ظاهر شورولت سیکر Seeker 2022

به گزارش خودرونویس، شورولت سیکر Seeker رونمایی شده تا حد بسیار زیادی با تصاویر منتشر شده توسط وزارت صنعت چین مطابقت دارد. به طور کلی شورولت سیکر Seeker طراحی بسیار خشن و تهاجمی با کاپوت کشیده و اورهنگ کوتاه دارد. همچنین این خودرو به رینگ های 18 اینچی مجهز شده که اگر استایل کلی آن برایتان آشناست به این دلیل بوده که شورولت سیکر Seeker با بیوک انویژن استایل ظاهری مشترکی دارد. لازم به ذکر است که هر دو این خودروها محصول جوینت ونچر SAIC-GM است. شباهت بیوک انویژن با شورولت سیکر تنها در استایل ظاهریست.

chevrolet-seeker شورولت سیکر سایک جی ام (1)

داخل کابین شورولت سیکر Seeker 2022

شورولت سیکر Seeker کابینی مملو از تکنولوژی های روز را به نمایش گذاشته است. داشبورد از دو نمایشگر دیجیتالی تشکیل شده که هر دو 10.25 اینچ هستند. یکی از این نمایشگرها در میان داشبورد نصب شده که 9 درجه به سمت راننده چرخانده شده تا دسترسی و دید راننده نسبت به این نمایشگر بهتر باشد. یک نمایشگر 10.25 اینچی دیجیتالی هم در پشت فرمان قرار داشته و اطلاعات مربوط به خودرو را به راننده نشان می دهد. نمایشگر سیستم سرگرمی شورولت سیکر Seeker دارای رابط کاربری کاملا جدید Xiaoxue بوده که ویژه شورولت های بازار چین بوده و امکان بروزرسانی نرم افزاری در گذر زمان و همچنین درگاه اپل کار پلی را دارد. جالب اینجاست رویه داشبورد با چرم سوزن زنی شده پوشانده شده که حس خودروهای پریمیوم و لوکس را بهتر به سرنشینان منتقل می کند.

chevrolet-seeker شورولت سیکر سایک جی ام (1)

صندلی های جلو شورولت سیکر Seeker به صورت برقی قابل تنظیم بوده و دارای گرمکن و سردکن و همچنین قابلیت تنظیم گودی کمر هستند. این خودرو همچنین دارای پد شارژ بدون سیم تلفن همراه و درب برقی صندوق عقب است. مشتریان می توانند شورولت سیکر Seeker را با سیستم صوتی قدرتمند Tune Dynamic سفارش دهند که تجربه کیفیت صدا و قدرت بسیار بالایی دارد. این اولین محصول جوینت ونچر سایک جنرال موتورز SAIC GM بوده که با چنین سیستم صوتی پریمیومی عرضه شده است.

chevrolet-seeker شورولت سیکر سایک جی ام (1)

مشخصات فنی شورولت سیکر Seeker 2022

شورولت سیکر Seeker 2022 دارای یک موتور 1.5 لیتری توربو چهار سیلندر از خانواده موتور اکوتک Ecotec است. هرچند شورولت هنوز مشخصات دقیق این موترو را اعلام نکرده اما ما می دانیم که این موتور قادر به تولید 180 اسب بخار قدرت است و شورولت سیکر Seeker با اتکا به این موتور می تواند تا 205 کیلومتر بر ساعت سرعت دست یابد.

منبع Motor1
5 از 1 رای