیم داخل کابین شورولت سیلورادو HD 2024 کاملا نسبت به نسخه قبلی متمایز شده است. داشبورد این پیکاپ فوق قدرتمند فول سایز کاملا تغییر کرده و یک نمایشگر 12.3 اینچی قابل شخصی سازی در پشت فرمان قرار دارد. کنسول میانی قدیمی و عریض شورولت سیلورادو HD با یک نمونه مدرن تر و باریک تر تعویض شده و در میان داشبورد هم یک نمایشگر لمسی 13.4 اینچی برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی جانمایی شده است. قسمت میانی داشبورد چند درجه ای به سمت راننده زاویه دارد و این سنت طراحی شورولت بوده که در تراک های قدیمی مدل 1970 و 1980 خود نیز اجرا کرده بود. کنسول میانی هم کاملا بازطراحی شده و یک پد شارژ بدون سیم تلفن همراه برای این خودرو طراحی شده است.

2024-chevrolet-silverado-hd شورولت سیلورادو Heavy Duty (1)

امکانات شورولت سیلورادو HD 2024

شورولت سیلورادو HD 2024 دارای امکاناتی مانند کروز کنترلی تطبیقی برای تریلر است. این کروز کنترل با توجه به وزن اضافی تریلر نصب شده به عقب این پیکاپ در هنگام یدک کشی طراحی شده و قادر به حفظ فاصله ایمنی با خودروی جلوییست. رادار نقاط کور تریلر حال منقطه وسیع تری را در بر می گیرد و راننده می تواند به لطف هد آپ دیسپلی بزرگ تعبیه شده تمام حواس خود را به جاده منعطف کند و دیگر به نشانگرهای پشت فرمان هم توجه نکند. شورولت برای طرفداران کلیدهای فیزیکی همچنان تعدادی از کلیدهای کنترلی را به صورت سنتی داخل کابین سیلورادو HD 2024 طراحی کرده است.

2024-chevrolet-silverado-hd شورولت سیلورادو Heavy Duty (1)

مشخصات فنی شورولت سیلورادو HD 2024

شورولت سیلورادو HD 2024 با پیشرانه 6.6 لیتری هشت سیلندر بنزینی یا پیشرانه 6.6 لیتری Duramax دیزلی به بازار عرضه می شود. گیربکس 10 سرعته اتوماتیک آلیسون به صورت استاندارد برای نسخه بنزینی این خودرو نصب شده که وزن ترکیبی ناخالص این خودرو را در حالت یدک کشی به 12500 کیلوگرم رسانده است. نسخه توربودیزل 6.6 لیتری Duramax شورولت سیلورادو HD 2024 قادر به تولید 470 اسب بخار قدرت و 1322 نیوتن متر گشتاور بوده که تولید گشتاور در دور پایین و سرعت های پایین 25 درصد نسبت به نسخه قبلی بهبود داشته است.

 

منبع Motor1
5 از 1 رای